Zo al de eerste in mei op rose Ik zou in de maand mei 2 x mama zijn geworden snif klote periode gaan we tegemoed
Hello Pink Ladies to be, Hoe gaat het met jullie? Ik begin langzamerhand ongeduldig te raken, is weer zo'n lekker spannede week.....maarr die lijkt dan altijd wel een eeuwigheid te duren. Hopelijk kan ik me deze maand bedwingen om niet eerder te testen Wie van jullie loopt nog meer met die kriebels rond? Kunnen we elkaar er weer doorheen te slepen, tot onze nod. Ik kan op het moment bijna nergens anders aan denken n.l. Liefs Kita
zo dan wat een pagina's in 2 dagen tijd.. @female: 6 juni is onze grote dag.. erg veel zin in het komt nu wel erg dichtbij... @ ramona.. Wat spannend..Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt.. onze superklus dagen komen steeds dichterbij, maar we zijn al aan het oefenen. Ik was alle nieuwe passagiers al aan het op schrijven kom ik op de laatste pagina en zie ik dat jesske hetzelfde gedaan had.. we missen alleen : babyliss- 9 mei gepie78- 30 mei/ marathon-31 mei Tascha -10 mei nynke1980-26 mei Maar ik dacht op 2 pagina's achter elkaar een lijst is wel een beetje veel van het goede. Dus bij de volgende lijst deze dames er graag nog even bij zetten.
@danjo: heel veel sterkte meid! Ik voel met je mee.. Ik ga ook n vrij ongemakkelijke NOD tegemoet... op 6 mei is mijn nod, maar is het ook precies drie jaar geleden van mijn miskraam. Ik duim voor je en hoop dat je snel mama mag worden! Liefs Kita
Woooow, al 1 zwangere en mei is nog niet begonnen! Als dit maar een voorbode is p de rest van de maand! April was magertjes dus mei mag wel wat meer roze!
@ Danjo: sterkte deze maand meid! Ik had ook in mei een uitgerekende datum! Had ik al een kindje van bijna 1 gehad! dikke knuffel!
me to meid in mei bevallen en een kindje van bijna 1 Maar we gaan met frisse moed verder Kita29 ook sterkte meid
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje &AllahinKullu 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & babyliss 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi&Eppie25 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & mimi83 26:jesske& nynke1980 27: Sucre&Maine 28: Maar29 & Jent 29: 30: Energy84 & gepie78 31: meisje84 128 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 02: Tacha 04: Sjansie28 31:gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen meiden ik heb de lijst bij gewerkt als je je zelf aanpast kijk dan even terug voor de rest wie er nog bijgevoegt moesten worden heb tot pagina 79 alles naar moeten kijken er klopte geen fuck van want de aantal pasagiers klopte ook niet die moet je dan natuurlijk ook aan passen ramona gefeliciteerd meid verder succes allemaal meiden [/quote] heb hem weer aangepast
Dag mei-meiden, Ik zit met een dilemma en zou graag jullie reacties vernemen. Het is al een klein poosje bekend dat mijn werk gaat verhuizen naar een plaats die voor mij te ver reizen is. Dit zal pas gebeuren in 2010, maar ik had me alvast bij een paar bureaus in laten schrijven omdat ik graag 16 uren wil werken in het werk wat ik zoek is dit een uitzondering als daar iets vrij komt voor 16 uren. Nu heb ik vanochtend bericht gekregen dat ik vanmiddag voor gesprek kan....... Moet ik nu gaan vertellen dat wij bezig zijn zwanger te raken of niet? Wat vinden jullie ervan? Het kan natuurlijk nog een half jaar duren, maar het kan ook al in mijn opzegtermijn gebeuren en dan.....? Ik vind dit zoooo lastig. Ik hoor graag jullie reacties. Groetjes, Shannah
helemaal niks over zeggen emis dta is prive en gaat hun niks aan ze mogen jou niet ontslaan of iets omdat je zwanger bent of zo dus daar hoef je je geen zorgen over te maken
nee inderdaad... Ik zou er ook niets over zeggen.... Je weet niet hoelang het gaat duren voordat je zwanger bent..... en dan nog eens 12 weken voordat je "een beetje"zekerheid hebt.... Het is inderdaad zo dat ze je niet mogen ontslaan omdat je zwanger bent, maar tis wel zo dat als je een jaarcontract ofzo hebt, het opeens niet meer verlengd wordt.... Ze kunnen natuurlijk altijd zeggen, dat het opeens rustiger is geworden, of een of andere reden i.p.v. het zwanger zijn. Heb t op mijn oude werk ook gezien... bij iemand met een tijdelijk contract en met mijn zwangerschap waren ze ook niet echt blij..... eerlijk gezegd hebben sommige collega's (zelf zonder kinderen ) toen echt lopen zieken..... Heb trouwens vanochtend de HA gebeld, moet vanmiddag terugbellen.... me eigen huisarts is met vakantie.... zul je altijd zien.... ff kijken wat die zegt voordat ik mn banner aanpas... xxmona
Nee, ze kunnen me inderdaad niets maken en zelfs niets vragen, maar ik heb het een keer met een collega meegemaakt dat zij net was aangenomen en vertelde dat ze zwager was...... dat is beslist de sfeer niet ten goede gekomen en zij heeft daardoor een andere baan moeten zoeken.... pffff dat zou ik niet willen, snap je? Het is natuurlijk ook zo dat je als maar denkt 'stel dat en stel dit' terwijl je niet eens weet hoe het daadwerkelijk allemaal zal gaan, maar je denkt er toch aan. Groetjes, Shannah
Niks zeggen over je kinderwens. Hoeft ook niet. Zelf zit ik al 7 jaar met een vast contract, dus toen we een nieuwe collega hebben aangenomen heb ik tegen mijn baas gezegd dat die wel management potentie moet hebben omdat ik graag een kindje wil en dan minder werken. Dat is nu een half jaar geleden en ik ben nog niet zwanger. Ik kon het me veroorloven en wilde ook graag vast een opvolger aannemen, maar als ik in jouw positie zat, zou ik niks zeggen. Bovendien is het bij een baan van 16 uur zo dat ze denk ik wel snappen dat je naast je werk andere dingen hebt. Liefs Kim
Hey allemaal! Ben het helemaal met bovenstaande berichten eens! Niks aan toe te voegen. Ik denk dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, heb al 2 dagen ongikrampjes en niet te geloven zulke pijnlijke borsten! Zo pijnlijk nog nie eerder gehad, ppffff.....de grootte vind ik prima nu,maar de rest...hihi! Ik heb niet veel hoop meer voor deze maand.
@ Shannah: ik kan je ook alleen adviseren om niets te zeggen. Ik snap dat het niet goed voor de sfeer is om het te vertellen net na je proeftijd, mocht het zo snel raak zijn, maar als je het nu verteld heb je kans dat je niet eens wordt aangenomen om je zwangerschap (ook al is deze nog voornemens). In de wet is bepaald dat dat niet mag maar geloof me ze vinden wel een andere reden om je dan af te wijzen. Ik ben zelf ook net aan een andere baan begonnen (HR) en heb ook niks gezegd. Je weet immers niet hoe lang het kan gaan duren. Succes!
Meiden, hartelijk dank voor jullie reactie. Ik voel me gelukkig iets zekerder nu. Ik ga maar niets vertellen. @ Dizzy; weer een NOD erbij op 25 mei a.s. ik ook! Groetjes, Shannah
Zo spannend de laatste dagen, maar nu heb ik ook nog een buikgriep erbij... bluhh... of zou dat door de spanning komen?!