Ik ga de tafel klaarmaken en het licht aandoen. Word hier erg donker met dit weer. Laat de laptop aan, maar zal niet veel meer reageren. Knap Surf dat je al vanaf je 14e bij hem bent. Ik vraag me dan altijd af of je niks hebt gemist in je jeugd. Stappen met vriendinnen enzo. Echte vriendinnen avonden etc.
Kom maar op met die romantiek.....Ik hou ervan.... Ik heb ook wel het idee de ware te hebben gevonden, zoals ik al zei: Ik heb er ff op moeten wachten maar dit is het helemaal, ben super gelukkig!!!
Hai allemaal, Mijn nod is 3 mei en zit nu dus 5 dagen ervoor maar vanochtend had ik wat roze afscheiding en nu steeds wat vage ongesteldheidskrampen, zou het een vroege ongesteldheid zijn of toch misschien wat anders, innesteling? Ik hoop toch zo dat ik niet ongesteld wordt maar ik ben bang van wel . Het afgelopen weekend had ik echt een beetje hoop, had steekjes, wat misselijk en wat gevoeliger borsten maar goed ik weet het echt niet. Heeft iemand hier ook deze ervaring? groetjes Manu
Heb nu ook de ware gevonden anders zouden we niet aan kinderen beginnen denk ik dan maar. Als je niet zeker van elkaar bent stop je vast niet met anti conceptie. Toch..??
Mmm, heb hier helaas geen ervaring mee.....Hopelijk laat de ongie op zich wachten....Succes met wachten!
maar dat heb ik ook zeker wel gehad hoor, ik woonde natuurlijk nog gewoon bij mn ouders en we zagen elkaar wel vaak, zowiezo elke dag op school, maar ik heb ook nog heel veel met vriendinnen gedaan. vond ik ook belangrijk om te blijven doen...
Daar zou je wel van uitgaan ja...... Denk dat de meiden hier op het forum iig in die categorie thuis horen.....
@arka: volgens mij is het zo dat zwangeren meer last hebben van afscheiding, wel dat wittige, dus ik weet niet of dat bij jou zo is... maar ik weet het ook niet precies en ik wil je ook geen valse hoop geven, maar ik weet nog dat toen ik zwanger was, dat ik soms het gevoel had dat het eruit liep... (sorry voor de details) maar dit verschilt wel heel erg per persoon...
Ook ik ben aan het eten.....Mijn gevulde ravioli met tomaat en mozzarella is super!!! Mmmm..... EET SMAKELIJK ALLEMAAL!!!
Tjonge jonge jonge, wat een geklets allemaal. Vriendjes, vriendinnetjes, jeugdherinneringen......Gezellig hoor! Effe een update vanuit hier: 9+ jaar met mijn ventje, waarvan 1 getrouwd. Heb zeker nog contact met ex-en. Manlief heeft daar geen problemen mee. Andersom ook. Het is niet voor niets uit toch?
yo, ben ik weer... de kleine heeft spinazi achter de kiezen... ik hoef straks pas te koken, want mn vriendje komt rond kwart voor 8, dus nu nog even de tijd om rustig niets te doen. gelukkig vermaakt ons mannetje zich heel goed zelf!
Mmm, het eten is op.....Best saai zo, alleen eten!!!.....Had me maar ff lekker genesteld op de bank......Radio aan, laptop erbij.....Ik vermaak me wel..... @ Kris34: Tja, zet een paar meiden bij elkaar en er is geen speld meer tussen te krijgen.....Zeker nu met die meivakantie....Er zitten hier veel juffen.....en die hebben nu allemaal vakantie.....