Hahaha, heb je nichtjes/neefjes, anders zou je kunnen zeggen dat je hun wat uitleg wilt geven omdat ze er om gevraagd hebben
Goede morgen MEIden, Ja weer stralend weer hier in het oosten van het land lekkeeerrr! Wie zou mij van 8 mei naar 5 mei willen verplaatsen? En graag voor de test marathon op 4 mei? Dank je wel alvast. Zijn er al meiden met verschijnselen? Hier alleen misselijk met vlagen vooral na het ontbijt maar ja kan net zo goed pms zijn We wachten rustig af want nog 4 dagen en dan is het eindelijk mei joepie! Ik ga ontbijten met manlief en zoon kom vandaag nog wel ff spieken liefs Chantal.
goedemorgen allemaal, Zit hier een beetje te zitten.. mannetje is aan het werk heb hem al een week weer niet gezien.. Met een beetje geluk zie ik hem volgend weekend, alleen moet ik zelf dat werken.. Als ik een normale cyclus heb is dan ook mijn vruchtbare periode dus dat zou mooi uitkomen.. Ik verveel me het zonnetje is hier in het Noorden nog niet doorgebroken helaas..
Is inderdaad nog wat grijsjes hierzo in 't noorden. Hopelijk wordt 't zometeen beter. Ik moet de deur nog uit.
Hier is het heerlijk weer. Ik zit nu buiten met de laptop. We zouden gaan sporten, maar ik ben morgen vrij en morgen zou het minder weer worden dus ik heb vriendje maar gezegd dat ik morgen wel ga. Voel me een beetje down omdat ik denk dat mijn temp daling te maken heeft met de naderende menstruatie, hoop wel op een innestelingsdip, maar het zal wel niet Verder al wat meer mensen boven water? Ik ben ook wel benieuwd of er mensen zijn met symptomen, al is het natuurlijk wel vroeg. Groetjes Toetje
Goedemorgen allemaal (of middag...) Wat duren die wachtdagen toch lang... Verschijnselen zijn er niet , maar ook nog geen ongi-krampen en die heb ik normaal gezien toch wel al. Anders al verschijnselen? Groetjes
hoi meiden jullie kletsen echt te veel voor mij zeg! ben dit weekend druk met werken dus weinig tijd! en zit ook veel buiten! het klussen is hier weer begonnen, aangezien we echt ons best willen doen! liefs en tot van de week
Hallo dames! Mag ik mij ook aanmelden hier Very Happy? Zit ook op het wachtbankje, zeer frustrerend! Mijn NOD is aanstaande vrijdag 2 mei, dus ben erg benieuwd. Ik heb 14,15 en 16 april wat bruinverlies gehad, dus misschien eisprong? Nooit eerder gehad. Nu heb ik vanaf vandaag weer bruinverlies. Snap er helemaal niks van. Heb al getest met Matcare Ultra, maar negatief. Toch heb ik echt het gevoel zwanger te zijn. Kan het niet echt uitleggen. Dus ik ben benieuwd! Zijn er meer die bruinverlies hadden voor nod en toch zwanger waren/zijn? Liefs Tumtummetje P.s. Heb deze ook per ongeluk verkeerd gepost bij NOD april 2008! Hoop niet dat het heel erg is!
@ Toetje, lekker is dat he met je laptopje in de zon. Ik heb onze laptop een half jaar gelden verkocht. Moet zeggen dat ik hem nu heel erg mis.
Dag dames, ik wil me ook graag aanmelding. Vanochtend ongi......... dus mijn volgende NOD is 25 mei a.s.. Het is voor de 2e ronde, dus ben eigenlijk nog maar net bezig. Ik wens iedereen hier een fijne vakantie. Ik ben 9 mei a.s. weer terug van Limburgse kampeervakantie met ons gezin (man, 2 kinderen + hond) en kan me dan pas weer melden hier. Groetjes en dat mei maar een vruchtbare maand mag zijn voor iedereen.
Geen ongipijnen = zeer goed nieuws hoor merelrosie! Ben je zeker dat je 2 mei niet mee wil testen *hint hint* ? Hier ook geen ongipijn, en ook geen symptomen, enkel zere nipples maar da's al zo'n 8-9 dagen nu. Ow, en deze week ook totaaaal geen zin meer in seks In tegenstelling tot vorige week Dus ik vermoed dat mn ei al wel is geweest (let's hope) Ik ga vrijdag dus testen, voor mn werk, ik moet dan van 8-14u dus dan kom ik het hier meteen melden of ik op roze of op groen mag Zou wel fijn zijn, een posi test vrijdag & dan de hele werkdag met een smile op mn gezicht Maar laten we daar niet vanuit gaan, heb nl echt geen symptomen. Af en toe een zwaar hongergevoel en dan ben ik een ienieminie misselijk (meer zo weëig gevoel) en rommelende darmen maar dat heb ik elke cyclus WACHTEN DUS! Nog 4 daagjes!
Vandaag heerlijk gewandelt met de kleine lekker in het park! tumtummetje spannend zeg 2 mei testen!...suc6 meid! (Dat bruinbloed verlies hebben ,kan met eisprong te maken hebben,heb ik ergens gelezen ook op deze site)! We gaan er maar van uit he! Shannah Heerlijk zeg kamperen met gezinnetje!Veel plezier! ...en dat mei ook jouw maand wordt! Groetjes
hoi hoi Ik meld ook weer..Na de miskraam had ik echt een hele tijd nodig om emotioneel weer een beetje op te knappen.Ik wil graag op de lijst voor 22 mei als dat kan Bedankt en succes meiden!
Welkom Pien2008, ik heb me ook net aangemeld. Wat spijtig van je mk. Goed dat je tijd neemt om het te verwerken. Succes voor de volgende ronde. Dit is mijn 2e ronde en mijn NOD is 25 mei, dus we zitten niet zo ver van elkaar af. Groetjes,
Hello ladies! Ik heb gisterenavond een ovu-test gedaan en ik weet niet hoor, maar die streep was 10x zo donker dan de streep hoe die moet zijn! Hij knalde er echt uit haha. Dus denk dat ie positief was Gisterenavond / nacht kreeg ik ontzettende menstuatiepijn, ontzettende steken in m'n onderbuik. Dit ging eigenlijk de hele nacht door (in lichtere mate) en sinds ik vanmorgen wakker ben heb ik er af en toe nog steeds last van. Was dit mijn ei? In dat geval volgens mij een struisvogel-ei aangezien die zo pijn deed! Voorheen heb ik m'n ei nooit gevoeld, misschien een klein steekje maar niet zo'n mega menstruatiepijn. Herkent iemand dit?
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah 26: 27: Sucre 28: Maar29 29: 30: Energy84 31: meisje84 111 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 02: Tacha 04: Sjansie28 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Ik heb alles weer bijgewerkt en ook mezelf erop gezet voor 30 mei. 2 dagen voor mijn verjaardag, ik hoop dat het geluk brengt
nou he he heb vanmorgen eindelijk me positieve ovulatie test gehad wel 3 dagen later dan wat ik normaal heb maargoed, ik reken dus op een lange cyclus helaas ben weer erg benieuwd hoe het weer allemaal loopt.....