@ kris34: Das wel balen ja, maar in Duitsland heb je veel extra vrije dagen..... Waar in Duitsland woon je? Ver in Duitsland of langs de Nederlandse grens???
1 Mei is de dag van de arbeid.... Wij wonen in het zuiden van Duitsland (Bayern). ps. alle extra feestdagen vallen dit jaar in het weekend
Het weer roert zich goed in heel europa.....Maar na donderdag schijnt het overal beter te worden dus dat is beter.........!!! Mei moet een prachtmaand worden met mooi weer en veel roze!!!
@ Kris34, mag ik vragen hoe je in Duitsland bent gekomen dan? Hier ook alweer klaar met eten. Om 8 uur vergadering dus kan nog even meekletsen.
leuke aanbieding/mogelijkheid voor werk manlief.....hadden altijd wel de optie opengehouden om een tijdje in het buitenland te vertoeven....... had wel iets exotischer plek ingedachten, maar het is super hier!. Heb zelf ook een ontzettende leuke baan en we vermaken ons prima!
@ Kris34: Fijn dat je je zo kunt vermaken in een ander land. Vaak hoor je toch dat de man bijv een baan daar heeft en dat de vrouw dan wegkwijnt.....Maar jij werkt daar dus ook. Je Duits zal dus wel goed zijn........Is het voor een bepaalde periode dat je daar gaat wonen of zolang het leuk blijft!? Ook met in de gedachten kinderen enzo.....Ivm opvoeden, taal, school....enz!
Gelukkig kan ik me alleen prima redden (heb ook voor langere tijd alleen in usa gewoond en mijn leven daar opgebouwd ) en heb mijn eigen dingen. (leuk!)zodra je in het internationale circuit zit weet je nooit wat de volgende bestemming is. Wat betreft kinderen enzo weten we nog niet. Basistaal zal altijd NL blijven en kan een plaatselijk school of internationale school worden. Zover zijn we nog lang niet. Eerst klussen
volgens mij heb ik 77 % kans dat ik zwanger ben, gezien mijn symptoompjes... hihi, blijft leuk zo'n onlinetestje...
Ik moet eigenlijk nog zomer kleding shoppen maar durf niet zo goed straks kan ik mijn pas geshopte kleding niet aan ivm met een zwangerschap Wie herkent dit en heeft toch wel geshopt of juist niet??
ik heb begin april geshopt en gewoon wat wijdere dingen, jurkjes die ook mee kunnen rekken evt., dus gewoon geshopt, anders kan je het volgend jaar toch weer aan?
Had de test gevonden. Grappig Ja denk dat ik dat ook maar ga doen. Heb niet zo gek veel shirtjes meer en de hele week in het zelfde lopen op school dat staat ook niet. Misschien een leuk tuniekje ofzo Mooi jurkje
Tot morgen Surf, ga mij ook klaar maken voor de vergadering. Zie/ spreek jullie morgen weer. Groetjes en fijne avond