NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Dank je Yvette,
    Wat betreft mijn ei: die heb ik al gehad want mijn temperatuur is vanaf dag 15 duidelijk gestegen en hoog gebleven, tot gisteren dan. Meestal is dit een voorbode van de menstruatie, maar ik heb het gewoon nodig nog een beetje te hopen, zeker omdat we zo ontzettend goed geklust hebben deze maand. Je hebt gelijk, ik moet gewoon afwachten :(

En mag ik jou voorzichtig feliciteren? :D Geniet ervan en maak je niet teveel zorgen (moet ik zeggen he :) ). Als de huisarts zegt dat er waarschijnlijk niks aan de hand is en je ziet ook geen bloed meer, dan zal het inderdaad wel een geknapt bloevaatje zijn. Wat kan je lijf je onzeker maken he.

Groetjes Toetje

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Toetje, mijn temperatuur is ook niet onwijs hoog gebleven... misschien dat het bij jou ook niet zo is... De testen zijn bij mij in ieder geval duidelijk positief...
    Succes meid

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    oh jah, en dankje voor je felicitatie :) Ik geloof er nu zelf ook weer meer in... Je lijf kan je inderdaad goed voor de gek houden helaas!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bijgewerkt en mezelf zelf er op gezet 25 mei... aan de klus en dan afwachten..

Passagierslijst Mei 2008

01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje
    03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77
    04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28
    05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel
    06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29
    07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje
    10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female
    15: Yippieajee & Kimmmie
    16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim
    17: lb22 & minimuis
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel
    19: JedidJah & Libra & Dancevalley
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: noppie & Spekkie
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008
    23:
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & mimi83
    26:
    27: Sucre
    28: Maar29 & Jent
    29:
    30: Energy84
    31: meisje84

115 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Testmarathon:

02: Tacha

04: Sjansie28

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen ;)

5. Female

Female Niet meer actief

@ Yvette; gefeliciteerd met je zwangerschap! Enne... Het gaat pas echt fout als je helder rood bloed verliesd wat meestal vrij heftig is en gepaard gaat met krampen. En zelfs met bloed hoeft het nog niet perse mis te zijn, volgens mij.
    Ikdenk echt dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken! :D

@ Mimi83; Welkom en hopelijk zwanger op je bruiloft ;) . Wanneer is de grote dag?

@ Toetje; ik vind ook dat super goed klussen beloond moet worden! Ik duim voor je! ;)

Liefs

6. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Female, als dat zo zou werken.... dan zouden we allemaal zo zwanger zijn, was het maar waar he :)
    Af en toe word ik wel een beetje ongeduldig, maar eigenlijk mogen we nog niet klagen, er zijn mensen die er 2 jaar over doen om zwanger te raken, dus valt een half jaar nog mee. Maar hopen doe je toch iedere maand he.

Succes allemaal!

Groetjes Toetje

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    ik kom me ook aansluiten bij mei. En hopelijk leg ik deze maand ook een goed ei net zoals de vogeltjes.

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    pfff nog 6 dagen, wat duurt dat nog lang.... Ik overweeg om al voor mijn NOD te testen, weet dat dat niet verstandig is maar 6 dagen duurt nog zo lang...........

9. Na twee dagen dalende temp was hij vanochtend ineens weer skyhigh (37.2) . Laten we hopen op een innesteling! Tot nu toe is er verder nog niets dat erop wijst of dat het afwijst, maar we zullen zien. Lekker maar 3 daagjes werken deze week en dan hopen dat we zaterdag niet ongi worden.

Liefs voor alle medewachtenden!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Spannend Kim

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat schijnt redelijke gangbaar te zijn, zolang het maar geen helder bloed is........een ma is echt volgens mij wel heftiger. Als je nu niks meer hebt, geen buikpijn, geen zorgen om maken.

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
  13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat veel gepraat weer....heb een weekend niet kunnen lezen omdat we bij mijn zus en zwager waren en nu heb ik even 9 pagina's bij moeten lezen. Ik ga vanaf nu wel weer reageren, weet nu niet op wie ik wel en niet moet reageren.

Allemaal een fijne dag gewenst! Hopelijk met nog wat mooier weer dan het nu is, alhoewel de zon hier hard zijn best doet om door te komen.

Ga ik nu lekker de wachtbank op met ehm....chocalde en koffie denk ik....(koffie is vast niet goed maar ben verslaafd... :oops: )

Voor alle wachtenden met mij: Succes en zet m op: We kunnen het! Dat wachten met testen!

Voor alle klussres: Veel plezier!

En voor alle nieuwelingen: welkom, op naar een roze MEI-lijst!

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    wat lief van jullie allemaal... ik ben net nog weer even gaan kijken: heb helemaal niets: zo clean als maar zijn kan! :) Heb de gebruikelijke krampjes zoals de afgelopen 2 weken dus ook dat wijst niet op iets slechts gelukkig.
    Heb nu toch alleen af en toe wat kramp bij mijn maag... maar dat is toch uit de buurt, hoef ik me toch geen zorgen over te maken, dacht ik zo? :(

@Kim; succes meid, ik hoop voor je dat jij over 2 weken ook met goed nieuws komt

Trouwens, dat hoop ik voor jullie allemaal meiden! [-o<

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen dames,

Yvette, niet te druk maken hoor. Is niet goed voor de zwangerschap haha. Gewoon morgen even de huisarts afwachten. In ieder geval van harte gefeliciteerd! En lekker genieten...

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ....klusssssssss...............liggen goed op schema.....en mijn temp is inmiddels weer omhoog gegaan.....dus we laten alles na vandaag :D weer even rusten......

17. velissa

velissa Lid

7 apr 2008
    5
    0
    0
    Hallo

Ik ben nieuw hier en wil graag mee kletsen en bij in du hummer komen hihi
    Wij zitten nu in ronde 2 en we gaan voor een 2 kindje ik heb een dochtertje van 14 maanden hopen dat het deze keer lukt

Groetjesss

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Test dan mee met mij op 2 mei :p !
    neenee, je kan best wachten tot na je nod. Maar ik begrijp je ongeduldigheid. ik zit al op dag 41 ofzo dus heb héél geduldig moeten zijn :confused: !
    Nog even en dan testen, als de :evil: er dan nog niet zijn!
    Ik heb wel wat vage symptomen maar vrees dat die van ontpillen komen :(
    Jij?

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Welkom, eneh...wij hopen met je mee hoor! Succes

20. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Hoi meiden!

Zo, er is idd weer veel gekletst zeg, gezellie! Voor ons ook leuk nieuws, de pup is gereserveerd! Ergens eind juni mogen we 'm op gaan halen, jeuj! Dan heb ik de komende twee maanden weer even wat afleiding, haha!

En de klusdagen komen er bijna aan, eindelijk! Ik ga vandaag starten met de ovutesten, ik ben benieuwd of er wat te zien valt.

Yvette, gefeliciteerd met je zwangerschap! En gelukkig is het bij een drupje gebleven :)

Aan alle nieuwe meiden: welkom! Hopelijk wordt mei een flink roze maand!

Deel Deze Pagina