Dank je Yvette, Wat betreft mijn ei: die heb ik al gehad want mijn temperatuur is vanaf dag 15 duidelijk gestegen en hoog gebleven, tot gisteren dan. Meestal is dit een voorbode van de menstruatie, maar ik heb het gewoon nodig nog een beetje te hopen, zeker omdat we zo ontzettend goed geklust hebben deze maand. Je hebt gelijk, ik moet gewoon afwachten En mag ik jou voorzichtig feliciteren? Geniet ervan en maak je niet teveel zorgen (moet ik zeggen he ). Als de huisarts zegt dat er waarschijnlijk niks aan de hand is en je ziet ook geen bloed meer, dan zal het inderdaad wel een geknapt bloevaatje zijn. Wat kan je lijf je onzeker maken he. Groetjes Toetje
Toetje, mijn temperatuur is ook niet onwijs hoog gebleven... misschien dat het bij jou ook niet zo is... De testen zijn bij mij in ieder geval duidelijk positief... Succes meid
oh jah, en dankje voor je felicitatie Ik geloof er nu zelf ook weer meer in... Je lijf kan je inderdaad goed voor de gek houden helaas!
bijgewerkt en mezelf zelf er op gezet 25 mei... aan de klus en dan afwachten.. Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & mimi83 26: 27: Sucre 28: Maar29 & Jent 29: 30: Energy84 31: meisje84 115 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 02: Tacha 04: Sjansie28 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
@ Yvette; gefeliciteerd met je zwangerschap! Enne... Het gaat pas echt fout als je helder rood bloed verliesd wat meestal vrij heftig is en gepaard gaat met krampen. En zelfs met bloed hoeft het nog niet perse mis te zijn, volgens mij. Ikdenk echt dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken! @ Mimi83; Welkom en hopelijk zwanger op je bruiloft . Wanneer is de grote dag? @ Toetje; ik vind ook dat super goed klussen beloond moet worden! Ik duim voor je! Liefs
Female, als dat zo zou werken.... dan zouden we allemaal zo zwanger zijn, was het maar waar he Af en toe word ik wel een beetje ongeduldig, maar eigenlijk mogen we nog niet klagen, er zijn mensen die er 2 jaar over doen om zwanger te raken, dus valt een half jaar nog mee. Maar hopen doe je toch iedere maand he. Succes allemaal! Groetjes Toetje
ik kom me ook aansluiten bij mei. En hopelijk leg ik deze maand ook een goed ei net zoals de vogeltjes.
pfff nog 6 dagen, wat duurt dat nog lang.... Ik overweeg om al voor mijn NOD te testen, weet dat dat niet verstandig is maar 6 dagen duurt nog zo lang...........
Na twee dagen dalende temp was hij vanochtend ineens weer skyhigh (37.2) . Laten we hopen op een innesteling! Tot nu toe is er verder nog niets dat erop wijst of dat het afwijst, maar we zullen zien. Lekker maar 3 daagjes werken deze week en dan hopen dat we zaterdag niet ongi worden. Liefs voor alle medewachtenden!
Dat schijnt redelijke gangbaar te zijn, zolang het maar geen helder bloed is........een ma is echt volgens mij wel heftiger. Als je nu niks meer hebt, geen buikpijn, geen zorgen om maken.
Wat veel gepraat weer....heb een weekend niet kunnen lezen omdat we bij mijn zus en zwager waren en nu heb ik even 9 pagina's bij moeten lezen. Ik ga vanaf nu wel weer reageren, weet nu niet op wie ik wel en niet moet reageren. Allemaal een fijne dag gewenst! Hopelijk met nog wat mooier weer dan het nu is, alhoewel de zon hier hard zijn best doet om door te komen. Ga ik nu lekker de wachtbank op met ehm....chocalde en koffie denk ik....(koffie is vast niet goed maar ben verslaafd... ) Voor alle wachtenden met mij: Succes en zet m op: We kunnen het! Dat wachten met testen! Voor alle klussres: Veel plezier! En voor alle nieuwelingen: welkom, op naar een roze MEI-lijst!
wat lief van jullie allemaal... ik ben net nog weer even gaan kijken: heb helemaal niets: zo clean als maar zijn kan! Heb de gebruikelijke krampjes zoals de afgelopen 2 weken dus ook dat wijst niet op iets slechts gelukkig. Heb nu toch alleen af en toe wat kramp bij mijn maag... maar dat is toch uit de buurt, hoef ik me toch geen zorgen over te maken, dacht ik zo? @Kim; succes meid, ik hoop voor je dat jij over 2 weken ook met goed nieuws komt Trouwens, dat hoop ik voor jullie allemaal meiden! [-o<
Goeiemorgen dames, Yvette, niet te druk maken hoor. Is niet goed voor de zwangerschap haha. Gewoon morgen even de huisarts afwachten. In ieder geval van harte gefeliciteerd! En lekker genieten...
....klusssssssss...............liggen goed op schema.....en mijn temp is inmiddels weer omhoog gegaan.....dus we laten alles na vandaag weer even rusten......
Hallo Ik ben nieuw hier en wil graag mee kletsen en bij in du hummer komen hihi Wij zitten nu in ronde 2 en we gaan voor een 2 kindje ik heb een dochtertje van 14 maanden hopen dat het deze keer lukt Groetjesss
Test dan mee met mij op 2 mei ! neenee, je kan best wachten tot na je nod. Maar ik begrijp je ongeduldigheid. ik zit al op dag 41 ofzo dus heb héél geduldig moeten zijn ! Nog even en dan testen, als de er dan nog niet zijn! Ik heb wel wat vage symptomen maar vrees dat die van ontpillen komen Jij?
Hoi meiden! Zo, er is idd weer veel gekletst zeg, gezellie! Voor ons ook leuk nieuws, de pup is gereserveerd! Ergens eind juni mogen we 'm op gaan halen, jeuj! Dan heb ik de komende twee maanden weer even wat afleiding, haha! En de klusdagen komen er bijna aan, eindelijk! Ik ga vandaag starten met de ovutesten, ik ben benieuwd of er wat te zien valt. Yvette, gefeliciteerd met je zwangerschap! En gelukkig is het bij een drupje gebleven Aan alle nieuwe meiden: welkom! Hopelijk wordt mei een flink roze maand!