Hi Klingel, Mannetje no. 2 is inmidderls gearriveerd. Later vandaag komt er dan mannetje no. 3 die de electrische dingen gaat doen.... Pas als alles goed zit ga ik enorme biefstukken kopen, wraauuu! Geniet van je filet americain! liefs noppie
joehoe! als de mannetjes klaar zijn met hun klus (tis wat, die mannen die moeten klussen ) kan jij lekker gaan kokkerellen. heerlijk he een nieuwe keuk! wat voor kleur/stijl? wij wonen sinds een jaar in ons nieuwe huis, zelf ontworpen mét zelfontworpen keuken! elke keer dat ik sta te koken aan mijn mega-kookeiland ben ik zo blij! sowieso blij want zon schijnt, heb een blij jurkje aan en ik ga vakantieboodschappies doen. veel plezier met keuken in mijn fvoriete stad! liefs klingel
Hi Klingel, Onze keuken bestaat uit witte kastjes waarin om de 10 cm. een verticale lijn is gefreesd, een zwart composietenblad en rvs-achtige grove robuuste grepen. Het is echt HELEMAAL geweldig. Ik hoop dat die mannetjes opschieten want ik wil inrichten! By the way: waar ga je naar toe met vakantie? liefs noppie
Indira Zo gefeliciteerd zeg! echt een bijzonder verhaal.... ja twee weken wachten voor het testen... dat lukt me nooit... ook al wil ik wel proberen langer te wachten, want vorige maand had ik idd zo'n VMK...... Heb trouwens geen idee of mn cyclus dus klopt, want heb op internet gelezen dat vrouwen daarna lang moesten wachten voordat ze ongi werden en sommige opeens een korte cyclus hadden... HEBBEN JULLIE DAAR ERVARING MEE? Weet wel dat mn HCG snel uit mn bloed was, omdat ik na de bloeding van 3 dagen gelijk niet zwanger teste.... pfff geduld ligt niet in mn aard, en die dagen schieten nu al niet op.. laat staan dat ik nog 2 weken extra moet wachten..... xxmona
Lees hier allemaal verhalen over weinig bloed bij menstruatie of alleen bruin...ik ben echt zwaaaaar ongesteld elke keer, net een kraan die loopt.. Wil dat nog wat zeggen ofzo? :
Indira: da's nog eens een voordeel. Zomaar drie weken cadeau gekregen van de huisarts Klingel & JedidJah: fijne vakantie! Enneh ff over mijzelf: neehee....niet al vier dagen positief! Wel goed lezen dames Woensdagavond: positief - teststreep net zo donker als controlestreep Donderdagochtend & donderdagavond- positief - lijnen donkerder als controlestreep Vrijdagochtend en middag: positief - lijnen donkerder als teststreep. Dus in principe nu 2,5 dag.......dus kan nog. Alleen klussen zit er niet meer in. Gisteravond was al echt een 'moetje'. Dat is ons beiden niet bevallen. Nu maar hopen dat zwemmertjes van vriendje het lang genoeg volhouden daar.......anders misschien morgen nog maar even een keer. Denk dat we dan wel weer zijn bijgekomen van vijf avonden achter elkaar klussen.
@ noppie klinkt GIGA je keuken! zijn de mannetjes al weg? vast wel want het is 17 uur geweest? ik weet nog dat alle bouwmannen hier in huis om 15:59 alles lieten vallen en weg gingen heheh @miranke:als je 2keer op 1 dag test (wat ik ook doe om piek niet precies tussen de testen te missen) en je hebt 2.5 dag posi testen dan heb je gewoon een heel lange piek deze x, moet kunnen lijkt me! hoop dat al het klussen succes gaat hebben! wel lastig soms he als het een beetje een 'moetje' is. maar ach je moet omdat je een baby WILT dus eigenlijk is het gewoon een wiltje @noppie we gaan skieen op de gletsjer van oostenrijk. nou ben ik niet zon heel goeie skier en ik ben onwijs moe van het harde werken dus ik ga met name verplicht RELAXEN in de zon met boekjes en een wijntje! (das dan wel weer een voordeel van niet zwanger in 2e ronde, dat ik nu niet dingen hoef te verbergen en niet bang hoef te zijn om (op) te vallen met skien en een borreltje bij de schoonfamilie!) maar das dan ook maar een inieminievoordeel bij het meganadeel van nog niet zwanger zijn natuurlijk mopper mopper hihih dus, na vanav 7 dagen geen internet en geen forum, ik eis veel ROZE als ik terug kom [-o< [-o< klingel
Hallo allemaal, Jeetje Libra, wat erg! Ik kan me voorstellen dat je de schrik goed te pakken hebt en dat je na zoiets niet meteen in slaap komt. Gelukkig hebben ze niet al te veel mee kunnen nemen, maar erg blijft het toch. Tacha: wat fijn dat de operatie goed is gegaan, dat zal een geruststelling zijn. Klingel: een hele fijne vakantie en wij zullen hard ons best doen voor roze als je terugkomt. Groetjes Toetje
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: Anouk 26: 27: Sucre 28: Maar29 29: 30: 31: 100 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Ik heb het aangepast (hopelijk zonder fouten!) Ik ben nu de 100ste passagier, dat moet maar geluk brengen!
hoi meiden even weer een berichtje vanaf hier! maar hier gaat de ziekenboeg weer verder, nu is mijn vriend ziek! en ik moet echt even zorgen dat hij snel weer boven jan is, want we moeten weer aan de klus he! maar goed verder alles prima hier! moet dit weekend werken, dus zal er wel pas maandag weer zijn! liefs
Hallo, Zou iemand mij kunnen vertellen wat die bus precies inhoud? Vroeg dit gisteren al, maar geen reactie... Ik wil me iig wel aanmelden voor 6 mei! Grts Kita
Hey Kita, Hier nog een brabander. Maar met de bus tellen we met zijn allen af naar onze nod's. Wil je ook meerijden?
