Werk in een verzorgingshuis als Vig-er, op oproepbasis en das heel handig te combineren met onze dochter, heb nog niet hoeven zorgen voor oppas o.i.d. sinds de 2 jar dat ik er werk, ik werk zeg maar alleen als hubby thuis is....echt ideaal! En dat klussen...tja gaat wel goed komen hoor, heb hubby net ff gebeld, hij zei voor de gein dat 'ie z.s.m. thuis zou komen...helaas gaat dat niet door maar goed dinsdag en woensdag goed geklust dus gewoon maar heel hard hopen dat het deze ronde gaat lukken...m'n temp is alweer gezakt dus heb het vermoeden dat mijn LH piek al geweest is...ben dus ook bang dat we sowieso al te laat zijn om nu nog te klussen...fingers crossed...
lieve MEIden! hier klingel, met een dienblad vol koekies thee sapjes taart en sandwiches! @indira: GEFELIIIIIIIIIII wat een verhaal zeg, 2 weken overtijd met nega testen, 'ongi' geweest en dan een posi test! ik snap wel dat je dan even flink geshockt bent! @jedid: posi ovu test? nu je plas aan het inhouden om nogmaals te testen? ik duim voor je! ik test altijd om 12 en ook nog een x om 23, om te voorkomen dat ik de piek mis (stel je test om 12 nega, maar je piek begint om 13, en de volgende dag is ie alweer weg om 12, dat willen we dus niet gemist hebben! ) heb je dit weekend tentenklusweekend? succes en plezier! klussen in een tent is leuk! (tenzij er dus nog 2481498 andere mensen in die tent liggen hihihi) @nettie: klussucces! @miranke: 3/4 dagen een posi ovuu test, dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. althans, dat je dan 3/4 dagen een LHpiek hebt. ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen: doe eens een zwangerschapstest @libra: noujaaaaaaa zeg overvallen! wat een schrik! vriend knie kapot beh! hoop dat je de schrik snel teboven komt, en niet bang worden nu hoor! @tasha: hoop dat je mama snel weer fit is! @mezelf: na een superdrukke 60+werkweek heb ik nu vakantie 8) ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen met die lege dagen o jawel: skien, zonnen, lezen en KLUSSEN! wens iedereen heeeeeeeeeeeeel veel vruchtbaar succes! als ik terugkom wil ik veeeeeeeeeeeeeeeeel ROZE zien op de lijst! liefs klingel
Geniet ervan Klingel, heb je verdiend, wie weet is de ontspanning ook goed voor je en zien we jou naam straks ook in het ROZE of gewoon de hele lijst in ROZE..mmmw lijkt me wel wat... Welke sapjes heb je meegenomen? Heb wel zin in een sapje
Woei, aardbeiensap, das lekker! Eneh....dat klussen komt wel goed al zal ik moeten wachten tot hubby thuis is en dochterlief op bed ligt....niet eerder als 7 uur vanavond dus waarschijnlijk......Dus ik blijf wel online vandaag, moet toch iets te doen hebben
Even een vraagje, gister kreeg ik voor het eerst ovu-testen met de post binnen en was dus zo ongeduldig om er vast 1 te doen . Gister was dag 8 vd cyclus, en er verscheen een licht streepje. Heb gister om 14.00 de test gedaan. Wat zal ik doen, vandaag weer een test of morgen pas? (heb wel om 11.30 u nog geplast dus zou ik dan evt vandaag om half 4 de test kunnen doen?)
Ik zou het weer doen vandaag, nu ngewoon doorgaan dan heb je straks ook een goed inzicht, tenminste als je een volgende ronde in zou moeten (wat ik natuurlijk niet hoop voor je) Succes!
Yep helemaal waar.........maar goed zal toch écht geduld moeten hebben, en met een dochter om je heen lukt dat wel aardig hoor, zo'n kleine is erg handig als anticonceptie....laatst lag ze 's middags op bed en was het de bedoeling dat ze sliep, maar ze lag te zingen en te schreeuwen en spelen in haar bedje....tja dan heb je weinig zin om even fijn te gaan klussen, tenminste ik heb dat en hubby ook. Dus het word echt wachten tot de kleine dame slaapt.
Helloooooooooo even een update! Ik ben volgens de HA al 7 weken en 3 dagen zwanger! Meteen een verwijsbrief voor de verloskundige gekregen en ik heb natuurlijk meteen een afspraak gemaakt! Ik mag 9 mei naar de VK! Nou wordt het zoooooo echt! Bel ik vriendlief op om de afspraak door te geven, zegt ie doodleuk dat ie niet kan die dag...nou vraag ik je alsof die VK veel gaatjes heeft! Pfff mocht nog blij zijn dat ik 9 mei kreeg! Alles zat al vol! Dus hij zorgt maar dat ie langskomt! Kom ik natuurlijk allemaal bekenden tegen nadat ik van de HA kwam he, zal je net zien! Loop ik daar in de winkel en op straat met een grijns van oor tot oor!
hi indira! nogmaals gefeli! ik vind het echt een bijzonder verhaal van jou: 2 weken overtijd en nega testen en dan stiekum toch keihard zwanger! hoe is het mogelijk! wat zijn je tovertrucs?
Wauw wat een verhaal Indira, zo'n verhaal is eigenlijk slecht voor ons, want er is natuurlijk niemand meer die die testen gelooft.... Ben erg blij voor je meid! Ga er maar lekker van genieten!
Hi Indira, geweldig hoor, kan me voorstellen dat je echt in een superstemming bent! Enne, die kerel van je moet zijn afspraken maar even verzetten hoor, je hebt groot gelijk! Iets anders: het inbouwen van onze keuken gaat errug goed. Hij is al bijna klaar . liefs noppie
ja wat je zegt nettie, als we nu nega testen denken we alleen nog maar aan 'the incredible story of indira'
Lachuh @Klingel! Dat vond ik een goeie! 'The incredible story...' Tja ik vroeg nog aan de HA hoe dat kan dat ik nega teste...nou zegt ie dat wij vrouwen tegenwoordig eigenlijk allemaal te vroeg aan het testen zijn met die thuistestjes. Eigenlijk om het zeker te weten mag je pas testen 2 weken na NOD. Dan zou er eigenlijk pas genoeg HCG zijn aangemaakt om er zeker van te zijn dat je wel of niet zwanger bent (of je ongi natuurlijk maar goed, kijk naar mij, zegt ook niet alles) Op deze manier merk je ook een eventueel VMK niet...kan je wel veel verdriet besparen dan lijkt me? Dus moraal van het verhaal: geduld is een schone zaak! :-& @Noppie: dus je hebt de bouwer wel kunnen overtuigen gelukkig? Zit er ook een Bob bij?
geduld is een schone zaak ja! maar van jouw incredible story zou ik bijna, een week na NOD met miezerig 3 daagjes bruin bloed ongi, toch bijna weer een test gaan doen hihihhiihiihhihihh
Hihihihi, nee Bob heb ik niet gezien. Vanmiddag komt er gelukkig nog een andere kerel die alle apparatuur gaat aansluiten. Het ziet er echt waanzinnig uit, pfjoeh, das alvast een pak van mijn hart.... @ Klingel: geweldig dat jij nog hoop hebt op de vorige ronde liefs noppie
@noppie: spannend, keuken bijna gebruiksklaar wat ga je als eerste koken? hoop op de vorige ronde GIL hihih nee zó gek ben ik nou ook weer nie! lekker boodschapjes doen. voordeel van pre-ei-weken: ik neem mooi filet americain mee ! fijn weekend en liefs! klingel