Ohhh Kim, jij geeft me in 1 klap weer hoop! Bij mij is het ongeveer hetzelfde, ik zit nu ook op dag 25 van mijn cyclus en heb ook vandaag de 2de dag een lagere temperatuur. Ik dacht: daar gaan we weer, over een paar dagen kondigt de menstruatie zich aan want nu zal mijn temp niet meer stijgen. Maar als ik dan zie dat hij bij jou ook na 2 dagen weer gestegen is begin ik toch weer te hopen.... Je hebt geen idee hoe blij ik word van jouw berichtje (idioot he ) Ik heb ook op zaterdag mijn NOD. Ga jij ook meteen zaterdag testen? Ik zou wat langer willen wachten maar vind het zoooo moeilijk. Laten we op de eerste plaats hopen dat die temp alleen nog maar omhoog gaat Groetjes Toetje
Mijn NOD is dus 13 mei! Hoe lang na je NOD moet je eigenlijk wachten om een zwangerschapstest te doen?
Hallo allemaal! Ik was er ook weer eens een keer. Het wordt alweer behoorlijk spannend he! Ik ben nu heerlijk een paar dagen vrij, en ga gezellig Koniginnedag vieren, even de gedachten ergens anders! Al moet ik zeggen dat ik en mijn vriend er deze maand heel relaxed mee om gaan! Als het deze maand raak zou zijn zou dat natuurlijk geweldig zijn, maar mocht het niet zo zijn, gaan we met goeie moed weer de volgende maand in! Je kunt er toch niks aan doen. Buiten flink vergrote en pijnlijke (.)(.) en af en toe wat steken in mijn onderbuik, heb ik nog geen klachten/symptomen volgensmij. Hoe gaat het met de andere meiden die begin mei hun NOD hebben?! Heel veel succes met wachten allemaal en met klussen natuurlijk! Groetjes.
Hoi, ze zeggen dat je officieel 2 weken na je NOD voor zekerheid kunt testen, maar de meesten hier testen op hun NOD of een dag erna. Sommige testen kun je al 4 dagen voor je NOD gebruiken.... Heb je er wat aan? Het ligt in ieder geval aan de gevoeligheid van de test. De meeste testen(die van het kruidvat bijvoorbeeld) kun je op de dag van je NOD gebruiken. Succes!
Haai ho allemaal @ Yvette dat zit wel goed hoor, als de huisarts het zegt. Als ik ervan uitga dat ik 8 dagen geleden pas mijn eisprong (temp stijging) heb gehad dan kan ik pas 5 Mei testen. Ik begin er wel van te balen dat deze cyclus gewoon 56 dagen duurt! Ik voel me ook een beetje vreemd, wel goed, heel energiek maar tegelijkertijd veel last van maagzuur en buikkrampen. En ook steeds vervelende steken in mijn lies. Koniginnedag toch eerst nog maar even testen voor ik mijn biertjes ga drinken!
zo ben weer even 2 dagen vrij van werk! heerlijk even genieten van mijn kerels!(en klussen natuurlijk...) het wordt hier al weer spannend voor een aantal van ons!
weet iemand van jullie soms waarom ik al enkele dagen zo'n serieuze lage rugpijn heb? normaal gezien moet ik pas binnen 10 dagen ongi worden het kan toch niks te maken hebben met een innesteling he
Hoi meiden, Omdat ik er vanuit ga dat het deze maand niet gelukt is (dit is nodig om mijn sanity te bewaren), ben ik mij aan het inlezen over de temperatuurmethode. Ik heb al een paar keren iets zien voorbijkomen over een innestelingsdip. De temperatuur zou bij een innestlings dan tijdelijk dalen. Ik loop al de hele tijd te googlen maar kan hier nergens iets over teruglezen op de voorlichtingssites. Dit wordt alleen aangehaald op de zwangerschappsites. Mijn vraag is. Weet iemand waar dit officieel uitgelegd staat? Of is de "innestelingsdip"een fabeltje?
