Hier even een ego berichtje: Mijn ongi is naar 4 dagen alweer voorbij dus op naar een nieuwe klusmaand! Heb mijn ei de vorige maand goed gevoeld hoop dat het deze maand ook zo is, dan kan ik beter plannen wanneer we goed moeten klussen. Natuurlijk komt de eipijn op het moment dat je al geklust moet hebben maar dan kan ik bekijken of we goed hebben geklust. Als jullie het snappen....
HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*JCG*HCG*HCG*HCG*HCG* speciale paas hcgtjes! succes meiden!
VANG*VANG*VANG* VANG*VANG*VANG* Stop het goed weg en bewaar het voor eind deze maand. De rest is voor de andere dames hier.
Ik ook vangHCGvangHCGvangHCGvangHCGvangHCGvangHCGvangHCGvangHCGvang ik bewaar ze ook tot over twee weken. Thanx
Oooeeehhhhh, ligt er ergens nog wat HCG? *Nana zoekt overal op de grond van de hummer en vindt nog wat restjes* Dank je Doortje ! Ik ga het goed bearen en hopen dat het eens een keertje werkt . Alles goed met je? @Hee Maaikyb, t gaat goed hier hoor! T is nog een beetje rustig, helemaal nadat er een paar dagen geleden per ongeluk die paar pagina's werden gedelete . Maar het begint hier ook langzaam op gang te komen. Bij mij is de ongi weer lekker voorbij en zijn we gezellig aan het paasklussen geslagen. En bij jou, al een paasei gespot? groetjes!
hey nana! fijn dat je weer aan de klus kan!!! ja ik ben weer op het wachtbankje beland..in het andere forum is het voor mijn idee ook rustiger geworden..ik zat al vroeg daar in het forum en bijna iedereen die er toen was is doorgeschoven naar hier of de mama's. en na die huub huub barba truc alles weg lijkt het daar ook rustiger.. klusse lfs
Dat viel mij ook al op ja. Maar komt vast wel weer. Deze maand is nog redelijk leeg dus komt vast nog wel. Het is hier vooral lekker veel klussen en ei zoeken. Over twee weken begint hier het bankje van de hummer wat voller te raken met wachters denk ik.
goedemorgen dames heb niets zoveel te melden eigenlijk heb net effe lekker in de tuin gezeten en nu gezellig met mijn manachter de pc
hehe... ik ga gezellig een gezichtsmaskertje opdoen... huid kan wel wat extras gebruiken tijdens de ! geniet van het zonnetje lieverds! x
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 34 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
hallo, ik kom mij melden, voor een plekje in de o zo grote hummer, graag op de achterbank, bij het raam, als daar nog een plakje vrij is. mijn nod is 8 mei, en mijn cyclus is van slag, kan iemand mij op de lijst zetten?? alvast bedankt
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Jazy? 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja 11: MariaX 12: Ruby82 13: 14: 15: 16: Happy79? 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 35 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG] LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! je staat erbij hoor
Hoi dames, Ik kom even piepen en zie... dat ik van het overzicht ben afgesmeten, boehoe! Ik stond op 2 mei....
Lekker gewerkt en nu effe aan het chillen. Manlief is net gaan werken dus die zie ik vannacht pas.. Wat gaan jullie eten vanavond?? Ikweetnie wat ik moet maken....