NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 31 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@Lefbekkie: Je staat er weer bij hoor. Er waren per ongeluk door de man van Lotte een aanta pagina's gewist. Vandaar dat er ook een aantal meiden van de lijst waren verdwenen. @Babylove: Wat bedoel je met een heel complex? Gaat het ff niet zo lekker ? Is het iets dat je hier kwijt wilt. Sterkte in ieder geval, hoop dat je je snel weer beter voelt! @theLady: moeilijk is dat he! Ik ken het ook heel goed hoor. Af en toe staat je hoofd er gewoon echt niet naar . Mijn mannetje voelt zich ook heel snel afgewezen en vind het dan weer zo lullig voor hem (leuke woordspeling ), maar ja soms is het gewoon even niet anders. Ik probeer het altijd zovel mgelijk uit te leggen en dat helpt wel, maar ja het blijft niet zo leuk natuurlijk. Hopelijk voel je je snel weer wat beter, zodat je hoofd er weer wel naar staat!
hihi erg is dat he...hier is het soms omgekeerd...dan is hubbie moe en wil die niet...voel ik me afgewezen...en als die dan wel zin heeft en ikke niet....tsjah...dan voel ik me schuldig....want dan wil die een keer heb ik geen zin! whahaha rare wereld....en gekke jongens die mannen van ons...enneuh...wat dacht je van dat rare lijf en hormonen van ons zelf!
@nana, ja dat is héél erg moeilijk. Ik zeg het hem ook letterlijk; het heeft echt niks met jou te maken, ik voel me gewoon niet lekker en jah , he, ik heb m'n maandstonden Ergens vind ik het ook "lullig" voor hem (hihi) en langs de andere kant kan ik stiekem ook een beetje boos zijn omdat ie er zielig over doet terwijl het voor ONS wel pijn en miserie is, niet? Mja, boys will be boys i guess Zoals jij ook zegt: als ik de tijd neem om het goed uit te leggen draait hij ook wel bij, wordt dan ineens zo lief en behulpzaam (kreeg zelf een massage!) dusja... ze doen hun best Begon ie dan ook alle details te vragen van: 'hoe voelt het, is dat veel bloed, "loopt" dat er zomaar uit? komt dat dan gewoon in je maandverbandje terecht? hoeveel keer moet je een nieuw tamponnetje steken? etc..." Hihi, vond het best grappig te ontdekken dat ie er eigenlijk bar weinig over wist! liefs
@mgwc, bij jullie wisselt het dus erg wel balen als het zo is van: hij zin, jij niet ; jij zin, hij niet hoe kom je er dan nog aan toe? hihi ahhh de mijne heeft altijd zin... best grappig! En denk dat ie over mij ook niet moet klagen hoor, enkel tijdens de moet ie me echt gerust laten (wat ook logisch is toch?!). Begrijp het ook niet goed, ligt ie te zuchten en te pruttelen naast me maar we kunnen toch niet klussen! Miss zou ie willen dat ik hem dan ff "plezier" maar ... ojee, daar heb ik dan zeker geen zin in
Hallo, ik wil ook graag mee in die hummer! Ik heb vorige week mijn spiraal eruit laten halen en ben volgens mij gister ongesteld geworden. Ik dacht eerst dat het nog wat bloeding was door het verwijderen, maar het is nu al bijna twee dagen en vers bloed, dus ik ga er maar vanuit dat het menstruatie is. (Is best moeilijk te herkennen als je al zo lang niet meer ongesteld bent geweest!!!) Ik heb er eigenlijk geen flauw idee van hoelang mijn cyclus is, maar volgens mij was ik altijd wel heel regelmatig voor ik een spiraal kreeg. Ik ga voorlopig dus maar uit van een cyclus van 28 dagen. Wil iemand mij erbij zetten op 9 mei dan? Bedankt!
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 32 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Welkom Caromama, je staat erop!!
hihi TheLady, Nou ik vermoed dat mijn vent er ook bar weinig vanaf weet...maar dat hij het ook niet wil weten whahaha...hij vind het geloof ik maar eng dat we bloeden zonder dat je een wondje ziet.... De bevalling wou die ook al niet over praten...ik vroeg hem, zag je bloed? Zag je haar geboren worden, zag je dat ze me knipte, zag je de moederkoek, zag je het persen? Enz enz...maar hij zei allemaal...ja........en verder niets whahaha...ikke zo weer..en??? hoe vond je dat? Hij zo...ja het moest he...whahahaha
haha mgwc... typisch he! Welja, eigenlijk is het maar logisch dat ze het wat "eng" vinden, wij zijn ook rare heksen Was er ook van verschoten dat m'n ventie al die vragen stelde, had ook ooit eens laten vallen " weet er liever niet te veel over", maar nu ineens dus wel Ik denk dat je mannetje stiekem erg onder de indruk was van je bevalling, alleen, dat zal ie natuurlijk niet zo snel laten merken he *stoer* Kan me echt niet inbeelden hoe m'n ventie zich zal gedragen ooit... nu roept hij steeds "geen probleem, daar kan IK wel tegen hoor!!" maareuh... ik geloof er geen bal van liefs
trouwens... had je een epidurale toen je beviel? dan voelde je die knip niet? Ik wil namelijk later onder water bevallen, dan mag je geen epidurale maar hoop dan ook dat die knip niet nodig zal zijn auch!!