Pff had net weer een klodder rekbaar slijm! was wel geel.. Het leek een beetje op een snottebel (sorry! :blush ik snap het niet meer hoor. wat zou dat kunnen zijn? Ik heb sinds 17-18 april zere tepels dus ik ga ervan uit dat ik toen mijn ei heb gehad! Want dat had ik vorige x ook de laatste twee weken van mn cyclus.. Pff ik haaaaat wachten!
Hallo meiden, Ik ben nieuw hier en wil me aanmelden voor een ritje in die mooie roze limo! Ben sinds een paar dagen weer ongi , dus zit nu in de derde ronde. Hoop dat ik hier met jullie mee kan praten, lijkt me erg leuk! Mijn NOD is 21 mei en natuurlijk hoop ik dat mij voor ons allemaal een vruchtbare maand gaat worden, veel suc6 met klussen allemaal! Groetjes
Hihihihi Tacha, had ik ook vanmorgen, maar wist niet zeker uit welk gaatje die klodder nou precies kwam . Vanmorgen ook weer over zo'n Persona-teststaafje gepiest. De streepjes die ik vandaag zag waren lichter dan de dagen daarvoor, terwijl ze volgens mij juist donkerder moeten worden. Hey Kartouche, ben jij ook begonnen met die Persona? Nou ja, het is mijn eerste maand met dat apparaat, dus ik moet nog uitvinden hoe alles precies werkt.... liefs noppie
Heey Meiden, Ik heb weer eea terug gelezen. Iedereen is weer druk ah wachten of ah klussen. Succes allemaal iig! @Yvette: probeer er zoveel mogelijk van te genieten, en je zo min mogelijk zorgen te maken! Er moet mij alleen iets van het hart.... Er wordt steeds gezegd als het mis gaat je dan helderrood bloed moet hebben. Ik heb n aantal jaar geleden n miskraam gehad. En deze begon met oud bloed heel weinig... vk en ha gebeld, zeiden beide zal wel bloedvaatje zijn gesprongen. Oud bloed maak je geen zorgen.. Dat is wat ze zeiden. Dit was op n woensdag, en dat oude bloed werd erger totdat ik op de vrijdag naar de w.c. moest en er klodders bruin bloed kwamen. Meteen moord en brand gegild naar mijn vriend, en meteen vk gebeld. Zij kwam direct, en hoorde helaas geen hartje meer. Zij stuurde me dan ook direct door naar het z-huis <was bijna 11 weken zwanger > en daar constateerde ze toch echt dat het was overleden. Pas dagen later begon bij mij het helder rood bloed! Dus ik wil hiermee geen onrust zaaien, maar wil hier alleen maar mee zeggen. Dat je nooit iets zeker weet, totdat ze er echt goed naar hebben gekeken. Ik had n.l. op 7 weken al echo gehad ivm chromosomen aandoening in fam. en zag daar het hartje wel kloppen, en zeiden ze dat ik vitale zwangerschap had....niet dussss. Hierdoor is mijn vertrouwen in de arts en vk wel minder geworden....Ik zei immers al op de woensdag dat ik het gevoel had dat het niet goed zat... Dus wat de artsen of vk ook zeggen, ik denk dat je zelf heel goed voelt of het goed zit of niet, moederinstinct vermoed ik! Zo wat n verhaal, en ik besef nu ook pas dat ik n beetje ben afgedwaald, maar ik moest het echt ff kwijt! Liefs Kita
Kita, ik ben het met je eens dat je als een soort oergevoel wel voelt of het wel of niet goed zit. Dat had ik heeeeel sterk met de miskraam van mijn tweeling de afgelopen weken.
tjee... wat een hoop nieuw instappers... Welkom allemaal...! nog een paar dagen voordat ik kan testen... dacht vanochtend nog ik voel eigenlijk niets, terwijl ik dat vorige maand (mk gehad) wel had... nou dat was verkeerd hoor... Vamiddag was mijn zoontje een rijstwafel aan t eten en ik werd me toch een partij misselijk... dat ik echt moest overgeven... Dacht dat het veel te vroeg was voor klachten, maar vorige maand had ik dat dus ook voordat ik ongi moest worden en toen was ik dus zwanger.... helaas niet voor lang... Hoe is het met jullie? Hebben jullie klachtjes? xxmona