NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    En toch vind ik dat je daar mee moet opletten ;)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja haha, ik wel, kan wel niet anders, hij is getrouwd met mijn nichtje.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Jaaaah pffff, 20 pagina's bijlezen is niet niks :)

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja veel meer afscheiding als je zwanger bent!! Had ik ook elke keer!

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lijkt me erg leuk, zo van de ene plaats naar de andere gaan! Niet altijd even makkelijk, maar wel spannend!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Astrid: Joehoe!!! Gefelicteerd! Goed hoor!

@ Dingetje: Balen meid. Welkom hier en veel suc6 in mei.

@ Julied: Weet niet of je dit nog leest, maar wil je iig veel sterkte wensen!

@ Ricmar: Oooohhh spannend! Ik ga heeeel hard voor je duimen dat t raak is deze x.

@ eerste liefde: Ik ben inmiddels getrouwd met mijn eerste vriend. We zijn nu ruim 9 jaar bij elkaar. In 2004 zijn we wel een half jaar uit elkaar geweest en heb ik een btje “rond gesexd”. Soms was t (erg) lekker en soms verschrikkelijk. Mijn man heeft in dat half jaar met welgeteld 1 ander meisje gezoend. Hij was nog veels te gek op mij om zich met andere meiden bezig te houden. Mijn man had er in t begin best moeite mee dat ik met andere mannen sex heb gehad, maar ja, t is nou eenmaal zoals t is en met hem was/is t toch echt t lekkerst!! En hij is de enige van wie ik ooit gehouden heb!

@ The Lady: Ik heb met 3 mannen waaronder mijn eigen man echt sex gehad. En met nog wel 2 mannen een btje aangerommeld, maar dus niet echt sex gehad.

@ hier: Morgen lekker vrij en donderdag ook (uiteraard). Dan nog maar 1 dagje werken en alweer lekker weekend. Morgen ff wat mooie lingerie scoren en 1 goeie halter b.h. Pfff, ik heb altijd zo'n hekel aan lingerie kopen.

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    jongens ik kan echt niet meer bijlezen

@astrid: proficiat met je rijbewijs!!

@ julied: veel sterkte meid!

@ ricmar veel succes! met een donor? amai spannend, hoop dat het snel lukt!

ego: auw auw auw ongiepijn en gevoelige tepels, zouden die verdomde duivels nu zelf te vroeg komen? grrrrrr
    Ga nu in bedje kruipen, ben doodmoe!

Kus

Arka

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ja wauw: het leek hier wel een zondvloed vandaag ;) zou ook kunnen dat ik dat heb voor de ongie.
    Ja mannekes ik weet het allemaal niet meer hoor

slaap zacht!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hoi ja we hebben een donor nodig om onze wens te kunnen vervullen.

en je symptomen hoeven geen duivels te betekenen,, geen bloed geeft moed

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @mermaid, ja ik haat dat ook die lingerie... buh , kleren uit, kleren aan, trekken aan bh, zit ie goed? schudden met de (.)(.)-test... pfffffff lastig :)

11. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Vandaag met de kinderen naar KidZcity geweest, ben nu helemaal gesloopt.
    Stond om half 1 in het restaurant op de frietjes te wachten en voelde een enorme steek in mijn rechterzij (iets lager), zou het mijn eisprong zijn geweest?? We hebben in ieder geval geklust voordat mijn man naar zijn werk ging vanavond.
    Enne, mijn man is zeker niet mijn eerste en dat weet hij ook.
    Slaap lekker allen en tot morgen!

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    hey meiden,

ben een paar dagen afwezig geweest niet bewust hoor. Maar heel druk met van alles en misschien ook maar goed dat ik genoeg afleiding heb.
    Maar er is zoveel geschreven, heb alles niet bij kunnen lezen.

Leuk om te lezen hoelang iedereen bij zijn vriend/man is.
    Ik en mijn vriend waren vorige maand 10 jaar bij elkaar.
    Hij was mijn eerste, en ik hoop mijn laatste) We zijn nog steeds erg gek op elkaar.
    Er werd al eerder gezegd door iemand dat hoelanger de relatie hoe beter de sex. Nou dat kan ik beamen, (bloos bloos).

Ik zit nog te wachten op mijn NOD, deze dagen vind ik altijd het langst duren.
    Maar we houden nog even vol.

13. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    jippie kan deze ronde weer gelijk meedoen, gyn heeft vandaag en echo gemaakt en er is alweer een eitje in de maak!

14. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Hallo dames,

De eerste duivels zijn al gesignaleerd zag ik, balen!

Voor ricmar: spannende tijd! Hoelang is jouw cyclus eigenlijk? Vorige maand zat onze nod dichtbij elkaar, maar ik heb mijn eisprong pas 2 mei. Het wachten blijft maar lang duren.

Nog eventjes en dan gaat onze lijst beginnen met kleuren. Met z'n allen duimen, he!

15. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd, nu maar hopen dat het eitje uitgroeit tot een prachtige baby!!

16. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Ben weer weg! Ik laat niet veel berichtjes achter, maar kom wel dagelijks gluren en lezen! Ben toch altijd nieuwsgierig naar al het roze!!

oja, alweer 11 jaar samen met mijn lief.

Fijne avond allemaal.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ niene mijn cyclus is 27 dagen dus heb mijn nod op 14 mei staan, dus we wachten het weer af.

@ relatie

Mijn echtgenoot was mijn 2 de liefde, voor hem had ik een relatie van bijna jaar ik was nog jong maar had wel al sex gehad (15 jaar)
    Bijna een jaar later in 1989 leerde ik dus mijn huidige echtgenoot kennen, we zijn dit jaar 20 jaar samen waarvan 15 jaar getrouwd.
    en zoveel te langer de relatie zoveel te beter de sex tja dat klopt... :oops:

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ The Lady: Pfff, nou idd: kleren uit, bh aan, haar in de war, rooie kop, slecht licht waardoor je alle aders en putten ziet (zelfs als ze er niet zitten), schudden met je bombonella's (vallen ze er niet uit?), shit!!! hij zit niet goed, winkelmevrouw roepen of...erger nog, als ze nergens te bekennen is...bh weer uit en kleren weer aan, winkel weer in, andere maat pakken (meerdere deze keer, je weet wel die ezel en die steen, je wilt niet weer dat hokje uit) en ja hoor! dan heb je eindelijk de goeie maat te pakken. Tegen de tijd dat ik ga afrekenen ben ik t meestal echt helemaal spuugzat. Dus je snapt dat ik er nu al naar uitkijk om morgen nieuwe lingerie te gaan kopen (NOT!!!!). Maar t is echt HARD HEEL HARD nodig, ik heb alleen maar 3 oude bh's en ook helemaal geen setjes die bij elkaar passen. Ohohoh, wat zal mijn man blij zijn!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bink heel veel succes deze ronde en wat fijn dat je ei eral aan komt! :)

het is bijna mei meiden! :):) heel veel succes deze maand! hopelijk wordt dit jullie maand! ;)

20. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Goedeavond,
    Ikke 8 jaar samen met mijn mannetje,en ruim een half jaar getrouwd.
    Mijn eerste vriendje en sexpartner...
    Nog 5 nachtjes slapen......
    Tot morgen

XXX Breezer

Deel Deze Pagina