NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Goedemiddag allemaal! Gister niet zo'n goede avond: moesten klussen maar hadden allebei geen zin, vanmorgen ook echt geen zin. Nu MOET het dus echt vanavond. Wij redden het dus echt niet om om de dag te klussen :oops: :oops: :oops: .
    Vanmorgen weer braaf over een Persona-teststaafje gepiest. Die strepen worden alsmaar vager naarmate ik verder in mijn cyclus kom. Hmmm, volgens mij is dat niet positief, want al die hormoonspiegels zouden juist moeten stijgen toch?

@ Kartouche: ik weet niet zoveel van innesteling e.d. Ik heb alleen in mijn langste cyclus tot dusver, met 40 dagen, halverwege ontzettend last van lage rugpijn en krampen in buik gehad, maar werd dus toch ongi. Het zou kunnen dat ik een VMK heb gehad, maar aan de andere kant was ik ook nog aan het ontpillen. Ik kan je dus niet echt iets wijzer maken....

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    de streep kwam binnen de 10 min en op de gebruiksaanwijzing staat dat je na 15min niet meer mag kijken ;)

Vriendlief zag de streep trouwens ook meteen :confused: !

ik ga over een paar daagjes weer testen!

Echt zooo spannend!

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ja, een streep is een streep maar toch wil ik een iets duidelijkere en na 5 min ipv binnen 10 min :rolleyes: ;)
    Daarom ga ik vrijdag nog eens testen!
    Ik vind het zo spannend! Ik blijf er maar naar kijken!
    Het is trouwens even dik als de controlelijn, de tweede keer had ik getest na al een liter water te hebbe gedronken en toch nog zo'n schaduwstreepje!

Ergens heb ik het gevoel dat het echt zo is, langs de andere kant ben ik bang omdat mijn vermoedelijke ongi pas donderdag/vrijdag zou zijn dus het kan altijd nog komen!

Pfff waarom heb ik zo vroeg getest :x ?! Frustrerend!

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

spannend tacha!

Tja een streep is een streep..... maar niet echt gerustelend zo'n test.....
    hahaha je bent net zo ongeduldig als mij.... ben ik gelukkig niet de enige!
    Test je vrijdag toch echt met ochtendurine en niet te veel drinken de avond van te voren....!
    Hier komen morgen de sensitesten binnen, want die had ik gister voor t testen besteld... heb ze alleen niet meer nodig.... (en hopelijk blijft dat zo)

Marieke
    Dan heb je idd wel erg vroeg getest!
    Nog ffies geduld hoor...!

Bijna mei.... de lijst zal zo wel roze beginnen te kleuren....
    Ik duim voor jullie allemaal!

xxmona

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Jij bent ook van de NOD 2 mei toch?
    Ik zou nog eventjes geduld hebben..en dan op 2 mei gaan testen..dan ben je iniedergeval een dagje overtijd en zou je kans hebben op een wat duidelijkere streep mocht je echt zwanger zijn hehe..

Waar kopen jullie al die testen? hahah..
    Mijn man zou me echt voor gek verklaren als ik een pak testen zou gaan zitten kopen hehe.
    Ik zelf zou denk pas testen als ik een dag of 3 over tijd ben..misschien dat ik zelfs wacht tot de 30ste dag..dan weet ik zeker dat ik niet gewoon te laat ben. tot nu toe heb ik overigens geen langere cyclussen gehad dan 28 dagen maarja je weet het nooit.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geduld zou ook ff 2 dagen wachten meid

7. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Geduld is toch zo mooi. Maar ge moet het maar hebben.
    Zou ook nog maar eens testen binnen een dag of twee. Hopelijk dan een vette proficiat?!
    Groetjes

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geduld zat hier haha
    je hebt er zo weinig aan om te vroeg te testen of elke dag als je een heel dun lijntje hebt

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Geduld heb ik nooit gehad :D
    Maar ik deed het omdat het kon zijn dat ik mn NOD morgen al had (volgens de banner) maar volgens mijn gevoel heb ik mn ei de 18-19de gehad dus NOD donderdag/vrijdag.
    Vrijdag test ik nog een keer :)
    Ik had idd genoeg testen van matcare (was toen in promotie :D ) !

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Pfff ik ga dood van de zenuwen :rolleyes: !

marieke: jij test nog vroeger dan ik :D Nog even geduld ! *look who's talking*

merelrosie: wat zegt je gevoel? dat het raak is of niet? nog een paar daagjes en wie weet! Succes!

11. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Spannend hoor Tacha! Ik ben benieuwd :D

Ik ben inmiddels begonnen aan de ovutesten, maar het tweede streepje is nog maar amper zichtbaar, dus dat zal nog wel even duren. Als ik er al ooit een te zien krijg :rolleyes:

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben ook heel benieuwd :) !
    Hopelijk krijg je gauw een dikke vette streep en dan goed klussen hoor! Niet negatief denken ;)

13. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik zie alweer een aantal die begin mei mogen gaan testen.
    Hoop en duim voor jullie dat die duivelse :evil: wegblijven.
    Hoop ook dat deze maand meer roze ziet dan afgelopen maand.
    Had daar zelf twee kansjes, maar helaas.

Deze week lekker ongi en dan beginnen we weer van voor af aan.
    M'n hubbie vroeg alweer wanneer we weer konden beginnen.
    Hij heeft er zin in :) . Ja nog even wachten, hoor.
    Weet niet waarom hij nu in eens zo is omgeslagen. Dacht altijd dat mijn
    klokje verder tikte en dat dat bij mannen wel mee zou vallen.

Nou meiden tot lees en typs enne NIET TE VROEG TESTEN, HE!

Groetjes,
    Maine

14. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Haha! Ik zal het proberen ;) Maar ik hoor zo vaak om me heen dat die testen toch niet altijd werken... ik moet het nog maar even zien hoor. Maar het zal vast wel goed komen.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bedoel je mij? Ik heb net wel een ovutest gehad maar die was vet negatief. Dus heb mijn ei al gehad.

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Danjo: Las het nu pas wat voor emotionele periode je tegemoet gaat :( Heel veel sterkte en véél succes! Hopelijk mag jij ook gauw op roze & blijft alles goed gaan.
    *knuffel*

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Wanneer ga je testen :) ? Het kan idd door de spanning komen hoor.. Let's hope! Voel je verder al iets?

18. patriesie

patriesie Actief lid

18 mrt 2008
    104
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Mijn nod is als het goed is 13 mei.
    SPANNEND !
    Ik wens iedereen verder succes met het geduld hebben (en mezelf ook),hahaha....

Liefs Patries;)

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Female: Bedankt hoor ;) Maar ik wil nog niet op roze, eerst maar ff tot vrijdag wachten denk ik!
    idd een hele verrassing na alles met mama! ik was echt in schock! Nu afwachten en zien of het streepje donkerder wordt!

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben trouwens nog altijd in schock! Pff had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, dit is de tweede ronde (als het écht zo is) :rolleyes: Niet dat ik niet blij ben hoor, maar de angstgevoelens komen toch wel boven: wat moet ik allemaal regelen, zal ik het allemaal wel kunnen, ..?
    Ben dus een beetje aan het stressen! Maar iedereen zal dit gevoel weleens hebben gehad denk ik?

Deel Deze Pagina