ja dan ben ik wel thuis, maar ik heb hem gisteren eind van de middag gedaan, omdat ik 'smorgens om 6 uur me bed werd uitgebeld voor een bevalling, maar ook hier kreeg ik geen streepje op, ja heeeeeeel licht maar doe nu al 6 dagen ovutesten van matcare en ik zie er ook geen stijging in, het 2e streepje blijft heeeeeeeel licht en wordt echt niet donkerder, ga hem morgen ook maar weer in de middag doen, moet eerst tot half 3 werken. afijn we wachten wel af, maar ben bang dat ik deze maand weer een lange cyclus heb, net zoals vorige maand. En ik ga ook altijd uit van 28 dagen, heb me cyclus nu alleen alweer 2 dagen opgeschoven, maar goed ben benieuwd.
Ik laat al vanaf 1 maart alle alcohol/kaasjes/rosbief/filet american staan, zelfs de kattenbak heb ik vanaf toen door vriend laten doen... Ben zelfs al vanaf 27 februari niet meer ongi geweest.. lijkt alweer eeuwigheid geleden! ( is eigenlijk ook zo hihi)
en indira was inderdaad een geweldig verhaal, geeft je weer hoop. Net als de verhalen van vrouwen die erg weinig hcg aanmaken waardoor testen negatief blijven. Dan denk je echt, zou ik bij die ene procent zitten wie dat heeft.. Tja zou wel graag uitsluitsel willen ivm bruiloft en vrijgezellenfeest ed wat eraan komt!
[quote=" Ben zelfs al vanaf 27 februari niet meer ongi geweest.. lijkt alweer eeuwigheid geleden! ( is eigenlijk ook zo hihi)[/quote] ja dat gevoel ken ik, ik sport met een vriendin en zij was de week na mij ongi en nu kan zij alweer niet sporten omdat ze teveel last van haar heeft! En ik zit nog steeds te wachten. Die 9 dagen overtijd zijn geteld vanaf mijn laatste en ook al lange cyclus. Hoe zit dat bij jou met die 23, ben je al vaker lang over datum geweest?
ben nog nooit overdatum geweest. En aangezien ik wel de hele lijst met zss kan aanvinken en toch met huistesten nega blijf testen en met bloedtesten twijfelachtig is dit zo frustrerend!
Phoeh,,,,,,,,,,,,dan wordt je zeker gillend gek'! Maar deze week ga je toch weer voor een bloedtest? Ik zou dan ook zeker vragen of je sowiesodoor kan naar de gyneacoloog. Al zou je zwanger zijn dan wil je ook wel weten of alles OK is!
Kan iemand mij op de NOD lijst zetten?Voor 10 mei? Ben 100% niet zwanger,want mijn hubbie is ziek... Heb clomid gebruikt en had 2 eicellen die vrij kwamen
Vrijdag ben ik van plan om te gaan, das de veilige dag ivm eventuele overslaan van cylcus. Maar wil dan zowiezo doorverwijzing gyn. Wil gewoon een echo oid
Ofwel als je een cyclus zou overslaan zit je nu in je vruchtbare periode! Stug doorklussen dus! Als je zwanger zou zijn ben jij helemaal een superincredible story of NATJES En neemt ook je temperatuur nog op?
afgelopen 2 weken elke dag en ik ga gerust nog een week door tot ik de bloeduitslag weet hihi Tempen niet gedaan..wil dat zo lang mogelijk uitstellen. Heb in principe vertrouwen dat het zo ook moet lukken namelijk..
Het moet ook gewoon kunnen lukken, dat suurt gemiddeld 3 tot 9 maanden. Maar geduld opbrengen>>>>>>>>>>das toch lastig. Ik ben zelf met tempen begonnen omdat ik gewoon data wil opbouwen voor het geval dat het niet lukt. Ben nogal analytisch aangelegd en wil zeker weten dat alles wat te analyseren valt ook uitgeverd is. Ik heb zelfs al eens gekeken naar zo'n doe het zelf sperma test kit. Lijkt mij echt heel leuk om uit te proberen! Maar ik kan eigenlijk misschien net zo goed een microscoop van het werk een weekednje mee naar huis nemen. Alhoewel wat voor een smoes moet ik dan verzinnen? Kikkerdril bestuderen?hahahaha
hahaha ja kikkerdril bestuderen... Wat je ook kan zeggen is dat (als je huisdieren hebt) huidmonstertjes wil nemen om te checken op mijten oid... Kan prima toch? En tja zo kit voor je vent z'n kwak... haha hoef daar hier niet mee aan te komen dat doet ie toch niet. Hij zou zich erg beledigd voelen ben ik bang! Nou ik ga even wat drinken beneden heb honger en wil toch een beetje maagvulling... Fijne avond/nacht nog en hoop dat ik zo nog kan pitten... Pff dat nachtbraken ik niks voor mij. Lig er normaal al 9 uur in :-O
Hoi, ik ben ook nog even komen piepen hier. Ik vind het ook leuk om te doen dat tempen, leuk om te zien dat het klopt dat je temp omhoog gaat. Toevallig zei mijn vriend vandaag dat hij zijn zwemmertjes wel na kan kijken onder zijn microscoop (doet hij ook voor zijn werk bij honden voor fokkers), maar ik vind dat nog wat te ver gaan. Als het over een half jaar nog niet gelukt is kunnen we dat misschien eens doen, maar nu wil ik behalve het tempen niks meer doen, behalve klussen dan, haha. Ik wil er toch van uit gaan dat alles goed is. Groetjes Toetje
Haha totje 70, misschien heeft jouw vriend wel het kikkerdril van de reu van mijn ouders bestudeerd. Maar ik moet zeggen dat ik het daar ook van heb. Het is niet zo heel moeilijk om te bestuderen. Maar ik taai ook af Welterusten!
zo goedenmorgen, ben der weer....pffff Gisteravond (vanacht nog 2 uur wakker gelegen en om 7 uur weer wakker. Wat een drama zeg!
Hoi, Haha, ik ken het. Wij lagen er ook veel te laat in en ik werd ook om 10 voor 7 wakker. Ik kon niet meer slapen dus ben maar opgestaan. Meteen toen ik wakker werd heb ik getemperatuurd en sinds vanochtend is mijn temperatuur gezakt, dat betekend dus dat de eraan komen Daar baal ik toch stevig van want ik had zo gehoopt. Tja wie niet eigenlijk he En voor de rest nog niemand uit de veren? Groetjes Toetje
toetje is het niet misschien een innestelingsdip? Ik verga trouwens van de kramp links en recht in de onderrug. Is iets van de laatste paar weken en wordt er zo moe van! Hubbie ligt nog steeds te maffen die heeft niet gemerkt dat ik de halve nacht heb wakker gelegen en er nu al uit ben.. haha
Hoi Natjes, Wat vervelend van je rug. Heb je je vertild of zo? Of weet je niet waar het van komt? Het kan bij zwangerschap passen heb ik me ooit gelezen, maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Wat die innestelingsdip betreft: daar heb ik ook aan getwijfeld, maar dat is volgens mij al best laat, volgens FF is mijn ovulatie 9 dagen geleden geweest, ik denk zelf dat hij 11 dagen geleden is geweest. Oke, het is maar 1 temp daling, maar ik weet van afgelopen maanden dat mijn temp iedere keer vanaf dag 8 langzaam begon te zakken en dat ik dan ongi werd. Ik durf dus niet echt te hopen op een innestelingsdip, ook omdat ik dus denk dat het misschien al wat te laat is daarvoor. Er zit niets anders op dan afwachten helaas. Groetjes Toetje