NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Thanks Spekkie!

komaan meiden nog meer een testje wagen op 2 mei :D ?
    Maria79, Merelroosie, Ikkuh, ..?

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Spannend en leuk, wij hebben jammergenoeg geen hond meer. Mijn meisje hebben we in september in laten slapen. Ze was wel oud hoor, gisteren zou ze 16 jaar geworden zijn.
    Als ik afgestudeerd ben mag ik pas weer een "nieuwe" hond, mijn ouders zijn fokkers en hebben er 4 en dan neem ik hun oude reu in huis. Hopelijk red ik het voor juni!

3. Niet meer actief

GRRRRRRRRRRr :x

Volgens mij werken mijn ovulatietesten niet? Ik test al vanaf dag 10 met die digitale van CB en ik krijg elke keer een O. Geeeeeen smileeyy.

Volgens de banner moet ik over 2 dagen ovuleren. Kan het dat die test bij mij gewoon niet werkt? Ik test elke dag met ochtendurine.

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb donderdag 10 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten besteld op internet via babyboomshop.nl. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je dat binnen krijgt?

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    volgens mij mag je met ovulatietesten niet met ochtendurine testen... Misschien dat dat iets verklaard?

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoi dames,
    Ik ben ook weer terug van weg geweest...
    Mijn moeder is namelijk opgenomen in het zekenhuis, ze moest geopereerd worden aan galstenen (haar galblaas moest eruit) maar dat werd steeds uitgesteld. Erg vermoeiend en stressvol allemaal... Maar ze is gisteravond om 22 uur geopereerd en dat is allemaal goed gegaan! Dus nu weer stressloos!
    Ik heb al twee/drie dagen last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik, misschien dat het duid op een eventuele innesteling, maar verwacht eigenlijk dat het komt door de stress, die is nu weg namelijk en heb ook geen last van mijn buik meer!

Hoe is het hier verder met de dames? Ik heb namelijk niet alles bijgelezen! Zal zo even door de pagina's bladeren!
    Liefs Nikki

7. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Ik durf mij er niet opzetten omdat ik niet zeker ben van mijn datum.
    Ik dacht mijn ei te hebben gevoeld op dag 11, maar op dag 14 ook enorme steken gehad...
    Als de :evil: :evil: :evil: er nog niet zijn, test ik pas op 5 mei!
    Vriend vroeg gisterenavond doodleuk: ben je zwanger? Blijkbaar lijken mijn borsten voller. Heb ik nog nooi voor gehad (voor NOD).
    We hebben 100% goed geklust, dus wie weet.
    Groetjes

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Tisha....CB mag wel met ochtendurine! Ik heb zelf ook een cyclus van ongeveer 29 dagen en bij mij krijg ik een smiley op dag 16....misschien dus nog even geduld?

Hier is de ovulatietest weer een stuk lichter (mocht ook wel na 2,5 dag errug positief :confused: ). Mannetje net even mee naar boven getrokken en hard geklust. :oops: Nu maar hopen dat het heeft geholpen.

Ik schuif nu lekker op de wachtbank met een heerlijke kop (cafeïnevrije) koffie en een stroopwafel. Het blad van de Prénatal neem ik ook mee. ;)

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Nee idd dat mag volgens mij niet. En bij mij testen is het zelfs zo dat je 4 uur na je ochtendurine niet mag plassen. Dwz moet je eerder plassen, dan wacht je liever n ander plasje af waar die tijd wel tussen zat. Het beste kun je dit doen tussen 10.00 en 22.00
    Bij mij werken ze zo perfect!
    Succes!

Liefs Kita

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

bannercheck

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    morgen beginnen met de ovu-testen spannend :D

12. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hallo,

@Uk80: mooie banner heb je zeg! hahaha we hebben bijna dezelfde...
    Maar ff een tip, je kan ook bij bericht voorbeeld doen, ipv ok. Dan zie je ook je banner.

Liefs Kita

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@claire: zal lekker klussen worden dan deze week.
    Heel veel succes!

Liefs Kita

14. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    dank je kita29, vanaf morgen weer volop er tegen aan haha, jij veel geduld toegewenst op t wachtbankje!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oja natuurlijk, helemaal niet aan gedacht :oops:
    Jouw banner is ook erg mooi :)
    Dank je wel voor de tip ;)

16. Female

Female Niet meer actief

@ Miranke; dan waren de ovutesten wel heel duidelijk bij jou zeg! Nu spannend afwachten...
    Ik hadf eergister een heel licht lijntje )dag 8', gister niet getest omdat ik 1 test te weinig had, vandaag weer getest en weer een heel licht lijntje. Neem aan dat ie gister niet ineens kei/positief zou zijn geweest dus ik denk dat de vruchtbare dagen nog niet daar zijn.
    Morgen test ik weer...

Claire heb je ook een cyclus van 28 dagen ja= Ik heb nl op dag 8 al een test gedaan maar die was dus heel licht en nu nog, als ik jou was zou ik op dag 10 beginnen dan ben je ruim op tijd. Maarja, ieder lichaam is anders he ;)
    Wel gezellig samen NOD!

Spekkie Wat leuk zeg een nieuwe hond! :D

Tischa mss ben je wat vroeg begonnen met testen, en krijg je vandaag of morgen een smiley... Hoop het voor je want dit is wel een duur grapje zo...

Nettie, ok genoeg geklust dus. Spannend meid, wachten wachten...

Lautjuh Weet niet hoe lang het duurt heb geen ervaring met babyboom, heb bij L10 besteld die zijn wel snel..

Nikkijane gelukkig is de operatie goed gegaan
    Enne... Ik duim hard voor een innestelingbloeding! :D

Merelrosie ook jij al op de wachtbank Er komen er veel meer bij... Succes!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest ! Heel impulsief, van heel blond naar donkerbruin en heel gaaf geknipt! Ben er echt blij mee! :D

17. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Oeps, foute posting :oops:

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dank je Claire, ah klussen heeft het bij ons niet gelegen..Dus laat moeder natuur haar werk maar goed doen, zodat wij allen moeder mogen worden!

Liefs Kita

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ....kriebelsssssssssss.........en nesteldrang of zou het komen door bruiloft stress......iig super mooi weer...Klingel, wat mij betreft mogen de koekjes en thee ook een stukje stokbrood met lekkere kaasjes zijn en een glaasje wijn.....

20. natjes

natjes Niet meer actief

goedenavond meisjes!

Nou sluit me maar bij jullie aan, nog steeds geen ongi gehad en inmiddels 24/25 dagen overtijd!
    Kan de bloedtest pas weer doen begin mei dus weet de uitslag dan ook pas!

Ga denk ik 2 mei weer bloed laten tappen!

Spannund!

Deel Deze Pagina