Hoi meiden, Ik ben helaas ongesteld geworden. Zou iemand mij in 't rood willen zetten? (nr. 3 vd lijst) Ik ga me aanmelden bij de nodlijst van juni! Alle wachtenden: HEEL VEEL SUCCES! Alle zwangeren: PROFICIAT! Liefs, Roosje
Roosje75 ik heb het vorige bericht aangepast, jammer dat je ongi bent geworden, ik wens je veel succes in juni!
Jeeeeetje! Al 7 zwangere dames! Wat goed zeg! Denk, ik ga even kijken, want ik loop zelf nu ook aardig naar de NOD toe. Supergefeli allemaal! Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, we hebben deze maand andere dingen aan ons hoofd gehad en zijn er even niet mee bezig geweest. En ik voel ook helemaal niks. Kwam er vandaag achter dat ik toch eigenlijk wel ongesteld moet worden een dezer dagen, dus geen tekenen van zwangerschap... Succes iedereen die nog moet testen! Hoop dat iedereen deze maand zwanger is geworden! Dat zou mooi zijn he! Moontje
uk80: dat is waar, je weet maar nooit, maar ik durf er niet op te hopen. Iedere maand voel ik wel wat en ik heb zelfs gehad dat ik zeker wist zwanger te zijn, maar dat was dan iedere keer niet zo en nu voel ik helemaal niks, dus zul je zien, dat ik nu zwanger blijk te zijn, haha! We wachten rustig af..
Hallo meisjes, Ik wil jullie mening graag horen, 9 mei is mijn NOD, ik heb 4 dagen geleden 3 dagen lichtbruin 'bloed' verlies gehad en heb ook last van ongikrampen gehad, vandaag de hele dag nergens last van. Ik heb dus het vermoeden dat het een innesteling was. Ik kan mezelf zoooo moeilijk bedwingen om te wachten tot mijn NOD met testen. Ik heb van die hele gevoelige testen (sensitest) die 4 dagen voor je NOD positief kunnen zijn. Zal ik morgen al gaan testen? Er zitten voor en nadelen aan: of hij is negatief, dat zegt dan nog niets, kan te weinig hcg zijn en moet ik na een paar dagen weer testen. Of hij is positef en zijn we blij! Wat is jullie mening? (even in achterhoofd houden dat ik echt heeeeel erg ongeduldig ben ) En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
@Beginneling: Probeer te wachten. Al heeft er een innesteling plaatsgevonden er kan helaas nog heel veel misgaan. Gedul geduld geduld, en hopen dat het allemaal goed is gegaan en je over een dikke week een hele vette streep op je test hebt staan!
Hoi beginneling, ik ben zelf ook een beginneling Dit is de eerste ronde zoals ze het noemen dus weet nog niet hoe ik het ga doen
Ja ik weet het, geduld is het beste, maarja dat is makkelijker gezegt dan gedaan! Maar zijn er uberhaubt mensen die een paar dagen voor NOD al een positieve test in handen hadden?
@ happy27 dat was inderdaad een idee geweest, maar aghh als het raak is blijft het nog wel even zitten ja toch. Probeer er nuchter mee om te gaan onze relatie word er anders niet beter van en het moet leuk blijven maar zodra ik heb getest laat ik het weten
Ja dus het kan natuurlijk wel... Nou ik ga er nog eens een nachtje over slapen. Ben benieuwd hoe jij er mee om gaat Uk... dit is pas mijn 2e ronde en ik trek het nu al niet meer met dat wachten Dat beloofd dus nog wat!
Ik denk dat ik wacht tot mijn NOD. Heb zelf het idee dat mijn ei 1 a 2 dagen eerder was als de banner aangaf, dus dan zit ik wel goed met testen als de er dan nog niet zijn.
Ik ga op de wachtbank, maar vraag me af wanneer de duivels gaan komen doordat ik de laatste weken medicijnen heb moeten gebruiken die de cyclus in de war schoppen. In de bijsluiter stond in ieder geval als bijwerking, het wegblijven van de menstruatie. Daarom denk ik ook niet dat het deze ronde raak zal zijn
Hoi Beginneling, we gaan redelijk gelijk op. Zie mijn banner. Vorige maand dacht ik van alles te voelen en ben ik tegen ieders advies in 4 dagen te vroeg gaan testen. 1 van kruidvat negatief. 1 van CB dacht ik, licht positief. Later gewoon ongi geworden. Voor mij heeft het alleen maar een hoop onzekerheid met zich meegebracht. Ik denk dat het deze maand bij mij niet raak is want ik heb echt totaal geen symtomen en mijn ongi pijntjes in de borsten beginnen al te komen. Ik weet, het is erg verleidelijk om te vroeg te testen. Maar ik ga het toch echt uitstellen tot over 6 dagen. Ben benieuwd wat je gaat doen! Groetjes Luna1
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 31: Meisje84 & lichtje 139 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 7 Zwanger, 9 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @Amanda23 ik heb je gewijzigd Mn zelf op rood gezet Dames zet hem op he
Hier nog steeds niet! Voor het eerst dat ik een dag te laat ben. Zoals je kan zien in mijn banner ben ik heel regelmatig. Maar ja nega test pfff wat kan wchten dan lang duren Sorry meiden moest even mijn frustatie delen erg he al na 1 dag gefrustreerd....
@ Lautje, nee hoor niet erg. Kan het me HELEMAAL voorstellen! Ik was vorige maand ook 4 dgn overtijd ineens. SUCCES!