NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    bannercheck

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben helaas ongesteld geworden.
    Zou iemand mij in 't rood willen zetten? (nr. 3 vd lijst)

Ik ga me aanmelden bij de nodlijst van juni!

Alle wachtenden: HEEL VEEL SUCCES!
    Alle zwangeren: PROFICIAT!

Liefs,
    Roosje

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Roosje75 ik heb het vorige bericht aangepast, jammer dat je ongi bent geworden, ik wens je veel succes in juni!

4. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Jeeeeetje! Al 7 zwangere dames! Wat goed zeg! Denk, ik ga even kijken, want ik loop zelf nu ook aardig naar de NOD toe. Supergefeli allemaal!

Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, we hebben deze maand andere dingen aan ons hoofd gehad en zijn er even niet mee bezig geweest. En ik voel ook helemaal niks. Kwam er vandaag achter dat ik toch eigenlijk wel ongesteld moet worden een dezer dagen, dus geen tekenen van zwangerschap...

Succes iedereen die nog moet testen! Hoop dat iedereen deze maand zwanger is geworden! Dat zou mooi zijn he!

Moontje

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Moontje, ik hoop voor je dat de :evil: :evil: wegblijven, je weet het nooit he? ;)

6. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Bedankt!

x Roosje

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    uk80: dat is waar, je weet maar nooit, maar ik durf er niet op te hopen. Iedere maand voel ik wel wat en ik heb zelfs gehad dat ik zeker wist zwanger te zijn, maar dat was dan iedere keer niet zo en nu voel ik helemaal niks, dus zul je zien, dat ik nu zwanger blijk te zijn, haha!

We wachten rustig af..

8. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hallo meisjes,

Ik wil jullie mening graag horen, 9 mei is mijn NOD, ik heb 4 dagen geleden 3 dagen lichtbruin 'bloed' verlies gehad en heb ook last van ongikrampen gehad, vandaag de hele dag nergens last van. Ik heb dus het vermoeden dat het een innesteling was.
    Ik kan mezelf zoooo moeilijk bedwingen om te wachten tot mijn NOD met testen. Ik heb van die hele gevoelige testen (sensitest) die 4 dagen voor je NOD positief kunnen zijn.
    Zal ik morgen al gaan testen? Er zitten voor en nadelen aan: of hij is negatief, dat zegt dan nog niets, kan te weinig hcg zijn en moet ik na een paar dagen weer testen. Of hij is positef en zijn we blij!

Wat is jullie mening? (even in achterhoofd houden dat ik echt heeeeel erg ongeduldig ben :) )
    En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Beginneling: Probeer te wachten. Al heeft er een innesteling plaatsgevonden er kan helaas nog heel veel misgaan.
    Gedul geduld geduld, en hopen dat het allemaal goed is gegaan en je over een dikke week een hele vette streep op je test hebt staan!

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi beginneling, ik ben zelf ook een beginneling :) Dit is de eerste ronde zoals ze het noemen dus weet nog niet hoe ik het ga doen ;)

11. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ja ik weet het, geduld is het beste, maarja dat is makkelijker gezegt dan gedaan!

Maar zijn er uberhaubt mensen die een paar dagen voor NOD al een positieve test in handen hadden?

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja die zijn er wel hoor, heb het al meerdere malen gelezen op het forum ;)

13. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @ happy27 dat was inderdaad een idee geweest, maar aghh als het raak is blijft het nog wel even zitten ja toch. Probeer er nuchter mee om te gaan onze relatie word er anders niet beter van en het moet leuk blijven maar zodra ik heb getest laat ik het weten

14. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ja dus het kan natuurlijk wel...
    Nou ik ga er nog eens een nachtje over slapen.

Ben benieuwd hoe jij er mee om gaat Uk... dit is pas mijn 2e ronde en ik trek het nu al niet meer met dat wachten :(
    Dat beloofd dus nog wat!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik denk dat ik wacht tot mijn NOD. Heb zelf het idee dat mijn ei 1 a 2 dagen eerder was als de banner aangaf, dus dan zit ik wel goed met testen als de :evil: :evil: er dan nog niet zijn.

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ga op de wachtbank, maar vraag me af wanneer de duivels gaan komen doordat ik de laatste weken medicijnen heb moeten gebruiken die de cyclus in de war schoppen. In de bijsluiter stond in ieder geval als bijwerking, het wegblijven van de menstruatie.
    Daarom denk ik ook niet dat het deze ronde raak zal zijn :cry:

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Beginneling,

we gaan redelijk gelijk op. Zie mijn banner.
    Vorige maand dacht ik van alles te voelen en ben ik tegen ieders advies in 4 dagen te vroeg gaan testen. 1 van kruidvat negatief. 1 van CB dacht ik, licht positief. Later gewoon ongi geworden.
    Voor mij heeft het alleen maar een hoop onzekerheid met zich meegebracht.

Ik denk dat het deze maand bij mij niet raak is want ik heb echt totaal geen symtomen en mijn ongi pijntjes in de borsten beginnen al te komen.

Ik weet, het is erg verleidelijk om te vroeg te testen. Maar ik ga het toch echt uitstellen tot over 6 dagen.

Ben benieuwd wat je gaat doen!

Groetjes Luna1

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Passagierslijst Mei 2008

01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu
    03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77
    04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979
    05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq
    06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger
    07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie
    10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah
    12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86
    15: Yippieajee & Kimmmie
    16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim
    17: lb22 & minimuis&clarike
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel
    19: Libra & Dancevalley& Femmy
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: noppie & Spekkie&Miracles
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise
    23:
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85
    26: Jesske& nynke1980& Kellly
    27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy
    28: Maar29 & Jent&desiree1986
    29: Meis1984& Curly79
    30: Energy84 & Gepie78 & amanda23
    31: Meisje84 & lichtje

139 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    7 Zwanger, 9 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Testmarathon:

5 mei
    Mnq

23 mei
    JedidJah

26 mei
    kellly

29 mei
    Curly79

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]
    zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen

@Amanda23 ik heb je gewijzigd ;)

Mn zelf op rood gezet
    Dames zet hem op he

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Hier nog steeds niet! Voor het eerst dat ik een dag te laat ben. Zoals je kan zien in mijn banner ben ik heel regelmatig. Maar ja nega test pfff wat kan wchten dan lang duren
    Sorry meiden moest even mijn frustatie delen erg he al na 1 dag gefrustreerd....

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ Lautje, nee hoor niet erg. Kan het me HELEMAAL voorstellen!
    Ik was vorige maand ook 4 dgn overtijd ineens.
    SUCCES!

Deel Deze Pagina