NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Jullie zijn hier bijna niet bij te houden met dat geklets!

Het wordt voor de eersten van mei wel spannend nu!

Iedereen veel succes met klussen en wachten!

Groetjes,

Angela

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ook ffies een bannercheck....

Het is bijna MEI!
    Ben benieuwd hoe het hier allemaal gaat verlopen!

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Mei-ladies,

Ik kom me eventjes melden vandaag. Gisteravond weer braaf geklust en het was eindelijk ook weer eens echt leuk :) :) :) . Vandaag HELE dag op de tennisbaan geweest en geen enkele partij gespeeld: 1 dame van de tegenpartij hamstringblessure waardoor geen damesdubbel, kort daarna eenzelfde blessure van mijn mixpartner :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: . Anyway: het was wel heel gezellig en lekker de hele dag buiten!

Nu lekker met thee voor de buis hangen en dan lekker vroeg slapen.
    Succes met wachten en klussen allemaal!

liefs noppie

4. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Goeie 's avonds allemaal!

Zojuist terug gekomen van een weekendje belgische kust, was zeeeeer lekker weer daar en hebben ons goed vermaakt!

Vanavond voor de zekerheid nog een keertje klussen. Gelukkig heb ik vanaf vandaag eindelijk een keer geen buikpijn. In mijn geval wil dat zeggen dat ei waarschijnlijk vannacht gesprongen is. Kunnen we eindelijk eens een keer fijn gaan klussen want met die zware buikpijn is er geen lolletje aan geweest en was het gewoon een kwestie van verstand op nul en mannetje zijn job laten doen...tja we moeten iets he, anders word ik noooooit niet zwanger :)

5. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik heb nog helemaal geen tijd gehad alles terug te lezen. Zijn er buiten Indira nog zwangeren gemeld?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey mei-meiden,

Mijn eitjuh gaan een van de komende dagen springen. Ben zo benieuwd...

7. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hello ladies!

Ik heb gisterenavond een ovu-test gedaan en ik weet niet hoor, maar die streep was 10x zo donker dan de streep hoe die moet zijn! Hij knalde er echt uit haha. Dus denk dat ie positief was
    Gisterenavond / nacht kreeg ik ontzettende menstuatiepijn, ontzettende steken in m'n onderbuik. Dit ging eigenlijk de hele nacht door (in lichtere mate) en sinds ik vanmorgen wakker ben heb ik er af en toe nog steeds last van. Was dit mijn ei? In dat geval volgens mij een struisvogel-ei aangezien die zo pijn deed! Voorheen heb ik m'n ei nooit gevoeld, misschien een klein steekje maar niet zo'n mega menstruatiepijn.

Herkent iemand dit?

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Weer veel gekletst dames :D ?
    Ik zie dat velen op het wachtbankje zitten zoals ik! Succes!
    Vanaf vandaag heb ik opeens een beetje gespannen boobs! Ik vroeg aan mn hubby of ie even wilde voelen en hij vond het ook (zonder dat ik het eerst zei ;)) ! Verder zoals ik al zei als ik een tijdje niet gegeten heb een soort weeig/misselijk gevoel. als ik eet is het meestal over.
    Ik heb trouwens wel veel honger ook. en dan de darmen en tepels maar dat had ik vorige x ook.

langs de ene kant denk ik: zou het dan toch? Langs de andere kant denk ik van niet. Al deze symptomen kunnen van ontpillen komen dus ik vrees ervoor :rolleyes:

Morgen een lekker vrij dagje, hopelijk blijft het droog dan kan ik wat gaan fietsen, ik eet nl véél te veel de laatste tijd :(

Mede-wachtenden: Nog eventjes! Veel succes!
    Klussers: Veel plezier!
    Nieuwe mei-den: welkom in de hummer & veel succes deze ronde!

