ik ben helaas vandaag uit de roze bus gezet, de zijn er nu wil ik graag meerijden in deze gave limo-hummer! deze hummer is groot genoeg voor een heleboel zwangere meiden! mijn nod is op 31 mei!
heey meiden, ik heb mijn banner even 2 dagen verzet, en hem inplaats van 28 dagen op 30 dagen gezet, mijn "nieuwe" NOD is op 10 mei. Heb namelijk nu op dag 16 van mijn cyclus nog steeds geen positieve ovulatie test gehad dus ben bang dat ik weer een lange cyclus krijg Zou iemand zo lief willen zijn om mijn NOD van 8 naar 10 mei willen zetten?
hoi meiden ik lees hier net dat je niet met ochtendurine mag testen met de ovulatietesten maar dat deed ik altijd waarom mag dat niet als ik vragen mag?
Zo, ik kom me eindelijk weer eens melden vandaag. Gister is het met het de keuken toch niet goed gegaan: toen de loodgieter kwam om de gaskookplaat aan te sluiten bleek dat daarna de oven er niet meer in paste . Nu zitten we dus met een groot gat in onze keuken en geen werkzame oven. Er komt maandagochtend iemand kijken voor een oplossing, maar ik vrees dat we op een lagere oven gaan uitkomen... Anyway: hier moet zo meteen flink geklust worden.... Morgen weer de hele dag tennissen dus voorlopig ben ik even uit de lucht. @ Spekkie: wat leuk een nieuwe pup. Mijn zusje kreeg deze week haar labrador-pup: LIEFLIEFLIEFLIEF! Succes met klussen allemaal meiden! liefs noppie
Ik heb 1x maal met CB ovu testjes getest. Ik meen mij te herinneren dat er bij CB bij staat dat het wel met ochtendurine mag. Maar bij mij werkten ze ook niet, net als de matcare overigens (die niet met ochtend urine gedaan trouwens, en zeelfs 2x per dag gebruikt). Ik schreef al eens eerder: laat je niet gek maken door die ovu testjes, ik hoor best vaak dat ze niet werken. Ik heb 3 maanden ovu testjes gebruikt en nog nooit een positieve test gehad, maar heb wel een eisprong, dat kan ik duidelijk aan mijn temp stijging zien. Hier verder veel ongeduld, kan niet wachten tot ik kan testen (mocht ik overtijd gaan) Ik ben normaal vrij nuchter, maar omdat we deze maand zo goed ons best hebben gedaan heb ik zo sterk het gevoel dat het wel gelukt moet zijn. Dat is natuurlijk stom om te denken, maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Dat zal een teleurstelling worden als ik straks ongi word Ik voel verder niet zo veel. Pijnlijke borsten, maar dat heb ik iedere maand. Verder sinds gisteren wel af en toe steekjes links onder in de buik, maar volgens mij heb ik dat vorige maand ook gehad, dus daar hecht ik ook maar geen waarde aan. Maar wat mij wel een beetje van mijn stuk bracht was dat de opticien waar ik vandaag was vroeg of ik iets hormonaals had (na een aantal andere vragen of ik medicijnen slik ed) omdat ze merkte dat het resultaat van mijn oogmetingen wel erg sterk schommelde. Ze zei dat dat kon komen als ik zwanger was . . . Ja, nou toen kreeg ik toch wel wat vlindertjes in mijn buik. Maar nu ben ik weer wat meer met beide voeten op de grond hoor. Maar stilletjes hoop ik toch wel nog een klein beetje dat die opticien gelijk heeft We zullen het zien he. Groetjes Toetje
pff... ik kan niet slapen... hubbie ligt al wel te pitten.. Heb rommelende buik, keelpijn, last van mijn onderrug/liezen en ben het zat dat ik nog steeds overtijd loop en nog niks weet.. al 24 dagen overtijd zie ik nu... voel me een beetje zielig
ik gebruik nu ook matcare ovutesten voor de eerste keer, en heb nu dus nog geen positieve test gehad, de andere 3 maanden heb ik met clearbleu ovutesten gedaan, en daar kreeg ik wel mijn eisprong op te zien.... heb de clearbleu overigens gewoon met ochtendurine gedaan. doe de matcare ook met ochtenurine, omdat ik niet tussen 10 en 12 kan testen wegens werk, en ik kan heel slecht 4 uur zonder drinken en/of plassen....
ik ben nog wakker, mijn hubbie is te stappen en ik moet morgen weer om half 8 me bedje uit om te werkn maar heb totaal geen zin om te gaan slapen....
wat voor werk doe je dat je dat op zondag moet doen? Moeheid is hier wel maar kan gewoon niet in slaap komen, ben te onrustig! Herken mezelf niet meer joh
hihi ik ben kraamverzorgende dus dat gaat dag en nacht door en heb een gezin waar gisteren een meisje is geboren dus heb het behoorlijk druk nu daarzo jeetje meid al 24 dagen overtijd zal mezelf in jouw situatie helemaal opvreten
oh heerlijk dus jij staat al met die humpies in je armen! Ben jaloers op je! En inderdaad vreet me helemaal op... Helemaal omdat op 16-4 wel hcg in bloed zat maar wel errug laag (was toen 2 weken na nod...)
ja ja, vind het zelf ook heerlijk werk hoor, lekker die kleintjes en de ouders vertroetelen. Owh jeetje dus allemaal erg twijvel twijvel. Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid mag krijgen. Wanneer ga je voor de volgende bloedtest?
zal voor de duimen dat je dan eindelijk zekerheid krijgt. Hoop dat je lichaam dan aangeeft wat er allemaal aan de hand is.
mocht het dan weer twijfelachtig zijn wil ik naar gyn voor echo oid. Wil toch meer duidelijkheid, helemaal omdat ik al 3 jaar pil af ben en altijd cyclus 36 dagen heb... Tis gewoon vreemd maar goed we wachten nog even af!
is inderdaad vreemd, en ook vaag dat er dan wel HCG is aangetroffen in je bloed, in ieder geval heel veel sterkte en ik lees het vast wel ergens wat de uitslag is, ik ga nu echt me bedje in, moet morgen wel weer fris en fruitig aan het kraambed staan groetjesss
Hallo, Nou die ovutesten van Matcare werken wel hoor. Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt. Op dag 1 gaf ie heel vaag streepje aan, de erop volgende dagen werd het streepje alleen maar donkerder. Omdat ik onregelmatige cyclus heb van 28/32 dagen, ga ik met testen altijd van mij 28 cyclus uit. En deze klopte deze maand precies. Ik doe hem trouwens niet met ochtendurine, en je mag in die 4 uur wel wat drinken alleen niet zoveel. En die testen mag je tussen 10.00 en 22.00 doen, ben je dan misschien niet thuis? Succes iig. Liefs Kita
Hee natjes, ben je daar nog? Mijn hubbie zit naar Blade te kijken en daar heb ik totaal geen trek in. Bij de scene met de mega injectienaald ben ik afgehaakt! Balen he die onzekerheid! Als die komen weet je gewoon waar je aan toe bent. Nu zit je maar te wachten en van alcohol en rosbief af te blijven terwijl het misschien voor niets is! Althans jij hoop ik, wij zijn vanavond uit eten geweest en dat witte wijntje en de port bij het kaasplankje hebben mij heerlijk gesmaakt! Maar ik heb dan ook voor deze cyclus alle hoop al opgegeven ondanks THE INCREDIBLE STORY OF INDIRA!