Poeh, zwaar hoor Tacha, ik ga zeker voor jullie duimen. Zal niet makkelijk voor jullie zijn. Welterusten., probeer een beetje uit te rusten.
Pak even n lekker warm bad of douche en daarna je bedje, ik knap daar altijd enorm van op als het in me rug geschoten is. Liefs Kita
Bedankt voor je lieve tips maar heaas hebben we geen bad en kan ik ook mn bedje nog niet in. Moet straks nog mn zus en zwager ophalen vanaf het station, die komen net terug van een weekje vakantie en zijn met de trein van schiphol onderweg deze kant op...ik ga ze lekker naar hun huisje brengen al moet ik nu nog wachten tot ongeveer 1 uur vanacht... Ach komt wel weer goed, ga zo even relax op de bank liggen (een douche lijkt me niet handig i.v.m. eventueel loom worden e.d.) en dat hielp zaterdag wel, daarna was het over. Heb het gevoel dat er iets scheef zit in mn rug en dat moet even weer recht gaan zitten.... dus even languit op de bank en hopen dat dat gaat werken!
Misschien moet je even een tripje naar de dokter maken, ben je er met tips en oefeningen van de fysio zo vanaf. En als je nog tot 1 uur moet wachten dan zou ik ook niet onder de douche gaan staan, want daar word je inderdaad loom van. Succes met wakker blijven.
Nee meid ik zag echt geen streep<en heb er drie gebruikt >.. En heb deze maand ook ovutesten van matcare gebruikt, en volgens mijn cyclus klopte het precies met posi testen. Dus ik heb nog geen slechte ervaring ermee. Heb hier ook cb testen liggen. Mij maakt het niet zo heel veel uit waar ik mee test. Ik ben gewoon van mening als het datgene aangeeft wat het hoort aan te geven is het toch goed. Maar ik wenste jou succes voor vrijdag, ikzelf ga dan denk ik nog niet testen probeer het vol te houden tot nod. Heb totaal geen ongigevoel, maar dat begint bij mij sowieso pas paar dagen van te voren. Wel heb ik altijd anderhalve week van tevoren pijnlijke en gespannen borsten, nu zijn ze alleen groter en zachter, ook volgens mijn vriend..en die kan het weten Maar ga me nergens op verheugen, je lichaam kan een aardig loopje met je nemen, tijdens deze periode! Slaap lekker Liefs Kita
@nettie: met een lekkere warme kruik/warmtekussentje in je rug op de bank dan?!? Is ook heerlijk. <hier nog een met slechte rug> Liefs Kita
Nou idd, zodra manlief zijn film is afgelopen dan ga ik lekker onderuit en beslis ik wat er bekeken word....en ga ik met een warme kruik o.i.d. op de bank liggen. Welterusten alvast voor iedereen en een fijne koninginnedag gewenst!
@female; vandaag drukke dag gehad, en ik moet morgen vroeg al de deur uit, en mn mannetje is feest aant vieren, dus geen ovutest gedaan en nie klussen morgenavond kom ik pas laat thuis dus dan maar eff inhalen! dus ik ga morgen weer testen, hoop nu wat meer te zien! anders ben ik mn ei ook een btj kwijt zal meteen kijken of ik jouw ei nie ergens tegenkom, stuur ik m meteen door! haha...volgende dagen klusserdeklussss... @tascha; gefeliciteerd meid! spannend!
He MEIden, Hier even een berichtje van MEI .. Heb helemaal niks te melden.. maar wil even laten weten dat ik meelees en meeleef met iedereen.. Haal hier de namen en verhalen ook wel eens door de war...
Goedemorgen iedereen ! Heb net weer getest, could'nt help it! en ja hoor, na 2 min weeral zo'n roze schaduwlijntje, even dik als de controlelijn, maar héééééél licht. Hcg verdubbelt zich elke 2-3dagen dus normaal moet ik dan toch morgen of vrijdag een duidelijkere test hebben, niet? Ik wil wel een cb digi gaan halen, maar ben zo bang. Daar moet je vrij veel hcg voor hebben heb ik gelezen en aan mn testen te zien heb ik dat niet Vandaag zou ik volgens de banner ongi moeten worden, dus het kan nog alle kanten uit. Ik denk volgens mijn berekening dat ik morgen/overmorgen ongi zou moeten worden. @Kita: Mmz, die borsten kunnen weleens positief zijn he! Mijn vriend merkte ook dat de mijne anders waren. En hij zegt al een week dat mn ogen zo anders fonkelen Hopelijk hebben ze allebei gelijk Pff ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor! Maar je kan idd beter pas testen als je overtijd bent! Ik duim voor je! Straks na mn werk ga ik naar mama, dan weten we meer.. Dit brengt idd nog extra stress mee momenteel! pff, hopelijk komt alles goed. gisteren heeft ze nog liggen huilen. ze is zo emotioneel. ze hield de hele tijd mn hand vast en zei dat ik de enige van haar kinderen ben die haar zo een gerust gevoel kan geven. daarom wil ik ook elke dag gaan, ze heeft me echt nodig denk ik. *krijg zelf tranen in de ogen* Ik ga aan mn vriend vragen of ie straks bij de gb (=supermarkt) een Quid-test meeneemt. Da's het huismerk van die keten en blijkbaar een hele gevoelige test. En verder nu afwachten, ik durf nog niet blij zijn, voel me vooral nerveus en gestresst Alle andere wachtenden: nog 1 dag en het is onze maand! Ga ervoor!