@ Klingel; Geniet heel erg van je vakantie en lekker bijkomen maar! Wat voor werk doe je, als ik mag vragen, dat je zoveel uren draait? @ noppie; en is de keuken af? @ NourElHouda; volgens mij zegt dat niks hoor. Ik ben, zeker sinds ik geen pil meer slik, ook hartstikke ongi @ miranke Zie je wel dat je zwanger bent, je hormonen spelen al op! (Grapje hoor) iig, ik had niet gezien dat je 2 x per dag een posi test had. Ga je er morgen weer 1 doen? @ Milla; welkom! De 100ste! Wow het is hier écht druk zeg! Deze maand heeeel druk, volgende maand heeeel rustig gaan we voor meiden! @ Kital tja hoe leg je dat uit?! De limo is roze en iedereen moet zwanger raken en zwanger associeren we met roze. Begrijp je? Volgens mij leg ik het nogal onlogisch uit @ Jedidjah; ga jij ook op vak.? Wanneer en waar ga je naartoe? Veel plezier! @ Nettie; thanks voor je reactie! Alleen was ik zo SUF om erachter te komen dat ik maar 1 ovu-test in mijn tas had gegooit. En aangezien ik vandaag en morgen bij pap en mam ben kom ik dan 1 test tekort. Kon wel bijhalen vh kruidvat maar das dan weer een ander merk, leek me niet slim... Morgen dus weer!
@ Kita: Zal ik ook een poging doen om het uit te leggen. Het is (volgens mij ) bijna een sport geworden om een mooi roze vervoersmiddel uit te zoeken voor elke nieuwe maand, zo was er dus in april een roze bus, is er in mei een roze hummer en als ik het goed heb gezien is er voor juni een hele gave bolide en ja hoe kan het ook anders: roze! Om het nog gezelliger te maken nemen we thee, sap koekjes, taart en nog veel meer mee, oh ja zal bijna chocolade vergeten......En zo zitten we dus met ons allen gezellig te kletsen over de ongi, over de klusdagen, de ovu (-testen) en de hopelijk voor iedereen de zwangerschapstesten en zitten we vreselijk hard duimen te draaien dat iedereen deze maand dan toch echt roze kleurt.... Hoop dat het nu wat duidelijker is geworden voor je. @Female: zal je zo meteen antwoorden weet niet eens meer wat ik schreef ga dat ff terug lezen voor ik je kan antwoorden... edit: @ female, beetje jammer dat je er maar 1 meehebt genomen, maar idd het is niet verstandig om een andere test te gaan beginnen...tja, ehmmmm wat te doen.....Wanneer ga je weer naar huis?? Gewoon dan door gaan met testen, weet nu zo gauw even niet hoe je banner staat dus kan ook niet zien of je al bijna in je vruchtbare dagen zit... als dat nog niet zo is gewoon doorgaan als je weer thuis bent en hoe zit het met tempen?? Ik en er ook nog maar net mee begonnen maar zat woensdag op 36.7 donderdag op 36.8 en vandaag op 36.6....kan op zich betekenen dat mijn LH-piek al is geweest...heb vandaag een posi ovu test in handen dus op zich kan het wel wat zeggen dat tempen....hoop dat je wat hebt aan mn lange verhaal, succes iig en veel plezier bij je ouders!
Hallo dames, Hartelijk dank voor de uitleg! Nou ik wil meerijden dan....moet ik dit zelf doen of hoe gaat dit? We hebben deze week iig goed geklust, ook ovutesten gedaan dus ad timing heeft het niet gelegen. Laten we hopen op heeeeel veeeeel roze ladies Liefs Kita
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 25: Anouk 26: 27: Sucre 28: Maar29 29: 30: 31: 101 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Kita: Heb een poging gewaagd je erbij te zettenhoop dat het gelukt is!
Hey Nettie dankje voor je antwoord! Ik ga morgenavond terug, en heb er nu nog 1 dus ga die morgen doen. Gister was dag 8 en toen was het lijntje heel licht. Ben dus benieuwd hoe morgen. Ik temp. niet. Kan ik opzich wel doen maar dan moet ik morgen ff naar kruidvat rennen want de thermometer is kwijt! Weet niet in hoeverre het iets zegt dat er gister op de ovu-test al een licht streepje stond. Ik weet dat ie dan niet positief is, maar is dat een teken dat je vruchtbare dagen eraan zitten te komen? Jij nog aan klussen toegekomen? Nou ja jullie hadden de klusdagen er al een beetje opzitten, en goed op tijd toch? Liefs