NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo al de eerste in mei op rose
    Ik zou in de maand mei 2 x mama zijn geworden
    snif klote periode gaan we tegemoed

2. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hello Pink Ladies to be,

Hoe gaat het met jullie?
    Ik begin langzamerhand ongeduldig te raken, is weer zo'n lekker spannede week.....maarr die lijkt dan altijd wel een eeuwigheid te duren.
    Hopelijk kan ik me deze maand bedwingen om niet eerder te testen :)
    Wie van jullie loopt nog meer met die kriebels rond?
    Kunnen we elkaar er weer doorheen te slepen, tot onze nod.
    Ik kan op het moment bijna nergens anders aan denken n.l. :eek:

Liefs Kita

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zo dan wat een pagina's in 2 dagen tijd..

@female: 6 juni is onze grote dag.. erg veel zin in het komt nu wel erg dichtbij...

@ ramona.. Wat spannend..Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt..

onze superklus dagen komen steeds dichterbij, maar we zijn al aan het oefenen.

Ik was alle nieuwe passagiers al aan het op schrijven kom ik op de laatste pagina en zie ik dat jesske hetzelfde gedaan had.. :thumup:

we missen alleen :

babyliss- 9 mei
    gepie78- 30 mei/ marathon-31 mei
    Tascha -10 mei
    nynke1980-26 mei

Maar ik dacht op 2 pagina's achter elkaar een lijst is wel een beetje veel van het goede. :)
    Dus bij de volgende lijst deze dames er graag nog even bij zetten.

4. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@danjo: heel veel sterkte meid!
    Ik voel met je mee.. Ik ga ook n vrij ongemakkelijke NOD tegemoet... op 6 mei is mijn nod, maar is het ook precies drie jaar geleden van mijn miskraam. Ik duim voor je en hoop dat je snel mama mag worden!

Liefs Kita

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Woooow, al 1 zwangere en mei is nog niet begonnen! Als dit maar een voorbode is p de rest van de maand!
    April was magertjes dus mei mag wel wat meer roze!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Danjo: sterkte deze maand meid!
    Ik had ook in mei een uitgerekende datum! Had ik al een kindje van bijna 1 gehad! :(
    dikke knuffel!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    me to meid in mei bevallen en een kindje van bijna 1
    Maar we gaan met frisse moed verder

Kita29 ook sterkte meid

8. Passagierslijst Mei 2008

01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje &AllahinKullu
    03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77
    04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28
    05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel
    06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29
    07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje & babyliss
    10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &tascha
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & makey
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi&Eppie25
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female
    15: Yippieajee & Kimmmie
    16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim
    17: lb22 & minimuis&clarike
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel
    19: JedidJah & Libra & Dancevalley
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: noppie & Spekkie&Miracles
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise
    23:
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & mimi83
    26:jesske& nynke1980
    27: Sucre&Maine
    28: Maar29 & Jent
    29:
    30: Energy84 & gepie78
    31: meisje84

128 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Testmarathon:

02: Tacha

04: Sjansie28

31:gepie78
    Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen ;)

meiden ik heb de lijst bij gewerkt als je je zelf aanpast kijk dan even terug voor de rest wie er nog bijgevoegt moesten worden
    heb tot pagina 79 alles naar moeten kijken er klopte geen fuck van want de aantal pasagiers klopte ook niet die moet je dan natuurlijk ook aan passen

ramona gefeliciteerd meid

verder succes allemaal meiden :D
    [/quote]

heb hem weer aangepast

9. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag mei-meiden,
    Ik zit met een dilemma en zou graag jullie reacties vernemen.
    Het is al een klein poosje bekend dat mijn werk gaat verhuizen naar een plaats die voor mij te ver reizen is. Dit zal pas gebeuren in 2010, maar ik had me alvast bij een paar bureaus in laten schrijven omdat ik graag 16 uren wil werken in het werk wat ik zoek is dit een uitzondering als daar iets vrij komt voor 16 uren. Nu heb ik vanochtend bericht gekregen dat ik vanmiddag voor gesprek kan....... Moet ik nu gaan vertellen dat wij bezig zijn zwanger te raken of niet? Wat vinden jullie ervan? Het kan natuurlijk nog een half jaar duren, maar het kan ook al in mijn opzegtermijn gebeuren en dan.....? Ik vind dit zoooo lastig. Ik hoor graag jullie reacties.
    Groetjes, Shannah

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zou er niks over zeggen
    Ze mogen dit ook niet vragen

11. helemaal niks over zeggen emis dta is prive en gaat hun niks aan
    ze mogen jou niet ontslaan of iets omdat je zwanger bent of zo dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

12. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

nee inderdaad...
    Ik zou er ook niets over zeggen....
    Je weet niet hoelang het gaat duren voordat je zwanger bent..... en dan nog eens 12 weken voordat je "een beetje"zekerheid hebt....