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Als je zo'n mooie test hebt kan je er zeker van zijn dat het je ei was hoor ;) of dat hij elk moment kan springen! Klussen maar :)

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik heb ook zere nipples, vorige ronde ook vanaf mn ei tot aan ongi.
    Hopelijk is het bij jou een teken!
    Succes met wachten, nu komt de zwaarste periode :( ;)

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @female; mijn cycles is 26 dagen. hmmm zit nog te twijfelen of ik al ga ovutesten of nie...:S

verders ben ik doodmoe van t werken, net nu de klusdagen zijn aangebroken bleghhh....morgen weer een fijne werkdag arrg
    ben jaloers op iedereen die int zonnetje vandaag kon zitten!
    moet zelfs op koninginnedag werken :(

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He luitjes......hier net volgens mij mijn ei gevoeld.....echt even rechts behoorlijke steek....vruchtbaar slijm, en mijn temp was gisteren 36,4 en vanochtend 36,7 om daarna door te gaan naar de 37,0....ja ja paar maanden tempen levert resultaat op....dus ik ga mijn mannetje zometeen even lekker verwennen....of hij mij....hahahahahaha...

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden ik wil me even aanmelden voor mijn noddag op 28 mei. Dit is mijn nod als ik uiga van een cyclus van 31 dagen mijn langste dus, maar die houdt ik maar aan lijkt me het beste dan kan ik oook nooit te vroeg testen hihi. Succes allemaal in deze ronde

xxx Joyce

14. Female

Female Niet meer actief

Er wordt heeel veel gepraat zeg! ;)

Vandaag de hele dag buiten geweest, echt heerlijk!

Ik zag dat er veel nieuwe meiden bij zijn gekomen, voor deze keer even een algemeen Welkom! Voor jullie allemaal, Let's go pink! [​IMG]

@ Claire'ik heb er vandaag weer 1 gedaan maar net als de vorige 2 dagen net zo super licht :(
    Heb nog 2 testen liggen en heb geen zin om nieuwe bij te halen, sla morgen dan ook over. Zal vast niet in één keer mega positief zijn morgen, en anders vrijen we toch vanaaf, zitten we sowieso goed :D .
    Weet je al wanneer je begint met testen?

Verder reageer ik morgen wel uitgebreider, man komt zo thuis en ik heb echt vervelende buikpijn/ kramp al de hele avond :cry:

Tot snel meiden, slaap wel ;)

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    snif snif :(
    Dames: HELP ME!

Vanmorgen weer een posi test, streepje duidelijker dan gisteren, maar toen ik van de wc kwam, zag ik ineens héél lichtroze afscheiding op het papiertje :(
    Ik denk dat het kindje weg is :(
    Bah, wat voel ik me ellendig... dat is nu een uur geleden en sindsdien helemaal niets meer... Iemand een idee of dit normaal is of dat we ons piepkleine wondertje nu al kwijt zijn?

Misschien dat ik me hier dus binnenkort ook kan gaan melden om in de Hummer te zitten...

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb altijd begrepen dat met temperaturen een innestelingsdip maar 1 dag duurt, heb ik dat goed begrepen of kan een innestelingsdip ook 2 of 3 dagen duren? Ik heb namelijk al 2 dagen achter elkaar een lagere temperatuur. Ik hoop op een innestelingsdip, maar die kans is denk ik maar heel klein :(
    Weet iemand van jullie daar meer van?

Groetjes Toetje

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Yvette, ik kan je niet helpen maar alleen aan je denken want ik weet hoe het is om in onzekerheid te zitten pfffff. Probeer jezelf niet gek te maken, lichtrose afscheiding is niet erg hoor, kan een geknapt bloedvaatje zijn dus.... probeer het los te laten en geniet van het zwanger zijn want dat is een super gevoel en ik wil het ook weer voelen zucht

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo dames: Hier weer even een update: na wat zoekwerk op internet blijkt dat het heel normaal kan zijn en dat het niet meteen een miskraam hoeft te zijn!
    Net even de HA en daar heb ik morgen een afspraak. Die zei trouwens ook al dat er waarschijnlijk niets aan de hand is. Het zet ook niet door, er is geen druppeltje meer gekomen! Fjew... ik hou jullie op de hoogte!
    Succes en sterkte voor de rest!

19. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh sorry Yvette, ik had jou berichtje helemaal niet gezien. Ik schaam mij diep dat ik er zo overheen praatte :oops:
    Goed dat je de huisarts hebt gebeld, dan ben je tenminste gerustgesteld.

Groetjes Toetje

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh Toetje, maakt toch helemaal niet uit... Het is ook allemaal zo ontzettend spannend voor iedereen!
    Jou kan ik alleen maar succes wensen! Gewoon blijven klussen, misschien dat je toch je ei hebt en wie weet is het bij jou ook raak dan! Succes!

Deel Deze Pagina