HCG'tjes kom maar bij deze a.s. mama ........... Ehm ja ..... gevangen! En nu nog blijven plakken a.u.b.! Wil graag zwanger mijn 30e jaar ingaan als dat kan ... Groetjes, Gepie78
Waw: proficiat Ramona! Hopelijk voor ons ook een plaatsje in de Hummer! Al begin ik hier de moed wat te verliezen. Geen symptomen te voelen... Steken in de liezen, enorme pukkel maar daar stopt het. Groetjes
GEFELICITEERD! He ik heb als het goed is mijn ei gehad afgelopen dagen......maar heb nu zo'n kramp rechts......echt niet normaal........kan het zijn dat het nog steeds mijn ei is? Ovutest is nog wel gekleurd maar een stuk minder....
Hey Ramona.. Gefeliciteerd! Hoop voor je dat alles goed mag gaan! Mijn NOD is ook op 2 mei! Heb zondag een CB digit. gedaan...uit verveling, niet eens met ochtendurine en was negatief dus! Heb jij met ochtendurine getest? En wanneer had jij je ei ongeveer? Wel is mijn temp. hoog..dat geeft hoop! En hoop doet leven! Verder niet veel nieuwe symptonen! Voel van alles, maar dat had ik vorige maand ook, en was ook niets! Wachten duurt zo lang! zucht... Geniet van je zwangerschap! Gr. Marieke
@female; ben gister toch maar begonnen met testen, en vandaag een superlichtstreepje...mn ei is over 2 dagen dus goed klussen enne misschien dat je een btj buikkramp hebt door je ei? nog eff goed klussen meis, en kunnen we dalijk rustig op de wachtbank zitten...afwaccchhhhtttten :S have fun vanaaf! xxx @yvette; ik feliciteer je ook al voorzichtig! hoop dat je je al wat geruster voelt! @ramona: gefeliciteerd! ik hoop dat het op je nod nog steeds alles ok is! *ik ga zo klusssseeennnnn hihi
idd na de zaadlozing van de man, dan pas zelf klaarkomen, krijgen die zaadjes een zetje en diepe penetratie; missionaris, of doggystyle, en daarna zeker 5 minuutjes wachten met opstaan en plassen
@Claire 24: Ja klopt maar er stond dat de truc is nou juist om daar een paar uurtjes na de zaadlozing mee te wachten. De zaadjes moeten eerst een paar uurtjes rijpen
jippie... jullie hebben me roze gemaakt....! Heb ik toch mooi de eerste rij ingehaald.... Marieke.. Ik denk zelf dat mijn ei veel eerder is geweest... Voelde zelf 12/13 april (weet dat het dat weekend was, want was toen bij me vader) als zoiets, maar dacht dat het helemaal niet kon, omdat dat zowat 6 dagen te vroeg was... Denk nu toch dat dat me ei geweest is, omdat de testen gisteren om 16.00 uur toch zo positief waren, vooral de streepjes van de CB knallen er zowat uit... dat kan dus wel kloppen want dan was ik dus al overtijd als ik terug rekenen en had ik zaterdag al ongesteld moeten worden..... en ik test ook altijd pas laat positief... (zit dus eigenlijk achteraf op het verkeerde forum , maar mag ik blijven?) Ga straks ff de HA bellen..... xxmona
Hee dames! Ik blijf nog even meelezen als dat goed is, ik vind het voor jullie ook spannend! Bij deze ook hier wat HCG: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Nu moet het wel lukken, toch?! Heel veel succes en ik hoop op een hele vruchtbare maand!
Hey Meiden, Goedemorgen allemaal, Is er nog een plekje vrij in die mooie roze hummer? Had twee keer een nod in april, maar helaas... Mijn nod is op 27 mei. Groetjes, Maine
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje &AllahinKullu 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi&Eppie25 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & mimi83 26:jesske 27: Sucre&Maine 28: Maar29 & Jent 29: 30: Energy84 31: meisje84 124 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 02: Tacha 04: Sjansie28 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen meiden ik heb de lijst bij gewerkt als je je zelf aanpast kijk dan even terug voor de rest wie er nog bijgevoegt moesten worden heb tot pagina 79 alles naar moeten kijken er klopte geen fuck van want de aantal pasagiers klopte ook niet die moet je dan natuurlijk ook aan passen ramona gefeliciteerd meid verder succes allemaal meiden
we zijn nog geen mei en ik zie al een zwangere dame opstaan proficiat en mei dames hopelijk volgen jullie allemaal en jullie rijden in een hummer iik ben moeten meereizen met de fiets hoor veel succes
Hallo meiden, Ik kom me melden voor mei. Mijn NOD is 26 mei we gaan voor ronde 11 alweer. Iedereen veel succes in mei gewenst!