zo lekkere klets op de late avond hihihi @mgwc: hier hetzelfde als bij jou hoor ik wel hij niet en ik voel me dan de gebeten hond en heel zielig hihihi maar meestal komt het dan toch wel vanzelf goed weer nou verder hier nog geen ongi grr had het zo gehoopt is toch watz ekerheid dan he wel slijm met dun bloedstreepje erdoor dus misschien komt het dan nog gewoon ik zou toch wel erg raar staan te kijken als ik zwanger zou zijn nu al hoor die mirena is er net 3 dagen uit dat kan dan toch nooit pfff daar gaan we weer ik val in herhaling toen ik de vorige keer zwanger wilde worden had ik ook al van die gekke ideën had mezelf zo beloofd mezelf niet gek te maken deze keer en gewoon rustig af te wachten
euhm nee geen verdoving...niks noppes nada...gewoon wee..knip! Heb wel een spuitje gehad enkele uren ervoor...werd er beetje hmmm uber stoned van zoals ze het omschrijven..was geen prettige ervaring...want ik kon mijn weeen niet meer opvangen...was echt compleet van de wereld tijdens het bevallen zelf...helemaal in mezelf gekeerd... Leuk onder water bevallen! Zeker doen, die pijn...tsjah...is voor iedereen anders...en in het water schijnt het makkelijker op te vangen te zijn.. Groetjes, Miranda
Hai meiden mag ik ook mee in de roze hummer? Mijn nod is 10 april! Heel veel succes allemaal!! Dat er maar veel eind december en januari beebs mogen komen!!!
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 33 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Welkom Nonja, je staat erop!![/quote]
had weer een complex met men lichaam heb ik welis vaker ben namelijk behoorlijk slank heb een complex met men benen vindt die namelijk heel erg dun waardoor ik dan bepaalde kledingen niet aan kan maar dat heeft met mijn zelfverzekerdheid te maken probeer ook van alles te doen om aan te komen bij men benen maar lijkt net niet te lukken misschien heeft iemand van jullie wel advies
Veel fietsen en traplopen is goed voor je beenspieren. Spinning in de sportschool ook trouwens maar dat moet je wel leuk vinden is zeer verslavend maar wel vermoeiend. Ken het mijn zusje heeft het ook. dan heeft ze een strakke broek aan ofzo en dan komen er van die spillebeentjes onderuit.
Goeiemorgen allemaal! @babylove: hmmm, ik heb juist het tegenovergestelde. Maakt niet uit hoeveel ik afval ik houd altijd van die enorme 'boomstronken' als bovenbenen. Het zijn voor een groot deel spieren door het dansen (van die rintje ritsma benen ). Maar het staat niet zo mooi, vooral niet in een skinny jeans . Maar ja, zo zijn mijn benen nou eenmaal en het heeft gelukkig geen effect op hoe ik me verder voel. Vervelend dat jij je er zo rot door voelt! Het allerbeste is natuurlijk om je er gewoon voor de spiegel te gaan staan en tegen jezelf te zeggen"ja, ik heb dunnen benen en wat dan nog!". Ik durf te wedden dat een hoop meiden zijn die een moord zouden doen voor dunne benen Maar ja, als je je er echt rot door voelt - en het zijn alleen je benen- kun je bijvoorbeeld proberen dmv sport ze wat breder te maken. Er zitten erg veel spieren in je benen, dus als je wilt kun je aan de hand van oefeningen een heel eind komen. Maar nogmaals, probeer ook niet zo kritisch op je uiterlijk te zijn, we hebben allemaal wel minder mooie punten @nonja: he, balen dat je ook weer ongi bent . Verdomde ook, grrrrrr. Veel succes in mei! @Gemke: het lijkt me inderdaad vrij sterk da je 3 dagen nadat de mirena eruit is al zwanger zou zijn, ik denk eerder dat je ongi gewoon nog komt. De eerste ronde na de mirena kan ook iets afwijkend zijn he. Misschien dat het daarom nu wat langer duurt. bij mij betekent bruin slijm meestal dat een paar dagen later de volgen. wel lekker irritant dat je nu zo in onzekerheid zit
dank je wel lieverds ik weet ik zal kijken als ik een foto kan sturen dan zien jullie het zelf wel wat ik bedoel dit had ik gemaakt om effe te kijken met hakken aan en ik werd nog onzekerder ga proberen het door te sturen