Whhhhaaaa, ik wordt helemaal zenuwachtig van je....Moet je nagaan hoe jij je moet voelen!!! Hoop zo voor je dat het raak is......!!! (*knorretje duimt extra hard voor surf*)
@ Miza: Heb je op de 25e gezet (zie vorige pagina).....Hoop voor je dat je snel van je ongie-pijn af bent!
dankjewel, is lief! ik ben ook wel een beetje zenuwachtig, t komt toch steeds dichterbij nu maar ja, t kan nog alle kanten op... we blijven netjes afwachten...
ja erg spannend. voel me hetzelfde als bij mijn eerste, maar ja voel ik dit echt of denk ik dat ik dit voel. We waren nog niet bezig voor een tweede, maar heb er nu wel erg veel zin in even de kwaaltjes; tot twee dagen geleden elke ochtend zeer misselijk. moe moe moe duizelig zeurende onderbuik straalt uit naar mij re lies. oh ja en mijn onhandigheid (waar ik net een paar maanden vanaf was) is weer terug! Dus IKKE is inderdaad de weg kwijt hahaha wie heeft er navigatie??
@ IKKE: Mmm, mijn batterijen zijn leeg van tom-tom.......Tip: blijf dicht bij huis, daar moet je de weg toch wel herkennen......Noteer alle kwaaltjes.......Blijf luisteren naar jezelf en over 6 dagen mag je testen......Einde bericht!!! Hahahaha!!! Heel veel succes, hoop voor je dat het raak is!
oe dat klinkt ook wel veelbelovend inderdaad, maar ja het kan ook zijn dat je het je inbeeldt. Maar aan de andere kant was je er helemaal neit zo mee bezig en toch voelde je al vanallles... dus... zou zo maar raak kunnen zijn! hoe oud is je eerste nu? wij zijn deze ronde weer voor het eerst (wel bewust) voor een brusje begonnen, ik voel ook vanalles, hoop ook echt dat het raak is, zou wel lekker snel zijn... was bij de eerste in de 2e ronde zwanger, dus t kan, maar goed, we wachten nog af... succes en ik hoop dat je volgende week een posi test in handen hebt!
das grappig, onze kleine man is van 13 mei, en nu ook weer voor de tweede, dus dat loopt ongeveer gelijk! ja leuk kadootje een brusje ja spannend hoor, maandag! zou dus zomaar raak kunnen zijn als je zo vruchtbaar bent, ik hoop het voor je!
@ Knorretje, gelukkig hoef ik nergens heen het is wel lastig hoor om klunzig te zijn, ik was zoo blij dat ik daar weer vanaf was. ach ja misschien wel voor het goede doel!! IKKE gaat nu even plat liggen, heb een drukke week voor de boeg (6 dagen werken) voor IKKE het weet is de kleine al weer wakker en moeten we weer aan de bak
Hebben jullie de nieuwe actie van de Hema al gezien? Super leuke knuffeltjes sparen met 6 spaar punten. Voor wie veel bij de Hema koopt een makkie lijkt mij Bij 10 euro krijg je 1 punt en bij 6 punten heb jeeen knuffel ,er zijn 6 verschillenden. Heeft iemand ze al gezien?? Zien er in de folder erg leuk uit.
@surf: braaavooo dat je het zo lang volhoudt meid! Goed bezig! Denk eraan he, als je nu zou testen ist mss een verwegstreepje, maar als je nog even wacht, gaat ie knallen hoor Ik duim als een zot! Hier begonnen met ovustestjes (mag wel, na 10 ronder ondertussen...) en die van vandaag is toch al wat duidelijker dan gisteren. Ga al blij zijn als ie knalt, dan weet ik toch al dat mijn eitjes goed springen Heb altijd gezegd dat ik nooit ovutesten zou gebruiken, omdat ik er niet té veel mee bezig wil zijn, maar als we in juli niet zwanger zijn, moeten we naar de gyn en dan vraagt ze toch om die testen eens te gebruiken, dus ik kan het maar beter nu doen en dan hopen dat ik foor een fotoshoot naar de gyn kan he
dankjewel voor het duimen! hopelijk helpt het allemaal... ja ik zou gewoon alvast beginnen met ovutesten en mssn ook al wel met tempen, anders krijg je dat idd vaak als advies mee, ga eerst maar eens een paar maanden tempen... dus dat kan je goed voor zijn door dat alvast gedaan te hebben, groot gelijk! hopelijk kan je snel je eitje vinden vandaag of morgen en hoef je helemaal niet meer naar de gyn, maar ga je naar de vk! met een mooie posi test natuurlijk! ik zal ook voor jou gaan duimen! *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
Hih, hier in belgie ga je elke maand naar de gyn, wij hebben geen vk's. Enkel als je moet platliggen komt de vroedvrouw langs, maar anders elke maand en vanaf 28wkn elke 2 weken op visite bij de gyn
wat een leuke knuffelbeesten zeg! super, ik ga ze ook sparen, moet ik maar wat meer kopen bij de hema...