Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar ik zie mensen die hun nod hebben op 9mei op de wachtbank zitten en die van mij zou 10mei kunnen komen, vandaar dat ik het me afvroeg.
Nou ik denk gewoon na je eisprong dus... dan zit je te wachten tot je niet ongesteld word en kunt testen?! lijkt me hoor haha! Voel je je ook anders dan anders?
de "wachtbank" is een denkbeeldige bank waar je op zit na je vruchtbare periode. Dus dat je zit te wachten totdat je NOD is die van mijn is op 10 mei dus ik zit nu ook op de wachtbank omdat mijn vruchtbare periode al is geweest
dat klopt ja 14 december 2007 geboren.........het is net een goed jaar geledendat ik een positieve test in handen had
Vind ik wel heel leuk eigenlijk... als het dan wat vlot gaat met zwanger worden, heb je ze lekker dicht op elkaar! hebben ze ook wat aan elkaar!
Zou iemand mij willen toevoegen op de wachtbank. Ik ben altijd niet zo goed in het knippen en plakken. Joepie ik mag op de wachtbank
Dag Mei-NOD-rella's, Ik ga zo meteen lekker vroeg mijn mandje in, ben MOEOEOEOEOEOE. Maar eerst moet er nog geklust worden . Dan ECHT lekker slapen. Veel succes allemaal! liefs noppie
ja presies dat vindik dus ook, mijn broer en ik schelen ons 14 maanden en 14 dagen en we doen echt alles samen .........hij woont zelfs tegenover ons. Natuurlijk geeft het geen garantie dat je kinderen hecht met elkaar worden als ze kort op elkaar geboren zijn, maar ik wil het wel proberen. Als het deze maand raak zou kunnen zijn dan zouden ze zich ook 14 maanden schelen
ja dat zou wel hardstikke mooi zijn! ik denk dat ik dat misschien ook wel zou willen... maarja willen he... dat is het probleem, meestal gaat het niet zoals je wilt jammer genoeg... maar ik zal voor je duimen
Nee, het is toch ECHT afwachten totdat Jedidjah weer terug is van vakantie! En vergeet onze Klingel niet, want die neemt altijd van die lekkere frambozentaartjes mee!
ja nu is het afwachten wat moeder natuur wilt.......als mijn zwangerschap nu wel goed was geweest dan had ik binnen het jaar 2 kindjes gekregen....ook erg raar. Ik zal ook voor jou duimen .........maar ik zie dat jij mag testen of klopt je banner niet .....of wil je nog langer wachten?
wat voor handig iemand heeft vandaag de lijst dan wel bij gewerkt dan dan zal die dat morgen ook vast kunnen! Dan hoop ik dat ze mij morgen op roze kan zetten morgen ga ik testen... en hoop dan heeeel erg dat ie positief is!
Ik ga morgen testen, durf niet zo goed met die van clear bleu... digitaal, ik doe het toch liever met die met de streepjes