NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    jedidjah:
    wat naar..ben je al lang gestopt met de pil? kwam het misschien daardoor?of zomaar uit het niets?
    Het is inderdaad een goede les in geduldig worden..ik ben super ongeduldig hehe..

Mijn naam betekent: dienaar van Allah
    en de jouwe?

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Nog twee dagen!

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik heb mijn laatste pil in augustus vorig jaar geslikt. Dus daar kan het niet van zijn geweest. Ik denk dat het door de MK de maand voor vorige maand (lkkr nederlands) was.

Mijn naam betekend: Geliefde/ vriend van JHWH/ God

JedidJah

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Lautje, t word spannend, nog steeds niet ongi dusss?

Heb je nog geen test gedaan?

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nee nog niet ongi en nog niet getest. Maar vrees dat ik ongi wordt want heb een joekel van een pukkel!

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh dat wist ik niet dat je een mk had gehad zie het nu inderdaad staan :(
    Daar kun je het inderdaad door verklaren..

wat bij mij de reden is.....geen idee..

We wachten af hehe...

wat betreft je naam, ik dacht al dat het zoiets was :) vond hem zo apart..
    Mooi hoor :)

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat zegt nog niets. Pukkels kunnen ook worden veroorzaakt door zwangerschap. Nou ja succes en we blijven duimen.

JedidJah

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik had bij mijn dochtertje bij de innesteling mijn hele gezicht vol met rode vlekjes..leken net allemaal rode puisten..
    (toen wist ik natuurlijk helemaal niet wat het was en dacht dat ik wat verkeerds had gegeten want we waren niet bewust bezig voor een kindje (gebruikt niets maar hadden zo iets van we zien wel wanneer Allah ons een kindje schenkt)
    later is dat kwartje pas gevallen...eigenlijk pas een tijdje terug dat ik er opeens aan dacht..het MOET dat wel zijn geweest want had dus echt niets gegeten wat ik anders nooit at..

dus..lautje..het kan nog van alles zijn hehe..

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik weet het maar als ik ongi moet worden krijg ik ook altijd ineens een pukkel...

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oops..ja dan is het enkel afwachten...

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja en wachten duurt langggggggggggggggggg
    nog steeds 4 dagen hier grrr hihi

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe twigger..
    en dan denk je zekerheid te hebben (zoals ik) op de dag van je NOD en wat zie je..je moet NOG langer wachten hehehehehehheh

Hopen voor jou dat dat bij jou niet hoeft (dat je Of zwanger bent Of gewoon ongesteld wordt) want volgens mij wordt je gek van ongeduld dan hehe :p

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nou ja zeg komen ze net de boodschappen van de albert brengen zitten er twee proefverpakking van olvarit babyvoeding bij! Zou het een voorteken zijn, mijn man denkt in ieder geval van wel!

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik duim voor je Lautje :)

15. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Hey! :D

was ik weer, vandaag er even lekker uit geweest, wil wel helpen! Ben nog niet ongesteld hoor... ik denk eigenlijk nog steeds een beetje dat ik zwanger ben, ik voel me gewoon een beetje zwanger ofzo... gek he! Maarja des te meer valt het af als ik wel ongesteld word natuurlijk... maar ach, daar kom ik dan ook wel weer overheen... ik zal nu even verder lezen :( want er zijn weer aardig wat pagina's bijgekomen, en was nog maar aan dit berichtje toe !

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ......ik negeer het ik negeer het ik negeer het......NEE het lukt niet.........al enige dagen steekjes in mijn onderbuik, links.......probeer me niet gek te maken, want weet inmiddels dat mijn lichaam dat wel kan doen. Hou nu ook geen rekening mee, met eten enzo.....neem ook gewoon een wijntje......enzo........vanochtend zakte mijn temp naar 36,7 van 37,2......normaal gebeurt dat pas een dag voor mijn ongi....nu op dag 6 na mijn ei.....ik negeer het ik negeer het ik negeer het.....opeens eczeem op mijn arm waar ik al jaren geen last meer van heb....

Zou wel heel mooi zijn, dan trouwen we niet met zijn tweeen maar met zijn drieen.......ik negeer het.....

17. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    :D Zo denk ik er ook over!~ ik zit nu ook te genieten van (1!) biertje, ook al hoort het niet zo....ik voel ook steeds van alles, maar ach als een test negatief is zou je toch zeggen dat je niet zwanger bent... ook al ben je niet ongesteld.... helpp..... :p

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja en dat probleem ga ik ook krijgen als ik niet ongi wordt
    ik had pas op dag 18 mn ei dus ik moet dan ook een week overtijd wachten om te testen
    maar als ik dinsdag niet ongi ben test ik echt wel al haahhahaahha

19. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Dames, ik mag ook in het roze! Ik heb vanochtend positief getest. Kan het nog niet geloven!

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Vera helemaal SUPER gefeliciteerd je bent ROZE!!

Ik ben ook nog niet ongesteld.....
    Had jij eigenlijk een regelmatige cyclus?
    Ik heb nog even zitten rekenen..maar zelfs al zou ik mijn cyclus van vorige maand pas berekenen op de dag dat ik rood bloed had dan ben ik alsnog nu 2 dagen overtijd..

maar goed..is het niet heel goed mogelijk dat de stress en het er mee bezig zijn dit allemaal veroorzaakt?
    maar normaal gesproken zou het toch wel moeten komen..heb me test gedaan..negatief..heb het proberen op te wekken ;) maar dat heeft ook niet gewerkt..
    Nu is het een kwestie van afwachten *zucht*

we hebben geduld :)

ohja ikkuh22: Toevallig gister nog even zitten bladeren in zo'n zwangerschapsboek waar vanaf het begin de ontwikkeling van de embryo opstaat..ik zou toch als ik jou was niet roken of drinken..stel dat je echt zwanger bent is dit echt een kritiek moment voor je kindje om zich goed te ontwikkelen..

Goofychick: als je zwanger bent zakt je temp dan? of doel je op een eventuele innesteling?
    Die pijntjes had ik trouwens ook links in mijn onderbuik..

Deel Deze Pagina