NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    "vroeger" was ik altijd zo jaloers op meiden die al meerdere relaties hadden. Op een gegeven moment dacht ik ook: waarom ik nie, ben ik dan echt zo lelijk??? hihi!

Nu zeg ik altijd maar: het heeft zo moeten zijn.......Ben blij dat ik alles van mijn vriend heb mogen leren....Ik geniet iedere dag van het leven......Ben super gelukkig.....Heb lang moeten wachten, maar het is het waard.....Nu nog een baby, dat wordt de bekroning op onze onvoorwaardelijke liefde!

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nou dat heb ik met deze vriend we hebben toen iets gehad en daar blijft het bij.

Ik had idd ook zo'n vriendin waar ik wat mee geprobeerd heb maar geef mij maar een vent.

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Na de hand....heb ik toch echt wel getwijfeld of ik niet van de vrouwen ben.....Dit was echter een fase.......Het is in ieder geval heel anders......!!! Het mooie van deze ervaring is dat ik het vrouwenlichaam echt heb leren waarderen.....Nu zijn we echte maatjes....We weten alles van elkaar.....Niks is geheim. Onze mannen kunnen ook super met elkaar en weten wat we uitgepookt hebben met elkaar toen we 16 waren......Zeggen altijd: waarom waren wij toen geen vliegen.....hadden we mee kunnen kijken......hihi!!!

Moet er nu niet aan denken, geef mij maar een man!

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Sorry maar dat heb ik dus niet. Mijn eerste relatie was van 1995 tot 2000 en ik heb dus absoluut geen contact meer met hem en heb daar ook geen behoefte aan. Ik ben nu gelukkig getrouwd met mijn man en daar hoef ik mijn ex niet bij te hebben...

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow, wat zijn we toch weer lekker open!!!
    Ben sowieso een open boek......maar vind het wel fijn om zo "anoniem" dit te delen....Kom er steeds weer achter dat ik niet de enige ben die bepaalde dingen meemaak enzo......

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Je hoeft er ook geen contact meer mee te hebben, maar je hebt vast nog wel leuke herinneringen aan de eerste......Dat blijft je toch bij lijkt me (kan niet mee praten, ben nog bij de 1e)......Dat vergeet je niet!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nee daarom, herinnering blijven altijd of het nou leuk was met diegene of niet.
    Hier is er nog een vriendschap bij gekomen.

Ach je kunt hier dagen over door kleppen maar ieder zijn eigen mening.

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Herinneringen wel, maar ik zou niet meer met hem af willen spreken.
    Daar heb ik geen behoefte aan !

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gelukkig mogen we onze eigen mening hebben.....We zouden allemaal maar hetzelfde denken....Pffff, saaie wereld krijg je dan hoor!!! Iedereen denkt gelukkig anders.....

Anders zou iedereen mijn vent willen hebben.....hihi, dat kan dus echt niet!!! Die is van mij! En anders zou iedereen al 8 maanden wachten op een liefdesbaby, dat gun ik niemand!!! (al besef ik goed dat andere nog veel langer bezig zijn....wil niemand kwetsen, maar vind voor mijzelf 8 maanden al best lang!)

Anyway: Eigen mening = TOP!!!

Ken iemand die zegt op alles: wat jij wil......Grrrr, kan daar echt niet tegen! Zeg wat je ervan vindt....Trek je mond open, laat je mening horen! Zeg ik op school ook altijd tegen de kids!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ja dat is ook niks.
    Liepen we allemaal achter dezelfde vent aan.

Nee hoor eigen mening is prima. Bedoel er ook niks mee verder.
    Alleen is het al vaker genoemd op deze pagina.
    Een mening geven kan soms anders gelezen worden en overkomen.

Ik heb heus geen bijbedoelingen met mijn ex maar vond het wel grappig om jullie reacties te horen.
    Mijn vriend is ook een beetje jaloers aangelegd (ik ben ook zijn eerste vriendin) en vind het ook minder als we afspreken dus meestal blijft het bij msnen.
    Maar vertel altijd wel wanneer we afspreken en waar we heen gaan.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oe spannend ricmar! ik ga meteen weer voor je duimen!
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduim*

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoe was het voor jouw vriend om een "ervaren" vriendin te "krijgen".....Of was ie niet zo groen, maar had nog geen vaste relatie gehad.......?????

Mijn vriend had dat dus met mij (ik onervaren, hij niet). Hij moest er aan wennen....Zeker omdat ik 21 was.....en zo groen als gras......Dus vandaar dat ik het vraag.....

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb wel medelijden met de dames die dit alles moeten bijlezen.
    Wat een geklets weer op een dag. En dan hebben we nog een dag tegaan.
    Donderdag zou het wel rustig zijn. En vrijdag licht de helft vast met een kater op bed. BIj te komen van donderdag

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff ik kan niet echt meepraten...
    wat dat betreft ben ik heel saai!
    ik heb mn vriend leren kennen toen ik 14 was, en we zijn nog steeds bij elkaar. Nu al 12 jaar en we wonen 6 jaar samen...
    hij was in alles mn eerste :oops: , maar dat is mssn niet zo gek op die leeftijd...

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ze moeten niks, ze mogen!!!

Maar donderdag zal het idd wel rustig zijn.......!!! Dat scheelt weer.....

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow, al 12 jaar bij elkaar!!! RESPECT!!! Wat ontzettend gaaf......Nooit gedacht: is dit het?

Een vriendin van mij heeft ook al 10 jaar met haar vriend (ook 1e)....Zijn eens een maand uit elkaar geweest omdat ze wilde weten of het gras bij de buren groener was......Maar zijn rennend terug gegaan naar elkaar.....Ze konden/kunnen niet zonder elkaar......

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee eigenlijk nog nooit... we hebben het ontzettend fijn met elkaar, kunnen ontzettend met elkaar lachen, dus het blijft gewoon heel erg leuk!
    nooit gedacht van tevoren natuurlijk dat het zo lang zou duren (hoopte ik wel natuurlijk), maar we bleven gewoon bij elkaar haha...
    ik denk dat we ook bij elkaar horen, we vullen elkaar supergoed aan, dus als je het hebt over 'de ware' , denk ik dat hij het voor mij is... (klinkt weer lekker romantisch vind je niet?)

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Mijn vriend in een dronken bui wel eens wat gedaan met een meisje maar verder niet.
    Hij had 1x keer sex gehad met iemand.
    Hij vond het wel grappig om te leren van een meisje.
    Ik was 20 en hij bijna 23 jaar toen wij wat kregen. Inmiddels is hij volleerd, moet alleen nog leren om een kindje te maken..... :)

19. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ben inmiddels ook alweer ruim 7 jaar samen met mijn man, waarvan 3 jaar getrouwd. Mijn man is 39 en ik ben zelf 30....

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hihi!!! GIRL POWER!!!
    Helemaal leuk.....komt vast wel goed......

Deel Deze Pagina