NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Dat belooft wat!
    Paar extra harinkjes mee en gaan met die banaan! whahaha!

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik heb ook lange cyclussen gehad en mijn vriend kan mij soms ook niet helemaal volgen, maar ja, wij voelen alles in ons lichaam en slikken natuurlijk foliumzuur e.d., dus das niet zo raar dat je veel mee bezig bent. Helemaal als je na zo'n lange cyclus weer ongi wordt. Val je echt in een gat he? Zo voel ik dat in elk geval.

Die lijst kun je ook op www.predictor.nl vinden, bij online biologische klok. Is echt leuk om te doen!

3. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    @Elhouda
    @Maar

Ja inderdaad, je gaat veel meer opletten heb ik het idee...goh zou dit mijn ei zijn, goh was dit een :evil: kramp? Je probeert er ook gewoon veel meer op te letten omdat je anders onmogelijk je ei kan vinden!

Tja ga je ei maar eens zoeken in die 45 dagen! :)

Enfin we moeten het er maar mee doen. Gelukkig ben ik al een aantal dames op het forum met een hele lange cyclus tegen gekomen en die toch na een paar rondes zwanger waren dus er is nog hoop voor ons! :D

4. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Daarnet nog even gecheckt bij april... Hopelijk gaat het met de MEI maand toch beter...

Nog een paar dagen en we zijn er.
    Hier nog niets te voelen, wel enorm veel afscheiding, meer dan anders. Zal wel weer een grapje van het lichaam zijn zeker?

Deze maand meer roze!!!

5. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Dank je wel Maar29, helaas gaat die online klok maar tot 40 dagen. :(
    Je hebt helemaal gelijk, en eigenlijk kun je 't die mannen ook niet kwalijk nemen, het is een beetje een ver van m'n bed show voor hun, die cycli zijn echt alleen van ons hihi.

@Indira: nou gelukkig hebben we elkaar hier inderdaad voor een beetje steun en meer info en ervaringen.. :)

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Gaat tot 52 dagen! hahaha!

7. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Thanks, daar heb ik idd ook al mijn banner aangemaakt...gelukkig maar dat er nog iets is voor lange cycli. ;)

8. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hoi hoi hier ben ik ook weer!

net zalig gaan wandelen met de woef en genieten van het mooie weertje want volgende week is het weer wat regenachtiger

mijn cylus varieert weer enorm want ik vermoed mijn eisprong enkele dagen te vroeg gehad te hebben. al een geluk dat we enorm al geklust hebben, zijn beiden serieus oververmoeid hihi!

enfin hopelijk krijgen we een prachtige beloning voor onze "noeste arbeid"!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zo is het!

Ik zie ineens dat ik gewoon al voor ronde 6 ga...
    Je hoopt dat het bij jou zo gepiept is, maar helaas gaat die vlieger niet altijd op... pffff.

10. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Banner check!

11. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    OH MIJN GOD!

Vanwege knagende gevoel en vreemde ongi heb ik nu net een CB digi test gedaan en er kwam in grote letters: ZWANGER

Ow wat moet ik nu! Ik moet gaan werken en ik ben helemaal in shock!
    Ik heb het niet meer...wat moet ik daar nu mee, heb net 8 dagen bruin bloedverlies gehad...

Ik heb stress...dit had ik niet verwacht! Ik wilde testen om mijn vreemde ongi achter me te laten, zekerheid te hebben...OW MIJN GOD!

Meiden HELP!

12. natjes

natjes Niet meer actief

@ indira: gefeliciteerd meis! Geniet ervan en neem even kopje thee , laat het even bezinken en dan lekker aan het werk! (niet met een te grote grijns rondlopen he ;))!

13. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Dankje Natjes!

Het is alleen niet echt zoals ik het me had voorgesteld...ik was bloed gaan verliezen dus heb gewoon brie zitten eten en wijn gedronken...en oh jeetje ik rook ook nog...

Ik had een heel romantisch idee in mijn hoofd, vriendlief verrassen enzo...maar hij zit op het werk en ik moet zo gaan werken, kom pas vanavond om half twaalf thuis.

Heeft iemand trouwens een verklaring voor dat bloedverlies? Ach toch geen MK...misschien heb ik nog HCG in mijn lijf maar is het er al niet meer...pfff ik ga nu al twijfelen!

...ik ben nog steeds helemaal in shock...

14. natjes

natjes Niet meer actief

maar als er zwanger staat is het toch echt zwanger. Je hoort wel meer dan iemand nog bruin ed verliest als ze zwanger zijn...

15. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Indira gefeliciteerd meid. Bel anders ff de huisarts die kan je geruststellen denk ik.

Spannend hoor en laat het ons weten.

16. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Gefeliciteerd Indira!

Misschien even een doktersbezoekje vastleggen om zekerheid te hebben?

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    gefeliciteerd Indira... Gelukkig weer wat roze in de buurt... Schenk ons wat HCG

18. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    Indira gefeliciteerd ! je hoort wel vaker hoor dat vrouwen de 1e dagen wat bruinverlies hebben.....

ik kom net uit het ziekenhuis moest een hsg foto laten maken.
    dat ze de vloeistog er inspoten was heeeeeeel pijnlijk maar alles was gelukkig wel goed!
    nu lig ik op de bank bij te komen heb nu niet zoveel last gelukkig....maar er zit dan ook wel een ibuprofen 400 in mijn buik...

19. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van!

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!

WAT GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

Das toch super meis, maar kan me voorstellen dat je in shock bent.
    Wat voor 'n knagend gevoel had je dan, dan je MOEST testen?

Deel Deze Pagina