Ik kom uit het limburgse Neerpelt. Lijkt mij geweldig, ja voor thuis bevalling ben ik ook niet zo, ik heb altijd in het ziekenhuis bevallen ook al had ik geen complicaties gelukkig. En jij ben je al een mama.
Zag net dat je bij Sultana nu kunt sparen voor een weekplanner.....Ziet er ook super uit.....Vind dat beestje/poppetje zo leuk van Sultana.... Die knuffels van de Hema zijn ook top.... Wil alles wel hebben....Maar ja, heb dadelijk mijn huis vol en geen kind waaraan ik het kan geven.... Grrrr, makelaar heeft nog steeds niet gebeld....Ben op van de zenuwen!
Neen hoor, ben nog geen mama Wil wel heel graag en na 10 rondes, begint bij ons echt de spanning... Mijn mama is vroedvrouw, daarmee dat ik zoveel weet. En mijn gyn heeft me enkele jaren geleden geopereerd van een gezwel in mijn borst en ik ben toen veel bij haar geweest. Nu heeft mijn nichtje 3 weken geleden haar dochtertje verloren op 24 weken en we worden allebei nu kort opgevolgd als we zwanger zouden zijn, omdat er toch wat miskramen en vroeggeboortes in de familie zitten. Gelukkig hoeven we ons niet echt "zorgen" te maken, omdat ze exact weten wat ze moeten doen en er is echt maar een minimale kans dat zoiets 2x gebeurd...
@lieselke, hoop dat je echt snel zwanger zult worden. Oh wat leuk dat je mama vroedvrouw is. Ja ik merk dat het een en ander toch anders is in Belgie.
@astrid85: GEFELICITEERD!!! Super johhhhh, nu kan je gaan en staan waar je wil.....lang leve de vrijheid!!! Helemaal top!
Hey Ladies, ik ga ook door naar mei... helaas hebben de rode duivels zich gemeld vandaag. Maar.. ik zie dat het een vruchtbare maand is met zelfs al een zwangere???!!! wow!!! alleen weer de hummer.. daar was vorige keer ook geen plaatsje in voor mij... maar misschien nu dan wel??
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 & Redirosoe 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup& ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 103 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Zie trouwens dat mijn NOD 29 mei is.. dan kom im net terug van vakantie.. kan ik ook niet eerder testen hahahaha... een goede reden haha
Hallo meiden Hier snel even een berichtje van mij; Er werd PCOS vastgesteld en ik zal dus niet spontaan zwanger worden zolang ik geen eisprong heb. Ik verlaat dit forum dus even
@astrid: gefeliciteerd meid, heerlijk, kan je overal naartoe crossen! @all: het wordt steeds erger met mij, maaaaaar ik was sterk... gisteren ben ik langs de KV gereden, maar niet gestopt... vandaag ben ik de KV in gegaan, gezocht naar de 2 voor 5, maar kon ze niet meteen vinden, toen dacht ik, oooo, je moet ook nog wachten! dus toen snel weer weg gegaan... dat beloofd wat voor morgen haha @dingetje: welkom, deze keer is de hummer er ook voor jou, en gaat jou heel veel geluk brengen!
Bedankt iedereen, ben er ook heel erg blij mee! @ Dingetje, welkom! @ Julied, aaah wat klote. Veel succes gewenst. Oeeh morgen nog even werken en dan alweer weekend! Ik ga morgenochtend meteen naar het gemeentehuis, en dan kan ik vrijdag mijn rijbewijs ophalen Ik heb trouwens ovulatietesten gehaald, dit samen met het temperaturen moet ik mijn ei toch wel vinden dacht ik zo. Maar we gaan sowieso om de dag sexen, kan het daar niet aan liggen
He dames heb het 1,5 uur volgehouden. Ondertussen wel de kast opgeruimd en de wc gepoetst. Dus toch nog wat gedaan. @ knorretje jij hebt ook nog heel wat te doen voor het weekend zie ik wel. Sultana poppetje is idd super leuk @ Astrid gefeliciteerd met je rijbewijs
Applaus voor Susan!!! Ik ben officieel verslaafd.....Zit al sinds 12 uur achter de computer....Het is toch erg ook!!! Ondertussen wel gegeten, was opgehangen, vaatwasser uitgeruimd, agenda bijgewerkt maar toch........Mis mijn vent.....Blehhhhhh, is de week nog niet voorbij!!! Morgen lekker uitslapen, moest er vandaag te vroeg uit voor iemand die vakantie heeft. Auto moest om 8 uur bij garage zijn voor APK.....Tja....Nog een paar uur....Dan is de dinsdag voorbij!!! Morgen koninginnenacht in Den-Haag....Heb iets om naar uit te kijken!
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 8 meiden mee) Utrecht: (ik kan: 2 / 1) Tilburg: (ik kan: 2 / 1) Rotterdam: (ik kan 2 / 1) ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Lijstje weer ff naar voren gehaald!