VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 8 meiden mee) Utrecht: (ik kan: 2 / 1/11) Tilburg: (ik kan: 2 / 1) Rotterdam: (ik kan 2 / 1) ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Lijstje weer ff naar voren gehaald!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes & Muurtje & Lotte2005 & Redirosoe 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 102 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Weer even naar voren gehaald.....
Hihi zit met een goede vriend op msn, mijn eerste liefde Zitten elkaar een beetje op te jutten Hij is net gescheiden en wil weer een keer afspreken. Hij wil mijdan in een kort rokje zien. Ik zei: voor wat hoort wat dan moet jij ineen strak shirt em broek ( hij is beroepsmilitair) dus mooi gespierd
@ susan: hihi, grappig is dat idd om oude bekenden weer terug te zien (via hyves of msn).....Vind het leuk om te zien wat er van iedereen geworden is..... Een oude "vlam" van me bekende laatst dat ie me nog steeds wel wil....Heb echt lopen gillen in huis......Echt humor hoor..... En tja, mannen in uniform.....jammie.....Vind dat zo sexy.....Als mijn vent strak in pak gehezen is voor zijn werk....jammie jammie!!!
even snel inbreken donor is onderweg ovutest was positief we gaan vanavond voor inseminatie 1, morgen avond nummer 2, en dan weer afwachten
@ Knorretje: we hebben al een keer eerder afgesproken en toen was de vonk er zeker nog. Ik was toen die tijd 13 en hij 17 dachten beide dat de ander niet wilde maar bleek niet zo te zijn. We zoenden toen wel maar hebben nooit wat gehad. Daar kwamen we dus 2,5 jaar geleden achter. Balen dus voor toen dan he. De vonk tussen ons blijft altijd bestaat, van beide kanten dus afspreken is altijd weer een beetje terug naar toen. Het is maar goed dat er geen vonken uit de laptop kunnen komen. Hij is gescheiden en heeft zin in klussen... Zit dat een beetje op mij af te vuren
Voel je je er niet een beetje ongemakkelijk bij??? Jij hebt tenslotte een ander en hij loopt een beetje te g**len op je...... Tuurlijk is het vleiend maar toch ook wel een beetje genant!!! Wat vind je vent ervan dat er nog steeds een vonk tussen jullie is, of weet ie dat niet? Pfff, zit me te bedenken hoe ik zou reageren als mijn vent dat met een ex van hem zou hebben.......moet er niet aan denken....(ben beetje jaloers, vandaar)..... Maar ja, gelukkig dat je niet door de computer heen kan.....wie weet wat er dan gebeurt!
Sorry maar vind je dat afspreken dan niet wat te ver gaan. Vooral omdat er nog een vonk tussen jullie is. Mijn man zou me uit huis zetten als ik dat zou doen...
@Knorretje: we weten beide hoe het zit en hij weet ook dat ik gestopt ben met de pil. Ik moet er wel om lachen, ga er gewoon op in en wimpel hem dan af. Nee wij hebben gewoon een hele speciale band na alles wat er tussen ons gebeurt is en weten beide wat we aan elkaar hebben. En dat het nooit meer wat kan worden. Maar ja het blijft speciaal zo'n contact te hebben met de man waar je voor het eerst smoorverliefd op was.
Komt nog bij dat hij mijn eerste was in alles. Iedereen heeft vast nog wel een speciaal gevoel voor diegene waar je als eerste bij was.
Oke.....Maar door er zo op in te gaan, wek je misschien toch verwachtingen bij hem.....Het blijft een man he!!! Zo lang je maar voor jezelf bepaald waar de grens is en jezelf 100% overtuigd bent van het feit dat je niks meer voor hem voelt, dan is het oke......(haha, lijk wel een wijze vrouw.....hihi)
Die vonk is in zoverre gedoofd dat er nooit meer wat gaat gebeuren tussen ons. Er is gewoon een hele speciale vriendschap voor in de plek gekomen We weten dat het niks word en dat is goed zo.
Dat klopt.....Daar ben ik nu nog bij Heb mijn "eerste" pas 3 jaar geleden ontmoet!!! Had al wel eerder dates gehad en ook gezoend tijdens het stappen maar verder dan dat is het nooit gekomen.....3 jaar geleden zag ik hem (huidige en 1e echte vriend) in de kroeg en ben nooit meer bij hem weggegaan. Zijn meteen gaan samenwonen (ben naar de andere kant van het land voor hem verhuisd)......Hij heeft mij alles moeten "leren" Wat voelde ik me een groentje......Hij is ook nog eens 7 jaar ouder.....Hij had het ook niet verwacht dat ik nog zo "groen" was......
We hebben een verleden samen waarin we het fijn hadden samen en hebben nu een leven met een ander, hij sinds kort niet meer (vrouw heeft hem verlaten). We hebben het gewoon leuk samen als we iets afspreken. Heeft niemand van jullie dan nog contact met een ex??
Ik snap je wel een beetje hoor......Zo'n speciale vriendschap heb ik ook met iemand.....Mijn vriend weet ervan af......Vond het in het begin raar, maar zo lang je er open over bent....is er niks aan de hand.....Mijn vriend gaat ook met zijn ex-en om. Vond dat in het begin heel vreemd, zag echt spoken. Nu ze allemaal (klinkt zo erg, allemaal) bezet zijn......is het meteen heel anders.....
Dit is inmiddels mijn tweede echte relatie nu 7 jaar hiervoor 3 jaar. Maar heb wel meerdere jongens gehad. Maar deze vriend blijft speciaal.
Ik nie, heb geen ex.....Mijn vriend wel, die ziet haar af en toe nog....(zelfde sport).... Heb wel een speciale vriendschap met iemand.....(zijn allemaal 16 geweest.....beetje uitproberen enzo....en dan bedoel ik niet met een man....hihi).....Ze is mijn allerbeste vriendin.....maar dat was eenmalig.....maar blijft speciaal! (als je snapt wat ik bedoel) hihi!