NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zit ie ook hoog?? ik kon er vandaag niet eens bij met mn vinger... (sorry voor de details :oops:)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fl3x, wil je even op msn komen?? wil even wat vragen...

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ka iemand mij erbij zetten voorlopig graag op 28 mei??

4. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    thanks

als iemand weet wat het kan zijn hoor ik het wel
    ik snap er nammelijk niks van

dikke kus redi

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, bolide staat weer thuis......Was niks aan de hand.....Dus eindelijk eens een goedkope APK (niet dat mijn auto een wrak is, maar ja, nieuwe bandjes, distributieriem en dat soort dingen horen erbij en kosten veel geld, maar deze keer hoefde dat dus niet!!!)

Wordt daar toch wel happy van, was al bang dat er een flink beslag op mijn loon zou worden gelegd. Dat wordt extra shoppen in Frankrijk!!!

Nu nog wachten op telefoon van de makelaar.......(*kan inmiddels bijna door de telefoon kijken, zo staar ik ernaar!!!*)

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hier ongipijnen! dat zou veel te vroeg zijn... ik geraak er niet meer aan ui

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Heb ik wat gemist..? Ik ben sinds gister weer begonnen met werken, nadat ik op donderdag een curretage heb gehad. Moet zeggen dat ik het wel lekker vind. Ik heb geen tijd meer om aan zwanger worden te denken.

Hoest met jullie?

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hallo dames,

Heb ik wat gemist..? Ik ben sinds gister weer begonnen met werken, nadat ik op donderdag een curretage heb gehad. Moet zeggen dat ik het wel lekker vind. Ik heb geen tijd meer om aan zwanger worden te denken.

Hoest met jullie?

9. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Ik herken dat, hier ook. Snap er ook niks van, normaal nooit van die pijnen rond deze tijd. Waren we maar een week verder, dan wist ik het tenminste bijna.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm ik weet het ook niet ,eigenlijk...
    maar is het nat van de afscheiding, want het is namelijk wel zo dat als je zwanger bent dan meestal meer afscheiding is...
    maar ook dat verschilt per persoon...

ik hoop dat het komt omdat er een klein mensje in je buik groeit, maar ik weet het ook niet, sorry!
    ik zal voor je duimen iig
    *duimduimduimduimduimduimduimduim*

ik had net even de nodforums van augustus en september 2007 gelezen op zoek naar informatie over mezelf vlak voor mn nod dat ik zwanger was, maar ik heb daar helaas bijna niets over geschreven... wel leuk om weer eens te lezen iig...

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik hoop dat het een goed teken is voor je crash!

hier denk ik dat de duivels gewoon op komst zijn...

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hopelijk is er een klein vruchtje zich even goed aan het innestelen bij jullie!

13. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    kan het niet gewoon vaginale afscheiding zijn, soort witte vloed. daar hebben veel vrouwen last van, ik zelf ook trouwens. nu moet ik zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil ik dit wel minder heb.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ah, er steekt iemand met kleine naaldjes rind mijn navel wat een irritant gevoel is dat.
    Hopenlijk voor het goede doel anders mag het wel stoppen

Eerst maar een een boterhammetje smeren, krij gnu ook honger

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    door de daktarin/of ander medicijn kan het zijn dat je afscheiding verandert..je moet het zien dan de candida/schimmelinfecti ogeruimt moet worden niks aan doen niet wassen met zeep desnoods alleen met zeepvrije wasgel van lactacyd...en geen vaginale douche..en wachten tot je ongi bent geweest dan is he meestal wel helemaal weg.

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoop het ook voor je!!!

Ook hier komen de boterhammen uit de kast......jammie.....heb trek!

EET SMAKELIJK!!!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Jij ook lekker eten.
    Hoe staat het met jouw symptomen dan?

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Helemaal geen symptomen....
    Vriendlief en ik hadden ff een dipje deze maand.....Hebben aanzienlijk minder geklust dan normaal....dus vrees dat ik volgende week naar juni mag......Maar goed, we blijven positief: tenslotte heb je maar 1 zaadje nodig!!! Ik zie het wel....Wil ook proberen er wat minder mee bezig te zijn, al lukt me dat totaal niet....Vind het veel te gezellie hier op het forum.....En ben ook nog eens alleen thuis omdat vriendlief voor werk in Belgie zit....Heb vakantie, het is snertweer dus ja, dan ga je forummen......

En jij? Behalve speldjes prikkers rond je navel??? Goede hoop???

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @hier, ook een boterhammetje gemaakt, met een gebakken eitje erbij! mmmmmjammie

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Das toevallig.....Ik ben een eitje aan het koken....Lekker op knackebrod met een plakje kaas!!! Eet ze!!!

Deel Deze Pagina