Heb nog 1 vraagje: Als ik plas dan voel ik mijn linker eierstok,als ik een beetje druk zet bij het plassen. Mijn eitje kwam ook links. Is dit een goed teken? Heb het de hele dag al
@ Astrid85, Van harte gefeliciteerd!! Heel veel veilige km's toegewenst. @ ricmar, spannend hoor. Heel veel succes! Mooie score's van die online testen, dat ze nu ook nog in de praktijk mogen uit komen. Ik duim voor jullie. Ik ben trouwens ook aan mijn eerste vriendje blijven hangen. We zijn nu (5 mei) 9 jaar samen en (20 mei) 4 jaar getrouwd. In 2007 is onze dochter geboren. Wij schelen 11 jaar in leeftijd. Ik ben 26 en mijn man is 37.
Ik ga afsluiten hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Dan lees ik het morgen wel. Ging net mijn veters strikken en dat voelde ook niet fijn in mijn buik. Zat zeg maar voorover gebukt. HMM ga maar gauw afsluiten anders komt het niet goed geloof ik.
hoi meiden ben ik weer! @suus, dat was een leuke PB! spreek je er wel nog over meid @arka,sweetcandie en lieselke; IK OOK belgië (starten we een club? ) @mannenbabbels: ik zei het vandaag nog tegen m'n collegas/klasgenoten, als je 'n tijdje samen bent begin je op een bepaald moment toch wel weer oog te hebben voor het mannelijk schoon (er liepen 'n paar "jammie's" rond op onze stageplek). MAAR (grote maar!) dat is gewoon kijken... en niks doen. Bij mij toch... zou m'n ventje echt nooit bedotten, nooit! @de exen... sjah... eerlijk gezegd zou ik het niet fijn vinden moest m'n vriend nog veel contact hebben met z'n exen. Zou me er wat onwennig bij voelen denk ik. Wat ik wel heb; heb een heel speciale band met een vriendje die ik had van m'n 12de tot m'n 15de... heb met hem echt zo die fase meegemaakt; van kind naar jongedame Ook wel wat experimentjes enzo.. maar niks ver gegaan. Heb er heel goede herinneringen aan, beetje idealistisch beeld zo, genieten, plezier maken, ontdekken...zonder zorgen. Maar spreken elkaar zo goed als niet meer doordat z'n vriendin jaloers was. (sjah, begrijp het wel) Wat ik wel graag eens wil weten... hoeveel mannen hebben jullie gehàd? Bedoel dan seks he... wil wel eens vergelijken ohja.. nog zo wat ergs, ik heb daarover gelogen tegen m'n vriend toen ik 'm pas kende en heb't ondertussen nog steeds niet verteld! !!! liefs!
De mijne weet de aantallen ook niet maar het zijn er meer dan 5 kan ik nu al vertellen. Was 14 toen ik begon en heb ik totaal 10 jaar relatie gehad dus ja dan blijft er veel tijd over om de te expirimenteren maar wel vaak me dezelfde jongens hoor
Ik moet nu echt gaan. The LAdy anders mail je maar even via msn kan altijd. We lopen elkaar hier steeds mis. Groetjes dames en tot later Ga naar een saaie vergadering maar ja moet wel heen zit in de organisatie
Uhhhh 1......Mijn vriend is mijn 1e..... Heb er ff op moeten wachten, maar het is het waard geweest! Tja, en nog een vrouw, maar dat telt niet he! (uhhhh 16, en je wilt wat)
Lieselke, sterkte voor je nichtje... Ik kom ook uit België, maar West-Vlaanderen dan, ik ben 3j en 8 maand geleden mijn dochtertje verloren aan bijna 24 weken zwangerschap.
hehe susan, en toch vertel je niet hoeveel precies toch typisch dat wij vrouwen daar niet open over kunnen zijn, want jah, heb je als vrouw wat mannen gehad ben je een h o e r; heb je als man veel vrouwen gehad ben je stoer! tof voor degenen die bij de 1ste blijven hangen zijn! Uiteindelijk mis je niks vind ik... pff kan niet zeggen dat ik er veel wijzer van geworden ben (huidige vriend is nummer 6 en HOOP echt de laatste). Komt toch steeds op hetzelfde neer Wat ik wel kan zeggen is dat ik vind dat seks pas goed wordt als je 'n tijdje met iemand samen bent..