Ikkuh en ik hou het nu al niet vd spanning... Ga jij op je nod testen of wanneer? Ik was eigenlijk van plan om tot mijn nod te wachten, maar weet niet of dat wel vol kan houden....Ik heb maandagavond online testjes besteld die vroeger gebruikt mogen worden...ze zijn alleen nog niet binnen ivm kon.dag en hemelvaart. Dus morgen verwacht ik ze binnen, maar weet nog niet zeker of ik ze ga gebruiken.....of ik mezelf kan bedwingen Liefs KIta
Wouw, mei begint al erg goed! Zwangere meiden, van harte gefeliciteerd! En voor de rest, lekker verder klussen en succes met wachten!
hehe ik begin hem nu ook wel te knijpen..maar volgens mij wordt ik gewoon ongesteld. Ik baal ervan dat ik vorige maand zo'n rare cyclus had..waardoor ik gewoon niet zeker ben..het kan ook makkelijk zijn dat het morgen alsnog komt.. En wellicht door de stres..kan het nog wel langer duren.. Ben ook niet zeker van mijn ei ofzo..ik denk 18 april..toen had ik ook vruchtbaar slijm geloof ik..de dag daarvoor had ik ongie krampjes en 21,22 april erg kramp gehad in links in mijn onderbuik.. We zullen zien.. Haha ik moet volgens mij gewoon hier niet meelezen..want het ging harstikke goed..maar omdat iedereen hier hetzelfde heeft en zenuwachtig is ga je helemaal mee doen hihi.. heb nu wel beetje zeurderige pijn in mijn onderrug..dat duidt meestal op ongie maar goed..
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata&tumtummetje&allahinkulla 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23&Roosje75& vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel&Sjansie28 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie & Kita29 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980 27: Sucre& Maine&Toetje77 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84 132 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 4 Zwanger, 1 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 31:gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
Allahin, spannend he. Wel lastig die wisselende cycli. Ik weet er helaas alles van. Succes de komende dagen!
aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik wordt gek van het wachten hahahahahahahhahahahaha zo moest ik even kwijt ow ja m mag vanavond op een beeb van n maand passen kan ik weer ff oefenen
hahahah ja idd maar heb er van vanaaf 3 mijn zoontje van 5 dan een kleine van bijna 2 en zn broertje van net een maand kan ik er vast aan wennen met al die kids weet ik meteen of ik er ooit een 3e bij wil hahahahahaha
Voor iedereen die nog niet weet wat precies je echte NOD is: Wat is NOD: Nod = Niet Ongesteldheids Dag! Dag waarop je ongi moet worden maar niet wil natuurlijk! Even "gejat" bij de info boven het NODforum. Hier verder geen nieuws, zag alleen dat jullie sjansie roze hebben gemaakt maar had ze niet gezegt daar nog even mee te wachten? Of heb ik iets gemist en wil ze nu wel op roze... Sjansie: waar ben je! Ik ga rustig door met wachten, morgen gaan we een weekendje weg naar de broer en schoonzus van hubbie en komen maandag terug, heb genoeg afleiding denk ik want zij hebben 5 kids....en wij 1 dus in totaal denk ik behoorlijke drukte en zal wel helemaal kapot zijn na maandag... En dan mag ik ook al bijna testen.... Gaan nu eerst lekker op de koffie bij mijn zus en zwager en kom vanavond nog wel ff kijken of er al meer roze te bespeuren is hier! @ zwangeren:Kom maar op met de Hcg!Wij willen ook roze! En als je toch blijft meelezen dan kun je net zo goed even strooien...
Btw als ik kijk naar mn banner moet ik nog wel wat langer wachten dan ik gedacht had....even rekenen....nu nog 8 dagen dat betekend 9 mei testen dat betekend morgen over een week......Oh no....das wel heul lastig denk ik.......
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata&tumtummetje&allahinkulla 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 & amanda23&Roosje75& vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep &babyangel&Sjansie28 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & kita29,Twigger82 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: JedidJah & Libra & Dancevalley 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980 27: Sucre& Maine&Toetje77 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84 133 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 3 Zwanger, 1 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 02: Tacha 04: Sjansie28 31:gepie78 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Zo heb mezelf even verzet naar 9 mei, weet niet meer hoe ik erbij kwam dat ik op 6 mei mijn NOD zou hebben want alles geeft aan dat het 9 mei is.....
Wel, Tot ongeveer een week geleden had ik er ook geen goed gevoel over, maar vanaf dan heb ik het rare gevoel dat het wel raak zou kunnen zijn, niet door de symptomen, meer door een soort voorgevoel en mn vriend zag dat mn ogen opeens zo anders fonkelden, dan ging er ook al een belltje rinkelen Succes meid, je hebt wel genoeg g klust, ik heb de week van mn ei elke dag geklust, maar wat jij hebt gedaan is ook meer dan genoeg!
Tacha: GEFELICITEERD! Geniet ervan! Nu nog hopen dat het snel beter gaat met je moeder, en dan is alles helemaal OK! Groetjes, Angela
zooo weer lekker gekletst allemaal zie ik ! Ik heb morgen een dagje vrij, dan kan ik naar de HA om bloed te laten nemen. Vanmorgen nog eens getest met de gewone matcare, en ja hoor, na 1 min al een lichtroze streepje Morgen doe ik voor de zekerheid nogeens de digitale, ik ben er als de dood voor dat ie opeens 'NIET ZWANGER' zegt! Gisterenavond vrij misselijk geweest en maagzuur! En nu vandaag doen mn boobs heel veel pijn, af en toe steekjes in de liezen/onderbuik. Maar gelukkig geen ongipijn Ohja en ik heb totaal geen zin in chocolade/snoep meer! dat had ik vroeger altijd, was een echte snoepkont, en nu opeens bluh Ik blijf wel onzeker hoor, vooral omdat de test zo licht blijft Maar heb gelezen dat ie bij meerdere meiden licht blijft, een matcare? Ik zie dat er veel wachtenden zijn! Zal nog wat hcg strooien HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@ Nettie: Sjansie heeft haar banner al aangepast naar zwanger en is al lekker aan het babbelen bij januari mama's. Misschien kan je de lijst maar weer aanpassen? Ik had haar niet zomaar op roze gezet hoor