Nee sorry, valt niet te overtuigen! Te bang voor alweer een teleurstelling! Als de er niet aankomen, test ik pas binnen een week. Dus we blijven voor allen Groetjes
Fijn klussen dan maar Ik kon het me ook al haast niet voorstellen dat die niet werkten. Vooral omdat ik ze deze maand ook pas voor het eerst gebruik van Matcare. Alleen had ik het geluk dat ik gelijk al iets van resultaat zag, al was het dan wel vaag. Maar die dagen erop kwam het helemaal goed Dus jij en je mannetje heel veel plezier Liefs Kita
haha dat gaat wel lukken ik snapte er ook niet echt iets van want ik zag ook helemaal geen stijging qua lijntjes enzo. Maargoed heb gewoon vanmorgen weer getest met ochtendurine, en kreeg hem vettttt positief.
hallo dames Ik ben 24dagen overtijd, 5ovutesten gedaan die allemaal posi waren. Gister laat in de avond een kruidvat test gedaan, hij staat in mijn album. Wil er aub iemand naar kijken en een mening over geven? ps. hoe zet je een foto in negatief?
@ Medina, ik zie wel een heel dun lijntje. Maar misschien een indrooglijn want hij is grijzig. Je kan een foto in negatief zetten via paint.
ik heb de foto in negatief gezet, en als je heeeeeeeeeel goed kijkt dan zie je een heel dun klein streepje, op de plaats waar je je hem zelf ook ziet, maar je moet wel heeeeel erg goed kijken hoor..... Misschien een bezoekje aan de huisarts wagen?
bedankt voor jullie reacties. Het lijntje is voor mij ook matig omdat ie heeel dun is, maar hij kwam wel in de 10 min dat ik de test deed. op de test zelf is ie in het echt wel blauw. maar zoals ik zei heeeeel erg dun
als dat lijntje er inderdaad binnen 10 minuten was, dan zou ik morgen even langs de HA gaan, misschien voor een bloedtest?
goeiedag dames, wil iemand mij op de lijst zetten? mijn nod is 25 mei.....hoop wel op veel roze deze maand......ben het wachten ff zat please [-o< succes iedereen!
Auwah aan de nipples........niet prettig. Nog nooit eerder gehad. Begon met mijn eisprong en is nu nog niet weg. En nu...nu is het maar wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Erg moeilijk voor ongeduldige types zoals mij. Kruip weer op de wachtbank. Stokbroodje met kruidenkaas en onderuitgezakt voor de tv.
Lieve dames, Ik zie hier alleen maar bijna bannerchecks Maar jullie kunnen deze toch ook zien als jullie op voorbeeld klikken ipv ok? Zo doe ik dat altijd iig. Liefs Kita
Hoi Miranke, Hier nog zo'n ongeduldig ding Maar er zit niks anders op vrees ik. Laten we maar vh gezegde uitgaan: geduld is n schone zaak! Maar irritant is het wel. Normaal gesproken vliegt de tijd... En deze periode gaat altijd zoooo langzaam. Veel succes en naast het wachten mogen we toch zeker wel stiekum hopen!?! Liefs Kita
Mei komt inderdaad snel dichtbij! Spannend hoor, mei moet gewoon giga roze worden ja toch! allemaal met het mooie weer in de hummer raampjes open en rijden maar op naar 2009 voor onze baby's! Ben echt heel misselijk dus zou het.... aghh ik word soms moe van mijzelf porbeer mij niet gek te maken tot het moment van testen en dan zie ik het wel ja toch.....