NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Haha het is echt weer om met tuinen aan de gang te gaan he...
    Maak jij ook even een fotootje K3lly? 8)

2. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Goedemorgen... Gaan er nog meiden testen vandaag?

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nee op een zwangerschap heb ik echt geen hoop meer..ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben..heb gister avond, weer op aandringen van mijn man hehe, nog een testje gedaan..en weer negatief.
    Mijn ongie wil gewoon niet komen..en denk dat dat komt doordat ik er teveel mee bezig ben geweest.
    Ik ga ook niet naar de huisarts..denk dat ik gewoon moet afwachten..misschien dat het over een paar dagen op komt zetten..

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Hier nog niets, normaal wel al s morgens maar ja gister negatieve test dus zal vandaag toch wel komen. Zelfs 1 dag duurt dan lang.....

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hey lautje.
    Het kan nog. Misschien heb je nog niet genoeg HCG in je lichaam.

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Zou kunnen maar heb eigenlijk al min of meer de hoop opgegeven.... Mocht het nu niet komen dan dinsdag maar weer eens testen

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    halooooo lieve MEIsjes!

ha, het zonnetje schijnt, daar gaan we zo eens even een luie lange lunchbrunch in doen! :)

@noppie: heel herkenbaar wat je zegt: helft van je leven aan de pil om niet zwanger te worden, en dan bespringt het WWBG (WijWillenBabyGevoel) je (eindelijk) en dan blijkt het minder makkelijk misschien wel dan je had verwacht!
    boeh en de leeftijd begint ook een klein beetje te knagen dan soms he.. :rolleyes:
    maargoed, we klussen braaf door (en hihihih dat gevaarte hoeft niet te blijven liggen maar ik geloof er wel in dat een tijdje blijven liggen met bv kussen onder kont kan werken! ;) )

ik had gister nog immer een super-nega ovu-test.
    lekker dan, dat wordt weer een langelange cyclus :x met vruchtbare dagen ws aan het eind van deze week pas mopperrrr :(

maargoed; ik hoor mn vent thuiskomen uit de sportschool dus ik ga even in aktie komen!

liefs,
    klingel.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ...he meiden.....wat een weertje he.....hier alles in volle voorbereidingen voor de bruiloft....daar hoort een kleurtje ook bij dus ik ga me straks eens lekker nestelen in de ligstoel, ipod aan (vervroegd verjaardags kadootje) en lekker genieten.....las zonet in mind magazine een stuk over maagdelijkheid wit.....bruidjes die pril zwanger zijn als ze een jurk gaan uitzoeken.....que? Toeval?
    Verder hier nog geen ZSS....alleen mega moe en dat wijt ik aan alle drukte van afgelopen half jaar van mijn werk.
    Geniet van het mooie weer!

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Klingel.

Klus ze zo meteen!

liefs
    noppie

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    En dan nog dit: had gister na het klussen even een halve paniek-aanval: jeeemig straks ben ik zwanger maar ik ben als rashypochonder DOODSBANG voor de bevalling en al helemaal voor een keizersnede. heb zelf in ziekenhuis gewerkt en heb een hoop medische missers gezien.... Is dit ook herkenbaar voor iemand?

liefs
    noppie

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Heyyy meiden,

Ik zat even te lezen straks over dat suiker met urine verhaal
    Een vriendin van me is vk en die heb ik even opgebeld met dat verhaal.
    Het schijnt de grootste onzin te zijn die er is
    1 omdat als je net geplast hebt je urine nog warm is en het kan smelten
    2 omdat suiker te zwaar is om te blijven drijven
    dus ja ...... broodje aap verhaal ?

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Noppie, ik ben net als jij hoor. Ik kan me nu al zorgen maken over dingen die er nog niet eens zijn. ben ook bang dat er van alles mis kan gaan bij de bevalling. Maar je weet het he, het is maar het topje van de ijsberg wat je in het ziekenhuis ziet. Probeer realistisch te blijven. Kijk naar de mensen om je heen, daar gaat het ook meestal gewoon goed. En geniet lekker. Is ook heel belangrijk.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik ben ook zo'n stresskippie hoor! Zijn echt bevliegingen ;)

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nee noppie, niet herkenbaar. Maar gewoon vres voor het feit bevalling is er wel. En dat is nog eens versterkt doordat ik van de week zo'n aflevering van bevallingsverhalen heb je gezien!
    Baaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh, en het kan ook gewoon niet elegant en zonder bloed en andere viezigheid gebeuren.

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hihihihihi, vind ik ook ja, dat beebje mogen ze op mijn buik leggen als ie gewassen is!

16. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ja hier iemand die eerst door de pilheen is zwanger geraakt, en nu we voor een 2e gaan zijn we al weer bijna een jaar bezig!

maar goed we hebben gisteravond ondanks de vermoeidheid nog geklust, maar ben nu echt mega moe! ga nog even gestrekt op de bank!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ha,
    dat van alvast problemen (bevallingen from hell) vrezen/oplossen voordat je uberhaupt nog zwanger bent heb ik ook. :rolleyes:
    aard van het beestje denk ik!

wat sucre zegt: dat het bij iedereen om je heen (meestal) helemaal goed en gezond maakt, dat kan mij soms juist angst geven: het moet toch een keer mis gaan zo nu en dan (bij mij?!)

erg he! ;)

we stressen misschien omdat we zo graag zwanger willen worden en het zo belangrijk is dat alles goed gaat (zonder bevalling from hell als het even kan, hoewel voor een gezonde beeb doe ik alles!)... wat je het liefste wil daar maak je je ook vaak de meeste zorgen over..

hier ga ik maar eens over filosoferen in de zon nadat ik zonnebrand heb opgehaald want ik ben alweer verbrand met mijn witte witte huidje! :confused:

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ Klingel

Precies wat jij denkt, denk ik ook! Verschrikkelijk he? Maar gelukkig ben ik de enige in mijn omgeving dus die kunnen mijn gedachten wel weer omdraaien.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi uk,

ja het is wat he.
    dat verlangen is zo groot, en alle ouders en baby's die je ziet lijken wel tovenaars: hoe HEBBEN ze het voor elkaar gekregen, een (gezond!) kindje te krijgen!

eergister had ik helemaal een rare gedachte: toen stond ik nog op de ski's op de gletsjer en zag al die mensen de pistes af komen.
    toen dacht ik: AL die mensjes, AL die mensjes zijn het produkt van een succesvolle zwangerschap!
    wat GOED van ze! hihihihihih

.................. nou wij nog!

kheb net een lichtelijk richting in de buurt van positieve ovu-test in handen, dus ik zal vanaaf mijn vent even bespringen!
    ;)

:)

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hahha Klingel, mooi idee he? :D
    Wij zijn pas in de eerste ronde en mijn man is er nóg meer mee bezig als ik! Waarschijnlijk omdat ik het eng vind en hij niet. ;)

Succes met klussen! Mijn ei is al geweest denk ik. Doe nog geen ovutesten. Heb ook gegokt met mijn cyclus, langer is hij in ieder geval niet.

Deel Deze Pagina