NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    meiden gister weer geklust, en nu weer bijna naar mijn werk voor een slaapdienst!
    morgen maar weer klussen! helaas is het deze rond niet anders dan om de dag klussen! van het weekend nog even elke dag en dan zijn de vruchbare dagen weer voorbij en dan moeten we weer 2 weken wachten! ik wil deze keer echt niet te vroeg testen dus ik wil in ieder geval wachten tot 20 mei!(nod is 17 mei)

succes meiden en tot morgen!

2. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Ik heb besloten dat ik even weg blijf van het forum, in de hoop de kansen op een zwangerschap te vergroten, ik hoop dat ik er wat minder gespannen mee om kan gaan als ik hier wat minder kom. Ik wil wel graag in het lijstje blijven staan en zal ook tussendoor af en toe komen kijken of er nog zwangeren bij zijn, maar ik wil er niet meer iedere dag mee bezig zijn. Allemaal veel succes met wachten en klussen.
    Ik meld mij wel weer, maar dus niet meer iedere dag.

Groetjes Toetje

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@Toetje77: doe lekker rustig aan, en kom gewoon wanneer je de behoefte voelt.
    Ik kan je heel goed begrijpen hoor.
    Sinds ik lid ben zit ik ook errg veel op dit forum, maar of het nu echt helpt tegen de spanning?

Liefs Kita

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Sucre nog gefeliciteerd met je huwelijk he!

5. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    sorry had echt geen tijd om alles weer door te lezen en zo, ben helemaal af, door t werken in amsterdam, en moesten daarna ook nog klussen haha...vandaag waarscijnlijk eisprong dus zo ook nog klussen :)

@female; gisteravond een ovutest gedaan en die was positief! eindelijk :) en bij jou? je ei al gevonden? dalijk nog maar ns testen, want vandaag komt mn ei volgens berekening *en tot nu toe lijkt alles griezellig te kloppen* dus zo nog maars testen en klussen!

voor alle zwangeren----> FEESTJE!
    wat goed zo al op 1 mei! dat is toch nie te geloven!

xxclaire

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Tacha en Sjansie: GEFELICITEERD

Even bijgelezen, er was veel getypt op 1 dag tijd!

Heb trouwens nog een vraagje, vorige week (1 dag voor NOD) ben ik ongesteld geworden, 1 dag wat gebloed en daarna nog 3 dagen heel lichtjes, maar dan ook maar heel lichtjes wat oud bloed verloren, toen 2 dagen niks en nu vandaag weer een heel klein beetje oud bloed (echt heel weinig...) verloren. :(

Vind t maar vreemd, komt dit vaker voor?

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    jeetje wat kleppen jullie aan 1 stuk door hihi, ben er 1 dag niet geweest en heb gelijk een boekwerk om te lezen haha, maargoed heb niet alles doorgelezen maar las wel dat er al een aantal zwangeren zijn! VAN HARTE GEFELICITEERD, begint goed zo de maand mei.

Zo ik trek me weer terug op me wachtbankje, heb trouwens nog nergens last van meestal heb ik al van de opgeblazen en pijnlijke borsten maar nu nog niet.....

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe ik heb me man net gebeld..en wil toch dat hij een testje mee neemt..
    Wil nog wel even wachten met het doen van de test...als ik zondag nog niet ongie ben denk ik dat ik het zondag neem..en mocht ik plots vanavond ongesteld worden dan wordt ie heus op een dag insaAllah wel gebruikt die test hehe.. :)

Me man zei: vind je het niet een beetje vroeg (hij kan niet praten want hij stond naast andere mensen)
    Precies zoals ik verwacht had dus hehe..hij is nogal nuchter en vind dat allemaal niet nodig..maar ik wil er gewoon eentje in huis hebben..het brengt een soort rust zeg maar..

