wowwww vette bak zeg! maar...ik denk dat niemand er in wil stappen, we willen allemaal in de hummer blijven
Hallo allemaal, Ik kom me bij jullie voegen. Vandaag hebben de zich weer laten zien, dus helaas hebben onze fanatieke kluspogingen van de afgelopen maand geen vruchten afgeworpen. Geeft niets, we gaan gewoon met goede moed weer verder. Het is pas ronde 3. Wil iemand me op 23 mei zetten? Dan is mijn volgende NOD. Wat klinkt dat nog ver weg zeg. Dan ben ik alweer jarig geweest. Zet 'm op meiden, deze maand graag ietsie meer roze dan vorige maand, dus aan het werk.... Grt. Nola
@ Tacha; ik bedoelde ook overmorgen met de test, verkeerd opgeschreven . Sowieso spannend, je NOD is dichtbij nu . Belangrijker; Hoe is het gegaan vandaag? @ Jedidjah; spannend morgen ovu-testen! (ik had ze vandaag binnen en kon het niet laten er 1 te doen . Maar er verscheen wel een lichtroze lijntje naast de controlestreep ! Is dat niet wat vroeg, vandaag is pas dag 8?! @ Romytamara, nola77 en lautjuh Welkom! @ indira; Wooooow, je bent ROZE! Gekkenhuis! Gefeliciteerd! @nourelhouda; je kunt dat hier berekenen ja, links in de kolom bij calculator . Maar deze gaat dacht ik maar tot 40. @ Miek; was houdt dat precies in, hsg foto? @ toetje; lief dat je iedereen waarschuwt . Denk het beste gewoon om de 2-3 dagen klussen, dan kun je ook niet verkeerd zitten
Ik weet ook eindelijk wanneer m'n NOD is: 5 mei. Ik heb altijd een hele lange en onregelmatige cyclus (zie onderschrift), maar ik heb nu op dag 34 m'n ei gevonden dmv tempen en ovutesten. We hebben perfect geklust, dus daar zal het niet aan liggen. Nu zit ik dus weer in die slopende wachtweken. Hopelijk is het raak!
Heeeey! Belangrijk: Met mn mama is alles super gegaan! Ze ligt op haar kamer, nog helemaal groggy (ze hallucineert en denkt dat haar kamergenote een labrador bijheeft enzo ) door de narcose & haar morfinepomp! Maar het gaat super! Ze kan al op haar zij liggen enzo! De operatie heeft zo'n 7 uur geduurd. Hopelijk geneest ze snel! ik zie dat er een zwangere bij is gekomen ! Wat een verrassing! INDIRA: had je zwangerschapssymptomen waardoor je toch hebt getest of was het alleen door dat bruinverlies dat je deed testen?! Echt super joh! Lekker genieten nu! Ik ga na een stresserende dag ff relaxen voor de buis nu Veel plezier dames
Fijn dat het zo goed is gegaan Tacha! Indira, gefeliciteerd! Wat een verrassing zeg Ik ben helemaal gaar nu, veels te druk geweest op het werk en zoonlief was net zo moe dat ie niet in slaap kon komen. Die ligt nu dus eindelijk lekker te snurken in zijn bedje, maar mij kun je opvegen hoor Wel leuk nieuws gehad vandaag, er bestaat een kans dat we vervroegd een pup uit kunnen zoeken! We staan op een wachtlijst, maar nu blijkt er misschien een kans te zijn dat we nu al een pupje uit mogen zoeken Zo meiden, ik ga een glaasje wijn pakken (aangezien ik nog steeds knetterongi ben) en lekker vroeg naar bed.
