Wat is het hier spannend! Ik leef met jullie allemaal mee! Ga het hele weekend weg zonder hubbie, dus maar hopen dat ik niet een vroege eisprong heb... En vanaf zondagavond echt klussen! Zen
Gefeliciteerd Sjansie! Mijn NOD is a.s. maandag, maar als m'n temp nog hoog is ga ik waarschijnlijk zondag testen. Heb afgelopen maandag een heel klein beetje bloed verloren. Misschien een innesteling? Ik hoop het maar, maar weet het niet zeker. Verder heb ik eigenlijk geen klachten, alleen m'n temp is wel hoog. @alle zwangeren: gefeliciteerd! @meiden die ongi zijn geworden: balen zeg! Sterkte en veel succes in de volgende ronde @alle wachters: succes!
sjansie: proficiat! aan alle mede-wachters: veel geduld gewenst. aan de rest: sterkte bij de volgende ronde vast! en aan iedereen: een fijn zonnig weekeind gewenst. hier in midden-NL ziet het er goed uit.
@AllahinKullu, jammer dat je test negatief was, maar kan best dat ie toch echt wel fout was als ik dat zo lees! dus misschien over een paar daagjes nog s een testje wagen als je nog niet ongi bent @Sjansie, Gefeliciteerd met je positieve testen! Tenminste wat zekerheid... Ik heb sinds gisteravond geen bloedverlies meer, was echt maar heel licht rose en soms wat oud bloed, blijf t toch vreemd vinden... normaal bloed ik echt ontzettend erg, heb ook altijd veel last van krampen, en die heb ik nu ook niet gehad. Kon t vanmorgen echter toch echt niet laten, en heb getest, maar zoals verwacht, negatief Groetjes
Mensen, Het is heerlijk weer. Ik vermaak mij goed... Ik ben heerlijk bij mijn grootouders op de camping geweest met mijn hubbie. Heerlijk in de zon gelegen en nu heerlijk op de bank gelegen. Het klussen in de tent ging goed, maar halverwege (na sprong volgense de ovutesten) zijn we vanwege vermoeidheid gestopt. Echt om 6 uur in de ochtend klussen terwijl je om 3 uur in bed ligt in niet echt goed voor het gestel. We hebben nu 4 dagen niet geklust. Ik hoop dat de ovu test goed was en dat we op tijd waren. Mijn nieuwe NOD is dus vroeger... Ik ga nog steeds wel laat testen... Gewoon voor de zekerheid. JedidJah
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkulla 03: pregnantlady & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV & Danjo 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84 & lichtje 138 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 4 Zwanger, 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Ik had het wel gezegd, maar nu ook echt veranderd. Mijn NOD is moederdag... Laten we hopen dat het een goed teken is
miracles: ik weet het echt niet.. Ik voel pijntjes en krampjes en steken maar niet zoals normaal..maar goed dat zegt niets. Ik geloof echter in de test en ben er dus van overtuigd dat ik ongesteld ga worden..het kan toch niet anders. maar ik voel me wel belabberd, heb steken die uitstralen naar *daar* en helemaal tot in mijn benen..ben vreselijk moe en lamlendig..al dagen nergens zin in..mocht ik echt gewoon ongesteld gaan worden laat het dan gewoon komen..anders ben ik en nog een flink dagen ellendig en ik heb dan opeens een langere cyclus..en daar zit ik echt niet op te wachten.. dat is eigenlijk een beetje iets waar ik nu van baal.. volgens mij zijn er nog een paar van 1 en 2 mei die nog niet gereageerd hebben.. Trouwens moet ik op de kleur groen samen met ikkuh22? Of wachten we gewoon tot we rood zijn?
AllahinKullu : Hoi ik zie net dat je 2 dagen overtijd bent!...en nog geen positieve test!...misschien moet je nog effe wachten met testen! In iedergeval ,ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent ,ik hoop dat je er snel achter komt ,en dan in positieve zin dat je zwanger mag zijn!
@ AllahinKullu: ik zou niet te snel wanhopen... Geen bloed geeft moed... Nog maar 9 dagen. Het gaat echt flippin´ snel JedidJah
mama patricia: Normaal gesproken zou ik dus ook niet hebben getest het is allemaal mijn man zijn schuld Ik ben opzich vrij rustig, ik ben moslim dus ik geloof dat alles een reden heeft en vertrouw op God. Is het deze maand niet raak is het niet het einde van de wereld.. Maar het gevoel wat ik nu heb is, ok ik heb vandaag negatief getest laat dan verdikkie ook die stomme ongesteldheid komen.. (als ik nou niet had getest..had ik nog hoop gehad dat ik maybe zwanger zou zijn..maar had ik gewoon gewacht op mijn (verdwaalde:S) ongie Nu is het gewoonweg IRRITANT hehe jedidjah geen bloed geeft moed hahahahaha... Ik voel me helemaal verbonden met ikkuh22 hahaha.. meid hoe ist met jou? hehe..is je ongie al op komen dagen?
Nou MEI-den, ff een gekke vraag. Hebben jullie ook wel eens dat er een melk-achtige vloeistof (of hoe ik t moet omschrijven) uit je tepels komt. Heb dit namelijk nog nooit eerder gehad, maar stond net toch wel ff raar te kijken toen dit gebeurde toen ik onder de douche uitkwam...
als je nou in de wachtrij stond zou ik zeggen: je bent zwanger..maar daar is het wel erg vroeg voor toch? je bent net denk af van je ongie.. daarom zou ik het echt niet weten wat het kan zijn..
Ik ben het idd met je eens... Alles heeft een reden en ligt in de handen van God. Het is wel irri als er geen ongi is gekomen. Het is wel fijn als je het kunt afsluiten. Dat had ik vorige maand. Toen was ik 2 weken over tijd en 2 nega testen. Ik was erg blij dat ik eindelijk ongi werd. Toch had ik de hoop om alsnog zwanger te zijn. Het is wel een goede les in geduld geworden. Overigens wat betekend jou naam? JedidJah
Hoi meiden van mei! Ik kom uit het forum van april. Wil graag in de lijst van mei... op 30 mei nod... wie wil dat even doen! tnx!
Nou, weet je wat t is, ik heb vrij laat, dag 22 mn eisprong gehad en normaal heb ik dan 5 dagen later al mn ongi. Maar deze maand heb ik maar 1 dag een beetje gebloed op dag 26 en daarna dus 3 dagen wat rozige afscheiding gehad. Toen was mn ongi over en gisteren had ik weer wat rozige afscheiding met wat oud bloed... Ook voel ik me best raar, rommelige darmen, geen eetlust met vlagen wat misselijk, maar test was vanmorgen negatief!
hoi meiden zet mij maar al op rood sinds gisteren ik snap er niks van normaal maar binnen een week mijn NOD...
Jammer, balen meid. Misschien een positief punt dat je cyclus nu korter is en misschien wel korter blijft?. Groetjes