NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Meiden, kunnen jullie mij misschien helpen. Heb een topic bij zwanger worden geplaatst met de titel zwanger van voorvocht. Dit is echt heel irritant, zeker als je volgens je banner je ei hebt.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tascha ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie
    En die krampjes steekjes horen bij een zwangerschap.. je baarmoeder is zich aan het klaar maken dus niks om je druk om te maken

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey,
    Geen zorgen om maken meid hoort erbij had gisteren avond echt zoiets van jeetje nu ga ik ongie worden maar nee hoor?
    En dat gevoel heb ik af en aan?
    En heb veel last van witte afscheiding :oops:
    En de test van vanmorgen is een stuk donkerder maar durf mijn banner nog niet aan te passen doe ik wel na mijn nod ga eerst van de week nog ff de digitale gebruiken.
    Liefs Chantal.

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey,
    Heb het toch maar gedaan kon het niet laten hahaha?
    Liefs Chantal.

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    spannend..moet vandaag ongesteld worden..maar voel nog niets...

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik heb een foto in mijn album gezet beetje vaag maar krijg hem niet scherper maar je ziet de streepjes wel
    Liefs Chantal.

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik heb ze gezien en volgens mij is het vrij duidelijk. Bij deze een voorzichtige felicitatie van mij!

Even zomaar btw: We zitten al op 100 pagina's en mei is vandaag pas begonnen! Onze maand MEI-den! Laten we de eerste drie of waarschijnlijk zelfs vier allemaal mogen volgen!

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sjansie die test van jou lijkt me duidelijk. Van harte gefeliciteerd. Maar nog wel even een vraagje heb je na je mk wel een negatieve test gehad? Want anders zou de test nu ook positief kunnen zijn van de vorige mk. niet om je in verwarring te brengen, maar dat gebeurt wel eens.

xxx Joyce

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja idd dat vroeg ik me eigen net ook af, want het schijnt dat hcg na een miskraam nog 9 weken in het lichaam kan blijven zitten
    een vriendin van me had precies t zelfde, helemaal in de wolken omdat ze zo snel zwanger was naar dr miskraam en 2 maanden later was ze weer ongi,
    test gedaan en geen hcg meer te bekennen, bleek dus dat ze niet zwanger was maar nou hcg in dr lichaam had van dr mk

10. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Mijn felicitaties aan de zwangeren.
    Het weekend komt alweer in de buurt, mogelijk is dan mijn vruchtbare periode maar dat is moeilijk te bepalen met zo'n onregelmatige cyclus en ik voel mijn ei ook nooit.. :( Nu nog afwachten of vriendje thuis is.

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Mooie foto's Chantal, ik had je al heel voorzichtig gefeliciteerd, maar nu toch een definitieve: GEFELICITEERD!

Wat mooi begin van deze maand :D
    Ik hoop dat de maand net zo mooi eindigt (heb dan mijn tweede NOD deze maand ;) )

En zijn er al andere dames die nog getest hebben of dat nog gaan doen? Ik ben benieuwd...

Groetjes Toetje

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja ik ben ook nieuwsgierig..er zijn er een aantal die gister eigenlijk ongesteld hadden moeten worden toch?
    Meiden over tijd?

13. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Hoi!

Nou ik ben ook nog niet ongesteld, maar durf ook nog niet te testen! Ik voel me ook niet zo dat ik ongesteld ga worden, wel steekjes in me buik, en smorgens brandend maagzuur, let's hope!

Tascha: Gefeliciteerd!

Als ik nu ook zwanger ben, ben ik in de 1e ronde na mn miskraam weer zwanger, ik heb wel negatief getest na mn miskraam, en ben ook alweer ongetseld geweest, dus daar oef ik me geen zorgen om te maken!

alle zwangeren gefeliciteerd!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He wachtende.....hier een andere wachtende......nog effies geduld houden dames.......... :(

15. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hey Sjansie: Proficiat! :)

Hier nog niets te bespeuren, maar wel ongi - krampen. Niets goeds dus...
    Hoe gaat het met de andere meiden die vandaag kunnen testen?!

Groetjes

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    wie moeten er nog meer op 6 mei ongi worden ?

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ikkuh: hier hetzelfde..rare steekjes onder in mijn buik..verder (nog) geen ongie pijntjes

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Huh ? en je banner staat op morgen ?
    verklaar :p
    ik heb wel allemaal klachten maar weet ook dat ons lichaam ons goed voor de gek kan houden

ik ben doodmoe was om 7 uur wakker en wil nu weer slapen :|
    misselijk
    steken en krampen in mn buik
    wilverlies
    lage rugpijn

19. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    Aan de nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd
    Hopelijk blijft mei zo doorgaan ! :D

@twigger : mijn nod is ook 6 mei

Ik voel zoals vorige keer helemaal niets. Hopelijk is dit geen slecht teken...
    Voor mij blijft de spanning er altijd lang inzitten, want ik word helemaal niets gewaar van komende ongi tot ze er effectief zijn.

Voor de testers: veel succes
    Hopelijk maakt mei ons allemaal blij !

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    wanneer gaan jullie testen ?
    en weten jullie wanneer jullie je ei hadden ?
    ik had pas op dag 18 een positieve ovutest :S dus waarschijnlijk de 25e of 26e april mn ei
    dus zit nu pas 5 of 6 dagen na mn ei
    ik werd gisternacht wakker van vreselijke pijn in mn buik en was na 10 minuten weer weg
    ben nu echt kots en kots misselijk
    gister liep ik buiten, zag ik hondepoep liggen op t gras en ik ging over mn nek :S:S heb ik nooooooooit

Deel Deze Pagina