Tacha wat fijn dat alles goed is gegaan met je moeder! ja en wat kunnen medicatie toch wonderen doen he! Spekkie lastig zeg dat je zoontje niet wilde slapen! herken het wel hoor, heeft ons zoontje ook een tijd last van gehad.... Beep meid nog een weekje geduld meid! Female pin je niet te veel vast op de ovutesten he! soms is het niet al te goed te zien! alle nieuwe meiden welkom!(helaas) maar veel succes de komende ronde! pff wat het hier is ik weet het niet! heb dinsdag natuurlijk buikgriep gehad, nou ja 1 keer overgegeven en de hele dag diaree (sorry voor de details... maar ik heb me nu toch last van mijn buik... heb een soort spierpijn heel hoog in mijn buik en een zeurderig/ stekend gevoel van onder in mijn buik! wordt er ram gek van, van al die rare gevoelens in mijn lichaam! maar goed vanaf aan komend weekend wordt er hier weer om de dag geklust en vanaf 1 mei tot mijn verjaardag 7 mei elke dag! als ik nu zwanger zou raken dan hebben we er net iets meer dan een jaar over gedaan! maar goed ik kruip mijn bed in morgen om 7.30 op het werk staan tot 13.00 liefs
@ Tacha Goed om te horen dat het goed gaat met je moeder! Sterkte verder! En de eerste zwangere! Indira GEFELICITEERD! Geniet er van! Hier komen de klusdagen er bijna aan. Dus we mogen weer aan de bak Groetjes, Angela
Nou, ben vandaag ongesteld geworden dus mijn volgende nod is op 22 mei (tenzij deze cyclus ook weer 27 dagen wordt, maar ik ga uit van de 28 dagen die het normaal ook zijn). Volgens de pendel zou t deze maand moeten lukken
Hey Meiden, @indira gefeliciteerd helemaal geweldig daar worden wij vrolijk van! Zou iemand mij op 5 mei kunnen zetten aan gezien ik mijn ei eerder heb gehad! Liefs Chantal.
he allemaal, doe het even rustig aan deze maand wat forum betreft, merk dat ik er veel te veel mee bezig ben! X
Hallo, Ik weet eigenlijk nog niet goed hoe dit werkt en wat die bus inhoud. Maar wil me wel graag aanmelden. Ik zou op 9 mei mijn nod hebben. Ik hoor het wel Grts Iris
2 uur en ik ben nog klaar wakker! ... we werden zomaar op weg naar huis overvallen... en ze hebben m'n vriend's portemonnee gestolen... ik zit nog steeds te trillen...
Dat kan ik mij voorstellen! Heel brutaal, ik hoop dat ze jullie niet lichamelijk hebben verwond! Maar waar is dit gebeurt, gewoon in Nederland?
bannercheck Hallo meiden Bij ons wordt het deze maand weer niets. We mochten niet klussen dus ja... op naar ronde 22 dan maar zeker. Dus voor mijn part zet je maar al op rood. Dan ben ik op dat vlak dan wel de eerste van deze bus... Volgende week vrijdag weten we of we er nu eindelijk echt voor kunnen gaan. Woensdag moest ik naar het ziekenhuis om te kijken of de marcoumar eindelijk mag gestopt worden. Deze medicatie is veel te riscant voor een eventueel embryo... Dus is het steeds afwachten hoewel we het zielsgraag willen. Ik heb terwijl ook gevraagd als ik niet mag stoppen als er eventueel overgeschakeld kan worden op een andere medicatie die wel te combineren valt met zwanger worden. Hierop kreeg ik geen gehoor, ze willen afwachten tot ze de bloedresultaten kennen. Allé, ik laat jullie Saluut Aan allen veel succes
Goedemorgen waarom zoveel ... volgens mij heb ik een positief ovu test. het komt overeen met mijn temperatuur. ik zal er zo een foto indoen...dan kunnen jullie het bekijken en jullie mening geven. please want ik ben hier niet zo goed in. @ Libra: das eng.... JedidJah
@ Libra: jemig wat eng zeg! Hebben jullie aangifte gedaan? Geen letsel opgelopen? Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt? @ Tacha: fijn dat de operatie van je moeder zo goed is gegaan! @ JedidJah: SPANNEND! Ik heb alleen de ballen verstand van ovu-testen en tempen dus ik vrees dat ik je niet kan verder helpen.... Klus ze! Bij ons wordt op dit moment de keuken geplaatst. Ook spannend. Nu is er gelijk al een probleem. De monteur die er is, aardige vent overigens, gaat niet de apparaten aansluiten, terwijl we hier wel voor betaald hebben (staat zwart op wit ook nog eens). Nu belt die monteur of er nog iemand voor gaat komen... Duimen jullie met me mee? Oh ja: we hebben gister weer braaf geklust. liefs noppie