NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Toen ik acht jaar geleden voor het eerst zwanger probeerde te worden, heb ik van de huisarts het advies gekregen om om de dag te klussen. De kwaliteit van het zaad zou dan beter zijn.... :-k
    Of dit ook zo is weet ik niet, maar ik mag aannemen dat hij dit niet zomaar zei :)

@Klingel:
    Welkom terug!

2. Hoi dames ik mag op rood! en mag ik op de lijst voor de 31 ste want al ik uit ga van 30 dagen ben ik er deze maand nog een keer bij!

3. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik ga het zeker proberen en dan meld ik het hier zou wat zijn al die dure testen en dan gewoon suiker haha jullie horen het nog..

4. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    wat goed zeg zoveel zwangeren in mei. gefliciteerd dames! en voor de dames die rood zijn geworden; laat de moed niet zakken.

En de dames op de wachtbank, spannende tijden!

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou ik ben benieuwd. Het zou wat zijn als het ook ´betrouwbaar´ is. Haha gelijk al die makers van testen van de markt. Waar kwam die tip overigens vandaan. Is ook bekend vanaf wanneer het te testen is met suikern?

JedidJah

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dames welterusten ik ga naar bed.
    Misschien komt er nog wat van het klussen :p :oops:

7. Female

Female Niet meer actief

Onvoorstelbaar, ik heb gister nog gepost en nu moet ik 12 :confused: pagina's bijlezen! Oké, let's go...

@ Dancevalley; idd lastig dat je het niet merkt, maar ik heb er ook nooit eerder op gelet. Gisteravond had ik 1 of 2 uurtjes ineens heel erge lage rugpijn en krampachtige steekjes heel laag, ter hoogte van mijn baarmoeder zeg maar...
    Mss dat dat een ei was?
    PS wat super dat je lief opeens voor de deur stond! Geruststelling zeg!

@ Lichtje, Maria, Marieke, Kartouche, ikkuh, xanado, nikkijane en Jes; die vreselijke :evil: :evil: ook... Veel succes in de nieuwe ronde, bomvol nieuwe kansen!

@ Jedidjah; weer terug! Leuke vakantie gehad? Waar ben je eigenlijk heen geweest?

@ Beep en Vera; van harte! Super zeg, zwanger! [​IMG]

@ AllahinKullu; ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dit is ook niks he... Heb geprobeerd even voor je te rekening n.a.v. je post met cyclus-uitleg maar ik kom er echt niet uit. Ik denk dat je toch, hoe lastig ook, zult moeten afwachten, probeer een beetje afleiding te zoeken... Sterkte!

@ Lautje; hoop dat je snel meer weet, als je dan toch ongie moet worden laat het dan maar zsm komen toch?! (Al duim ik natuurlijk voor je mee dat het stiekem toch raak is maar te vroeg getest ;) )

@ Mirnake; als 7 mei je NOD is zou ik dan wel een testje wagen. Ik zou zelf eerlijk gezegd ook niet langer kunnen wachten :oops:
    PS hoe was de bbq? Super weer he!

@ Dani; Welkom! Grappig, mijn man werkt in LLandgraaf :D

@ jent; fijn dat je naar de gyn kan binnenkort, hopelijk kun jij ook snel op roze!

@ Merelrosie; wauw gefeliciteerd! :D

@ Ladybug; had al gemerkt dat je hier iets minder was ;) . Is heel begrijpelijk hoor, als je je zo blind staart op alles wat te maken heeft met zwangerschap, wordt je ook niet rustiger... Over een week weet je iig meer, suc6 met wachten!

@ happy; er zijn heel veel verschillende verhalen in de wereld, maar na het vrijen kun je gewoon plassen hoor. De stoere zwemmers zijn dat al lang en breed onderweg ;)
    Over je blaasontsteking; ik heb er ook al tig gehda, wat ik je zeker kan aanraken is: cranberrietabletten. Je koopt ze bij drogist/ apotheek. Is helemaal natuurlijk en het werkt echt ontzettend goed. Die antibiotica is nl echt troep voor je lijf, dus als je het makkelijk zo kunt voorkomen...
    (Weet btw niet hoeveel de tabletten bij de drogist kosten, maar bij de apotheek betaal ik zo'n 14 euro, maar das dan wel voor 60 dagen)

@ Miracles; ja wel uit mijn tepels, maar alleen toen ik zwanger was hoor. Wanneer heb je voor het laatst getest? Omdat je ook zo'n vreemde ongie had... Hoop ook voor jou snel duidelijkheid, meid!