Hey, Toen er echt niets op kwam was ik niet zwanger met het lichte streepje wel die werd na drie dagen echt donkerder! Ik duim voor je en voor je mama? Liefs Chantal.
Bedankt Chantal! pff ik kan wel huilen om vanalles nu Zelfs omdat het zo donker buiten is .. Ik voel me gewoon angstig en nerveus en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Als je aan het plannen bent lijkt alles heel leuk enzo maar als het dan echt zo is dan schrik je wel even! Heb trouwens nu al even steekjes in mn buik. Hopelijk is het geen ongi dat eraan komt! Jij kan ook over 5 dagen testen zie ik? En, heb je er een goed gevoel over? symptomen?
Tacha, gefeliciteerd meid. Ik begrijp dat je schrikt, maar als eenmaal de schrik over is komt de blijdschap vanzelf. Geniet ervan! Ik had hier gisteren een berichtje geplaatst dat mijn erdoor zijn gekomen en of iemand mij kan helpen met het lijstje aan te passen, maar ik denk dat eroverheen gelezen is. Kan iemand mij helpen of mij uitleggen hoe ik dat zelf kan doen? Groetjes Toetje
Bedankt Toetje. Balen dat je ongi bent geworden Ik kan je spijtig genoeg niet helpen met die lijst, heb het één keer geprobeerd en het was helemaal mislukt hopelijk ben je gauw zwanger hoor, ik duim voor je!
Hey Tascha, Toen ik dat lichte streepje kreeg heb ik de volgende dag een digitale gedaan en kreeg meteen zwanger hoor je hebt al hcg in je urine dus het zou moeten kunnen. Pas drie dagen later kreeg ik een donkerder streepje op de test naar mijn gevoel vond ik de matcare minder gevoelig dan andere testen die werd als laatst het donkerst en geloof me ik heb alle testen al gehad hahaha. En ja nog 5 dagen ga strak ff paar testen kopen had er wel wat besteld maar die vind ik maar niets het waren die van de babyboomshop echt zo klein zie de testen nauwelijks hahaha en ga morgen vroeg stiekum een testje wagen? Liefs Chantal.
Mmz, misschien dan toch maar een digitale halen ook? Ga jij morgen stiekem testen of vroeg je het aan mij ? Ik test morgen en overmorgen zoiezo, behalve als ik ongi wordt natuurlijk Heb je voor de rest al symptomen ofzo of een voorgevoel?
Passagierslijst Mei 2008 http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[img] 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & [color=violet]Ramona0309[/color] & Nata & tumtummetje &AllahinKullu 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & Toetje77 & Vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo & Sjansie28 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 & Milla 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske& nynke1980 27: Sucre& Maine 28: Maar29 & Jent 29: 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84[/b] [b] 129 passagiers voor de [color=violet][size=7]roze[/color][/size] Limo Hummer!! [color=violet] 1 Zwanger[/color], [color=red] 0 Ongesteld[/color] ,[color=green] 0 Negatieve test[/color] , [color=blue] 0 Twijfeltest [/color] , [color=indigo] 0 Niets doorgegeven[/color] [color=cyan]0 Cyclus van slag[/color][/b] [u][b]Testmarathon:[/b][/u] 02: Tacha 04: Sjansie28 31:gepie78 [color=orange][b]Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen [/color] Kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet met dat plaatje dan kan ik de lijst wel bijhouden voor iedereen? Liefs Chantal.
Ik ga wel stiekum testen ja heb een vreemd voor gevoel dat het stiekum wel goed is gegaan direkt na de mk? Symptomen ja die misselijkheid en borsten? En de hoge temp heb net een innestelingsdip gehad dus dat geeft wel weer hoop vandaar dat ik wel een testje wil wagen hahaha. Lachuh zal je zien krijg ik ook een tweede streepje ik zal helemaal gek en onzeker worden hahaha we zullen zien? Liefs Chantal.