NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey meiden,

Ik heb even uitgerekend dat mocht het deze maand niet raak zijn, waar ik ook niet vanuit ga want ik voel echt niets :S, dat ik mijnt weede NOD ook weer in mei heb :)
    Dus ik heb twee kansen in mei hihi..

Zijn hier meiden die rare dingen voelen? Misselijk zijn etc?
    Ik voel niets..af en toe wat krampjes en steekjes en pijntjes die gelijk zijn aan wat ik voel als ik ongesteld ben dus voor mij geen hoop eigenlijk..
    Alhoewel ik bij mijn eerste ook niets had gemerkt en gewoon dacht dat ik ongesteld zou worden maar toch..

ach het is nog maar de eerste ronde..volgende ronde nog beter ons best doen..

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik voelde ook iedere keer van alles. Ik denk voornamelijk omdat ik er op ging letten. Toen ik aan de pil was had ik ook wel eens buikpijn ofzo maar dat kun je dan niet toeschrijven aan een zw dus dan laat je het voor wat het is.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat we de vorige ronde nog niet echt bewust bezig zijn geweest.... Ik ben van plan om het deze keer iets anders aan te pakken :)

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe ja ik wil het ook wat anders aanpakken..wil eigenlijk geen dag meer missen..en proberen te tempen om wat inzicht te krijgen.

4. Passagierslijst Mei 2008

www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg
    01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Nata & tumtummetje &AllahinKullu
    03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77
    04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28
    05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel
    06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29
    07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss
    10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &tascha
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female
    15: Yippieajee & Kimmmie
    16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim
    17: lb22 & minimuis&clarike
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel
    19: JedidJah & Libra & Dancevalley
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: noppie & Spekkie&Miracles
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise
    23:
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy
    26: Jesske& nynke1980
    27: Sucre& Maine
    28: Maar29 & Jent
    29:
    30: Energy84 & Gepie78
    31: Meisje84

129 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Testmarathon:

02: Tacha

04: Sjansie28

31:gepie78
    Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen ;)

@Dizzy heb je er bij gezet meis

5. hoi meiden

ik heb net ovu testen besteld voor het eerst eigelijk
    niet echt met een reden voel namelijk mijn ei heel heel goed
    maar was gewoon eens benieuwd hahah
    jah je moet toch iets me tje geld
    als je geen testen heb hoeven halen haha

6. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    niemand die iets meer weet over lage rugpijn en innesteling

7. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Niet echt nee. Het enige dat ik weet; toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik juist helemaal niets van symptomen op voorhand.
    Er zijn we mensen die de innesteling voelen hoor ik. Dus...

Groetjes

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb altijd lage rugpijn als ik bijna ongesteld moet worden en de eerste paar dagen van mijn ongesteldheid..ik weet niet of het met elkaar in verband staat..

Misschien moet je gewoon proberen rustig te blijven en af te wachten..ik weet dat het moeilijk is hoor..maar opzoek gaan naar symptonen die ergens bij zouden horen veroorzaakt misschien alleen maar stress waardoor je je zelf gek maakt en je menstruatie misschien ook uitsteld..

9. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nou meiden ik vrees dat wij deze maand/ ronde weinig kans maken, ik moet vandaag namelijk invallen op mijn werk en heb een slaapdienst, dus nu houdt het in dat ik 3 slaapdiensten achter elkaar heb dus we kunnen nu zelfs in mijn vruchtbare periode maar om de dag klussen...(maar goed dat we gister nog geklust hebben!) dus ik denk dat we aankomend weekend nog even elke dag klussen, want is niet duidelijk wanneer ik mijn eisprong ga hebben dus wie weet hebben we nog een beetje kans!

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

huisarts gebeld...

Ben dus idd zwanger... positieve test kan niet van mk zijn, omdat ik daarna negatief teste...
    vroeg ei gehad.....

Denk zelf dat ik 4-1 uitgerekend ben...
    Nu hopelijk goed die eerste 12 weken door.... (schrik zit er wel in)

xxmona

p.s. heb mn banner nu aangepast.....

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    HEEE meiden!

Ik heb een vraag!

Hebben alle matcare testen standaard een hééééééééééééééél licht (rose) schaduwstreepje op de test staan?

Ik heb vanmorgen getest (stout, I know, want adhv mn vermoedelijk ei zou ik pas vrijdag ongi worden :blush:) en na 10 min heb ik de test uiteen gehaald :blush: wilde hem net weggooien en wat zie ik: een SUPER licht roze schaduwstreepje! Je moest echt van heel dicht bij zien om het op te merken.

Dan ben ik gaan werken en heb zojuist weer een test gedaan :rolleyes: Weeral na 10 min zo'n roze schaduwlijntje! En dit keer heb ik 'm niet uit elkaar gehaald. Maar je moet hem echt héél goed bekijken dan pas zie je het!

Dus zouden die testen dat standaard hebben? Ik heb er nog wel een paar liggen, anders ga ik zo dadelijk eens kijken!

ik kan trouwens geen foto maken, camera niet bij. :( Denk ook niet dat je het zou zien op foto :(

HELLUP!

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mooie banner meid!

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Bedankt Jesske!

@AllahinKullu, ik ben ook begonnen met tempen nu, misschien dat ik gewoon helemaal verkeerd zat de vorige keer? ;)

@Ramona0309 Proficiat!

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Tacha als je niet kunt wachten met testen zou ik toch eens een ander merk proberen. Volgens mij moeten ze binnen 10 minuten resultaat laten zien. Ik denk dat het beter is om over 2 dagen weer te testen ivm je hormonen. Succes!

15. Tacha1987

na 10 minis je test niet meer geldig
    ik zou over 3 dagen weer testen als ik jou was met ochtend urine

16. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik heb vorige maand voor het eerst van matcare gebruikt, ennuh ik zag geen streep ook niet een hele vage.....En streep is streep toch?
    Ik help het je hopen iig, maar de berichten zijn positief!
    Veel geluk!

Liefs Kita

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tascha, denk dat je gewoon zwanger bent meid. schaduwstreepjes zijn niet roze :) Ik heb de vorige keer ook getest met matcare en was zwanger. Dus....

18. @ kita en mupke

hou er wel rekening mee dat als je test ouder als 10 minuten is
    je een valse streep kan hebben
    lees de gebruiks aanwijzing daar staat het ook in

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    bannercheck

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Ramona...

Je mag zeker blijven! Iemand moet de eerste zijn van ons!

Maar dan is er voor mij nog hoop dus...Ik had me ei vermoedelijk wel zoals me banner het aangaf! Maar test gaf zondag nega aan! haha...( VEEL te vroeg natuurlijk)

Zit er wel over in hoor, voel niet zoveel! Echt rot heel de maand gaat het me goed af...maar die dagen voor het testen! pfff raak ik echt het geduld kwijt!

Geniet er van meis!

Deel Deze Pagina