Op de een of andere manier heb ik er wel een goed gevoel over idd. Goed geklust ei goe dgevoeld dus de kans is er zeker. Is nu wachten op mijn innesteling do/vr. En nog steeds een strakke onderbuik boven het schaambeen
oe gebakken eitje, ff kijen of ik eierern in huis heb,... ga ookff lunchen met mn kleine manneke. tot later!
zo, even mijn onderschrift vernaderd. ik zag dat we nog in ronde 4 zaten, terwijl ik dus echt wel net mijn menstruatie acher de rug heb! toch al de 5de ronde nu, nou op mijn moeder lijk ik niet, die was bij ons al na 1 a 2 maanden zwanger!
"klein chrisje"]NOD Mei 2009 1: 2: 3: I K K E 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Klein Chrisje TESTMARATHON: 2 dame(s) voor de roze Hummer .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! ------------------------------------------------------------------------------------- Vond deze wel stoer.....wat denken jullie? Groetjes en succes!
@ ikke: Ikke nie snap!!! Wil je op de lijst of ben je al bezig voor juni??? Ikke eg nie snap!!! haha!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 & Redirosoe 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 102 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Bramtim, Redirosoe, Ladypink en IKKE, jullie staan erbij!!! Veel succes!!! Nonja, heb je verplaatst!!!
Ik snap het wel. Ikke zit in een tweede hummer omdat deze te vol werd We rijden nu met 2 hummers richting jan/ feb
Heb eindelijk het koninginnedag programma af voor onze buurt. We doen een spelletjes middag. Vanvond laatste vergadering erover. Nu maar hopen op mooi weer donderdag. Zal de troep hier even opruimen. Kan niet de hele dag hier blijven hangen natuurlijk
Pfff, hoop ook dat het weer snel verbeterd. Heb het wel weer gehad na 3 dagen regen!!! Woensdag koninginnenacht in Den-Haag, Donderdag koninginnedag in Amsterdam, Vrijdag Bruiloft van een vriendin, Zaterdag niks doen en dan zondag op vakantie!!! Het zou volgens het weer, donderdag droog maar fris zijn....Vrijdag volop zon en 20 graden! Laten we het hopen!!!
te gek meiden nou ik ga gewoon wachten tot na me ongi wie weet is het dan idd weg en idd wie weet groeit er wel wat je weet het niet he haha naja we wachten af moet zeggen dat het vandaag wel minder is ik ga even me gitaar wegbrengen die zondag met me optreden is gevallen (baal baal baal) wie weet is hij snel weer heel ik hou jullie op de hoogte dikke kus redi
Mmm, vervelend van je gitaar......Dat zal wel een duur grapje zijn.....Heb een paar jaar geleden geprobeerd gitaar te spelen.....Heb les gehad enzo, maar ik heb kleine handen/vingers en daardoor kan ik niet alle akkoorden spelen.....Echt balen.....Ben er daarna maar mee gestopt....Gelukkig kan ik nog wel piano spelen.....Muziek is mijn leven....Een dag geen muziek is een dag niet geleefd!!! Succes met je gitaar.....
Hoi hoi, Mijn nieuwe nod is aan de hand van mijn nieuwe cycluslengte op 25 mei. Dus ik kruip achter in de hummer nu. Ben gewoon helemaal niet lekker van de ongi, bah.. Dat heb ik lang niet gehad zo. Hoe gaat het verder hier? Ik zag dat Gemke vandaag 1 jaar getrouwd is. Gefeliciteerd meid!! En je maakt het ook nog eens heel spannend. Ik hoop gewoon dat je gevoel het helemaal goed heeft. Ik ga duimen! Hoe gaat het met de andere bijna nod-meiden? Al veel sympthonen? Ik duim voor jullie allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal mogen uitstappen. Voor de klussers. Heel veel klusplezier en succes. Voor de wachtende bankzitters een hele dikke knuf, ik hoop op goed nieuws!