Ik heb al vaker in deze 1.5 jaar een test gedaan omdat ik bang was zwanger te zijn (2 of 3 keer geloof ik) (toen was me dochtertje nog wat jonger en op het moment was het dus niet echt de bedoeling want het was al zwaar zat) maar zodra ik die test dan zie of op weg ben er naar toe..weet dat ik kan gaan testen dan begint het al te vloeien hehe..of een paar uur nadat ik de test had gedaan..zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden..

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hallo!

Ik kom me hier melden. Had mijn NOD 22 april, maar de duivels zijn me gewoon gevolgd naar Barcelona! Nieuwe NOD is nu 19 mei.

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Allahinkullu, is wel grappig inderdaad hoe je lichaam je voor de gek kan houden inderdaad!
    Ben eens benieuwd wat de test zegt, ik zou t nooit zolang vol kunnen houden, HiHi...

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    voor mensen die vandaag of gister ongie zouden moeten worden en nog niet willen of kunnen testen..ik zou vanavond klussen aanraden...dat wekt het ook op...

:D:D:D

ga ik ook maar toepassen heeh..daarna tot morgen afwachten ahha

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    miracles: ja he..
    vorige maand dacht ik dus zwanger te zijn (toen was het ook nog niet in de planning:D) ik had bruinverlies gehad 8 of 10 dagen ofzo voor mijn menstruatie daarna had ik dus 2 dagen voor mijn eigenlijke ongie dag bruinverlies..op de dag dat ik ongesteld moest worden eigenijk maar er nog steeds niets kwam dacht ik ik ga een test doen want zo word ik gek..snapte er niets meer van..toen ik naar de apotheek liep voelde ik al iets vloeien..maar ben toch gegaan..toen ik thuis kwam..erg veel bruinverlies..toch de test gedaan, natuurlijk negatief, en ja hoor een paar uur later hups kwam het :)

wat ook wel te verwachten was..maar je gaat toch denken door die bloedingen had ik nog nooit gehad namelijk.

Daarom wil ik nu ook even wachten..ga vandaag ook echt niet testen..wil dat ding gewoon in huis hebben :p

13. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Tacha en andere zwangere dames; Gefeliciteerd! Geniet ervan meiden!

Hopelijk zal de maand mei de rest van de dames ook goed nieuws brengen.

14. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Wil iemand mij verschuiven van 3 mei naar 8 mei.. ervanuit gaande dat ik op mn langste cyclus zit.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had dat in het begin van de rondes ook......toch blijkbaar het ontpillen geweest......maar je weet maar nooit.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grappig? Vind er helemaal niks grappigs aan.........en ik luister er ook niet meer naar.....ben nu aan het verzinnen waarom ik al anderhalve week voor mijn ongi last heb van buikpijn...

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Gefeliciteerd pregnantlady, tacha en sjansie! Joehoehoe, meer roze deze maand! Wij gaan vanavond ook weer trouw aan de klus! Ik hoop NIET dat ik mijn mei-ei al gemist heb!

liefs
    noppie

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey meiden,
    Om jullie vragen te beantwoorden ja 3 testen negatief had ook een vroege mk bij 4 weken en 2 dagen ook drie dagen licht gebloed en schoon verklaard bij de gyn en vrij snel erna een negatieve test.
    Maar ik voel gewoon dat ik zwanger ben symptomen zijn vrij duidelijk en ja dit is mijn 5de zwangerschap al ervaring genoeg zeg maar.
    Enne toen mijn symptomen de kop weer op staken dacht ik hey dit is een reden om te testen.
    Nu maar hopen dat deze kleine wonder blijft zitten!

Ja hoor laat sjansie maar op rose!

Liefs Chantal.

19. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Van de DA drogist ga morgen nog even de digitale halen van CB

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Bedankt voor de felicitaties meiden :D
    Morgenavond met mn hubby gezellig italiaans gaan eten om het te vieren!

Ik heb trouwens constant zin in junkfood! Erg! Ik geef het een weekje en vanaf dan NIET meer (zoveel ;)) Ik voel mezelf al verdikken met de minuut :(

Meiden die morgen testen: succes!

Klussers: doe zoveel mogelijk, is bij mij ook gelukt ;)

Deel Deze Pagina