@ Manon, beginneling en Beertje; Hoi! Welkom hier in het kippenhok :D

@ Tacha; lullig van die naam zeg. Jullie bedenken vast een hele mooie nieuwe!

@ Klingel; je bent terug! Fijn dat je weer relaxed bent. Enne over teveel klussen... Ze adviseren toch altijd om de dag? Omdat je als je het elke dag doet de kwaliteit kan teruglopen (zaad)...
    Suc6 iig in de klusdagen! ;)

@ Ilona; maandag kan toch ook?
    Enne... Met SUIKER? Hoe doe je dat?

Allemensen, forum houd me wel bezig zo zeg :)
    Wat was het een zalig weer he!
    Heerlijk heeel veel in de tuin gedaan en de kleine man mee naar buiten, en heeft zelfs buiten in zn blote billen in het badje gezeten!
    Eindelijk zomer! :D

8. Lieve meiden,

Ook bij mij zijn de duivels gearriveerd. 2 mei is de eerste dag van mijn cyclus. Ik ga weer uit van 29 dagen, dus ik blijf nog lekker in mei! 30 mei nieuwe NOD. Dan ben ik op vakantie, dus zou DUBBEL fijn zijn om niet ongi te worden dan ;)

Liefs
    Kim

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @ female, beginneling kwam met de tip natuurlijk kan maandag ook met testen of dinsdag maar vind het wel leuk om te proberen met suiker je weet maar nooit...

10. Female

Female Niet meer actief

Maar hoe werkt dat dan?

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Weltrusten allemaal, ik duik mijn bedje in!

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    In een potje/beker of iets plassen en dan een schepje suiker erin blijft het drijven dan ben je zwanger en zinkt het dan
    (nog) niet....

Heb al verder wat gezocht maar het is toch bij een aantal mensen juist geweest.

13. Female

Female Niet meer actief

Wat grappig! Ga het zéker proberen! :D

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    van dat suiker heb ik echt nog nooit van gehoord, maar ik ga het een keer proberen, moet alleen nog 8dagen wachten voor me NOD.

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ik hou t allemaal nie meer bij hoor hier, zoveel terug te lezen :S

maar ja, ik ga na vanavond t wachtbankje op, eff uitrusten van al t geklus :)

gelukkig ben k gezegend met een korte cyclus, dus hoef maar 12 dagen te wachten. waar tegenover staat dat als ik ongie ben (1 hele week lang!) na 2 en halve week weer ongie ben grrrr...hopen dat de zaadjes deze keer mn ei hebben gevonden!

en nu weer snel naar bedje, aangezien ik morgen weer moet werken. xxxxclaire

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Female leuk dat je alles hebt doorgelezen en ja ik ben blij dat ik naar de gyn mag hopelijk kan die ons verder helpen zodat we weer snel zwanger zijn en het deze keer dan ook goed gaat. Succes op het wachtbankje hopelijk brengt het snel resultaat.

xxx joyce

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou meiden,

ik ga lekker naar bed. Ik ga dromen van een propje :D Gelukkig kan een mens dromen...

Mensen ik droomde laatst dat is zwanger was van een vierling. Dat is toch ook wat. Dan moeten we niet alleen een nieuw huis, maar ook een nieuwe auto... Er passen maar 2 mensen achterin...

Nou wel trusten
    JedidJah

18. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Hallo,

Ben nieuw hier op deze site. Hebben deze maand voor het eerst een poging gedaan zwanger te worden via KID. Moet vandaag of morgen ongesteld worden (hoop natuurlijk van niet). Mag ik misschien ook nog mee in dat roze voertuig? :D

Gr, Suske.

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    even een kleine bannercheck op de vroege morgen. :)

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Meiden heb vandaag ff geen zin om die lijst bij te werken..zet mij maar op 'cyclus van slag'

Ik denk dat ik onbewust of dan wel bewust teveel heb gestrest deze maand want ik ben dus nog steeds niet ongesteld maar ben echt niet zwanger.
    Het moet wel van de stress zijn want ik ben echt altijd op tijd en nooit zo laat.
    Ik baal als een stekker..niet omdat ik niet zwanger ben, maar omdat ik gewoon niet ongesteld wordt..misschien hier ook maar beter om me er niet mee bezig te houden..hehe..want als het zo doorgaat zit ik straks met een cyclus van 30 dagen inplaats van die heerlijke 24 dagen :(

Deel Deze Pagina