is er hier toevallig iemand die ook laat haar ei had en zwanger is geworden ? en wanneer heb je getest ? ikzelf heb mn ei op dag 18 gehad en mn nod is 6 mei En alle zwangeren meiden: GEFELICITEEEEEEEEEERD !
Hoi Tasha, ik had eigenlijk nog niet verder gekeken wie er allemaal zwanger waren hihi. gefeliciteerd! En bedankt voor je reactie. Beep en vera ook! maarre iedere dag haha, ze zeggen dat om de dag beter is maar zo te zien kan iedere dag ook, zal mn hubbie bij mee zijn Hopelijk komen er nog veel zwangere in mei erbij! xxx
hallo meiden, ik heb ff op de site rondgekeken maar kan niet echt vinden hoe dat temperaturen gaat. klopt het dat je temp altijd normaal hetzelfde is en met je ei omhoog gaat. maar hoeveel dagen gaat hij omhoog dan. als iemand een goede link weet zou dat ook fijn zijn dank je wel
Je temperatuur gaat omhoog wanneer je ei gepasseerd is. Hij blijft dan hoog tot je volgende ongi periode. Bij mij zakte die twee dagen ervoor, bij sommige pas tijdens ongi.
Meiden, Ik denk dat ik maandag nog een testje wil doen als ik dan nog niet ongesteld ben.. Ik wil het dan met ochtendurine doen..zodat ik gewoon zeker weet dat ik iniedergeval echt niet (of een mini kleine iniminie kans dat het wel zo is) zwanger ben. Echter..ik sta altijd om half 5 op om te bidden en daarna slaap ik weer verder tot ong 7 uur. Is het beter om dan om half 5 te testen..dus de eerste keer dat ik opsta..of rond 7 uur de tweede keer? Ik gok op half 5 omdat dat dan me eerste plas is...?
dat zou ik wel doen ja... om 7 uur heb je eigenlijk nog maar net geleden geplasd dan toch! Kvind het wel wat lullig voor je hoor... ik was blij dat ik ongesteld werd, was gister al beu van het overtijd zijn en nega testen, kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Maar als je test dan nog nega is( en je bent niet ongi geworden), zou je dan ook naar de HA gaan?
Yep, ik had ook een laat ei (dag 17 ipv dag 14) en ik heb 15 dagen erna getest. Alle andere zwangeren: GEFELICITEERD!
geen flauw idee..als ik dan na een paar dagen nog niet ongesteld zou zijn wel ja..want dat is echt abnormal voor mijn doen..ben nog nooit zo lang overtijd geweest dan.. Ik voel me ook niet jofel nu..ik weet niet wat er aan de hand is...juist omdat ik dus negatief heb getest.. Ik heb echt steken links onderin mijn buik..ik voel me heeel erg moe..echt suf gewoon heb niet eens de kracht om iets op te ruimen of thee te zetten ofzo..er is iets aan de hand..maar wat weet ik niet.. En ik weet 100% zeker dat het niet tussen me oren zit..want anders had het wel opgehouden toen ik negatief teste....pfffff maar er kan natuurlijk ook iets anders aan de hand zijn..laten we hopen van niet..
Hey Meiden, Wauw alweer 3 zwangeren erbij ? @merelrosie,beep en vera77 gefeliciteerd Hier gaat het op zich prima maar ben errug misselijk vooral smorgens heb ik nog nooit gehad zo erg. Maar heb het er graag voor over hahaha. Verder heel moe en bij tijden zere (.)(.). Ik ga de gouden kooi kijken laterzzzz liefs Chantal.
even me banner checken.... snap trouwens helemaal niets meer van mijn lichaam, normaal heb ik na mijn eisprong (die ik gemeten heb met temp en ovutest) onwijs zere borsten, maar heb nu gewoon helemaal nergens last van? :S heel vreemd....
Dank u wel allemaal. Kan het nog niet goed geloven. Van mijn eerste was dat ook zo. Wij hebben tijdens de vruchtbare periode iedere dag geklust. Wie weet. Groetjes allemaal en hopelijk volgen jullie zeer snel!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84 & lichtje 139 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 7 Zwanger, 7 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
dank je wel merelrosie. dus je temp blijft na je ei ongeveer 2 weken hoger (tot je ongi) als ik het goed begrijp. bedankt voor je reactie
chips zeg, zit net even te rekenen. ik heb de laatste weken een cyclus van 26 dagen. deze maand was het ineens 27 dagen en een paar weken geleden was dit 28 dagen. nou ja wat extra klussen dan maar. heb nog even een vraagje. na het klussen moet ik altijd meteen plassen omdat ik anders een blaasontsteking krijg. de vorige keer dus niet gedaan en jahoor een blaasontsteking. nu 2 vraagjes -kan plassen geen kwaad na het klussen, zwemmen er dan niet teveel weg..... -als ik blaasontsteking heb dan hoef ik maar 2 antibiotica in te nemen en dan is het weg. ik mag de kuur niet af maken omdat ik anders mss immuun wordt voor de medicatie. kan de antibiotica kwaad voor een eventuele innesteling of bevruchting. ik zal de vraag ook bij de verloskundige plaatsen. wel fijn om hier alles te kunnen vragen!
Ik heb altijd gelezen dat het beter is om na het klussen toch eventjes te blijven liggen. Zelfs met een kussen onder de poep. Groetjes
ik blijf altijd 10 minuutjes liggen met een kussen onder de billen, en daarna gelijk naar het toilet, anders kan ook ik de klok rop gelijk zetten dat ik een blaasontsteking heb.