ik ga nog even naar mn werk (heb eigenlijk vakantie) ,maar moet nog wat kleine klusjes doen tot later!
oooow gemke, wat balen meid!~ik dacht we gaan samen op roze! Mssn inderdaad toch een mini-ongie gehad... wel gek! hmm, mssn over een weekje nog eens testen (als je nog niet ongie bent dan...) nou ben benieuwd naar die van mij... maar ik blijf nog even op het wachtbankje zitten...
@ Tante Mars: Hé meis, leuk je hier weer even te zien! Hoe is t met je? @ Gemke: Balen meid. Wanneer is je nod? Misschien heb je wel te vroeg getest. @ hier: Bah, ik snap er niks van. Sinds ik met de pil gestopt ben ben ik tijdens de menstruatie echt maar 3 dagen ongesteld. Nu ben ik zondag ongi geworden en ging ik er dus vanuit dat t vandaag over zou zijn. En nou werd ik gisteravond ineens veel meer ongesteld. En nu vanmorgen dus ook nog, ik heb er ook buikpijn bij en dat heb ik de andere maanden ook niet gehad. Gatverdamme! Soms, word ik echt zo moe van mijn lichaam.
Goeiemorgen meiden! @Gemke: Ach meis, wat jammer dat je negatief hebt getest . Ik denk eigenlijk niet dat dat bruin je ongi was. Ik heb altijd geleerd ongi = rood, bruin is oud bloed. Maar wanneer je niet precies weet wanneer je ei was is je NOD natuurlijk altijd een gok, dus misschien ben je toch wel veel te vroeg ofzo... Ik hoop voor je dat je binnen een niet al te lange tijd alsnog op roze mag! @Yootje: Aahhhh wat onwijs schattig, kuikentjes !Ik woon helaas midden in de stad, maar anders zou ik zeker ook een paar kippen willen hebben, vind het echt geweldige beesten, zeker als ze tam zijn. Een tante van me heeft ook een heel stel tamme kippen op haar erf en die lopen je de hele dag achterna, heel gezellig! @Mermaid: ik denk helaas dan dat die korte ongi's misschien van het ontpillen waren en je nu weer je "echte" ongi krijgt. 3 dagen is natuurlijk ook minder dan gemiddeld. Maar misschien is het ook wel gewoon een eenmalig iets, je kunt altijd een keertje een ietwat afwijkende cyclus hebben. Wel lekker irritant voor je . @Surf: Ga zo door! de NOD politie is trots op je @all: M'n NOD komt nu ook langzaam dichterbij, nog 6 daagjes. Heb alleen nog steeds geen symptomen, dus zie het voor de verandering weer eens somber in .
@ Nana: Ja balen idd, maar goed, ik kan er toch niets aan veranderen, dus ik kan me er eigenlijk maar beter niet druk om maken (haha, was dat maar zo makkelijk). Ik geloof heel eerlijk gezegd niet zo in ontpillen, de hormonen van de pil zijn echt al na een paar dagen uit je lichaam. Het zou misschien wel kunnen dat je lichaam weer moet wennen aan op eigen krachten alles doen. Echt balen voor je dat je geen symptomen hebt, maar goed, t kan nog steeds hè, je nod is pas over 6 dagen.
@Gemke, balen meid!! Als je je zo zwanger voelt, kun je misschien volgende week beter nog een test doen. @Mermaid, vervelend zo'n lichaam wat af en toe zo gek doet joh. @hier weer aan het werk vandaag. Toen ik vanmorgen weg wilde had de hond ineens een speelbui. Tja daar moet je natuurlijk aan toegeven he Dus ik was een beetje te laat op het werk. Heb vannacht erg goed geslapen en voel me vanmorgen niet moe. Het ongi-gevoel is ook weg hier. Tepels blijven gevoelig, daar heb ik nog nooit zo lang last van gehad. Na veel kluswerk, wil ik nog wel eens beetje gevoelige tepels hebben, maar nu blijft het gewoon aanhouden. Erg irritant, vooral de autogordel ben niet al te lang, dus die zit half over mijn borst. De laatste werkdag, dan ben ik 6 dagen (inclusief weekend) vrij!!!! Helaas moet mijn man maandag weer op klus. Maar als het goed is, komt hij dinsdag al weer naar huis. Maar zoals gewoonlijk kan dat ook nog wel veranderen op het laatste moment. @Astrid, gefeliciteerd met je rijbewijs!!! =D>
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 7 meiden mee) Utrecht: (ik kan: 2 / 1) Tilburg: (ik kan: 2 / 1) Rotterdam: (ik kan 2 / 1) ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Heb mezelf van 11 juli afgehaald, loop dan examen met de hond
Ah Mermaid, balen dat je lichaam ineens beetje vreemd doet, maar maak je er niet druk om, heeft geen enkele zin Misschien is het morgen wel over...
@gemke, wat vervelend zeg! dat oude bloed lijkt mij geen innestelingsbloeding, meestal is dat een roze veeg (zoals ik gelezen heb hier op het forum). maar je hebt dus na de mirena nog geen echte ongi gehad? alle kwaaltjes van het ontpillen (in jou geval ontmirenaën) lijken op een eventuele zwangerschap. ik zou als ik jou was toch nog even wachten op je ongi, en dan eventueel de 17de als nod aanhouden. maar buiten dit hoop ik toch voor je dat er een beebje in je groeit, maar dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt! succes ermee. x
Hier schijnt een heerlijk zonnetje, hopelijk is het morgen ook zo!! @surf...wat goed dat je nog een dagje wacht met testen @gemke...jammer dat je een negatieve test had, misschien over een paar dagen?? Wie weet hoe een eisprong voelt, ik heb het nog nooit bewust gevoeld, maar had gisteren een steek in mijn linkerzij (iets lager) zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn??
Goedemorgen allemaal! Ik kom me melden bij deze meimaand. Ik hoorde dat hier iedereen op roze gaat dus daar sluit ik me graag bij aan! Ik ga zo naar buiten, lekker de zon in. @Line, Dat zou inderdaad je eisprong geweest kunnen zijn. Ik voel hem ook altijd door felle steken (heel anders dan ongipijn). Bij mij duurt het meestal een paar dagen.
hello allemaal @gemke: ik zou in het weekend toch nog eens proberen, niet? hier ongi pijn, nog steeds...
hmm ben nu op mn werk, maar heb geen zin, er is niemand (ivm vakantie) en ik moet nog 2 verslagen schrijven... nou ja, ik ga snel aan de slag...
Allemaal zeer van plan deze keer zwanger te worden . Roze moet deze maand de boventoon voeren. Hoe bevalt het zwangere leven?