Het is inderdaad zo dat ze je niet mogen ontslaan omdat je zwanger bent, maar tis wel zo dat als je een jaarcontract ofzo hebt, het opeens niet meer verlengd wordt....
    Ze kunnen natuurlijk altijd zeggen, dat het opeens rustiger is geworden,
    of een of andere reden i.p.v. het zwanger zijn.

Heb t op mijn oude werk ook gezien... bij iemand met een tijdelijk contract en met mijn zwangerschap waren ze ook niet echt blij..... eerlijk gezegd hebben sommige collega's (zelf zonder kinderen ) toen echt lopen zieken.....

Heb trouwens vanochtend de HA gebeld, moet vanmiddag terugbellen.... me eigen huisarts is met vakantie.... zul je altijd zien....
    ff kijken wat die zegt voordat ik mn banner aanpas...

xxmona

13. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Nee, ze kunnen me inderdaad niets maken en zelfs niets vragen, maar ik heb het een keer met een collega meegemaakt dat zij net was aangenomen en vertelde dat ze zwager was...... dat is beslist de sfeer niet ten goede gekomen en zij heeft daardoor een andere baan moeten zoeken.... pffff dat zou ik niet willen, snap je? Het is natuurlijk ook zo dat je als maar denkt 'stel dat en stel dit' terwijl je niet eens weet hoe het daadwerkelijk allemaal zal gaan, maar je denkt er toch aan.
    Groetjes, Shannah

14. Niks zeggen over je kinderwens. Hoeft ook niet. Zelf zit ik al 7 jaar met een vast contract, dus toen we een nieuwe collega hebben aangenomen heb ik tegen mijn baas gezegd dat die wel management potentie moet hebben omdat ik graag een kindje wil en dan minder werken. Dat is nu een half jaar geleden en ik ben nog niet zwanger. Ik kon het me veroorloven en wilde ook graag vast een opvolger aannemen, maar als ik in jouw positie zat, zou ik niks zeggen. Bovendien is het bij een baan van 16 uur zo dat ze denk ik wel snappen dat je naast je werk andere dingen hebt.

Liefs
    Kim

15. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hey allemaal!
    Ben het helemaal met bovenstaande berichten eens! Niks aan toe te voegen.
    Ik denk dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, heb al 2 dagen ongikrampjes en niet te geloven zulke pijnlijke borsten! Zo pijnlijk nog nie eerder gehad, ppffff.....de grootte vind ik prima nu,maar de rest...hihi!
    Ik heb niet veel hoop meer voor deze maand.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Mijn nieuwe nod is 25 mei

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Shannah: ik kan je ook alleen adviseren om niets te zeggen. Ik snap dat het niet goed voor de sfeer is om het te vertellen net na je proeftijd, mocht het zo snel raak zijn, maar als je het nu verteld heb je kans dat je niet eens wordt aangenomen om je zwangerschap (ook al is deze nog voornemens). In de wet is bepaald dat dat niet mag maar geloof me ze vinden wel een andere reden om je dan af te wijzen. Ik ben zelf ook net aan een andere baan begonnen (HR) en heb ook niks gezegd. Je weet immers niet hoe lang het kan gaan duren. Succes!

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het is zelfs zo dat als ze je ernaar vragen je niet verplicht bent om antwoord te geven.

19. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Meiden, hartelijk dank voor jullie reactie. Ik voel me gelukkig iets zekerder nu. Ik ga maar niets vertellen.
    @ Dizzy; weer een NOD erbij op 25 mei a.s. ik ook!
    Groetjes, Shannah

20. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Zo spannend de laatste dagen, maar nu heb ik ook nog een buikgriep erbij... bluhh... of zou dat door de spanning komen?!

Deel Deze Pagina