@ Line, dan kunnen jullie vast wel een portie HCG gebruiken!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG En het zwangere leven bevalt goed. Het is nog steeds een beetje ontwerkelijk hoor. Gisteren voor het eerst bij de VK geweest en nu gaat het een beetje komen dat ik echt zwanger ben. Heb ook niet veel kwaaltjes meer, alleen grote gevoelige boobies!! Hé zet hem op he deze maand, in april nog even van bil dan leggen in mei alle vogels een ei!!
@ gemke: Balen zeg......Hoop echt voor je dat je volgende week alsnog positief test!! @surf: Knap van je dat je nog wacht met testen......En op je vrije dag op je werk.....RESPECT!!! @Tante Mars: Hoe is het nu met je??? @Kris: De zon schijnt hier volop....Zodra de wasmachine klaar is (en ik dus de was heb opgehangen) ga ik eens ff de zon in.....zit al 2 dagen binnen!!! @Elegance: Wat een prachtige avatar heb je.....IK WIL OOK!!! @hier: Jippie.....vriendlief komt vanaaf naar huis!!! Is pas 3 dagen weg, maar mis hem!!! En dan morgen Koninginnedag.....Maar eerst vanaaf al koninginnenacht in Den-Haag!!! Heb er zin in!
hoi dames nee voor nu test ik voorlopig niet meer ik wacht of een ongi af of als de duveltjes na een maand nog niet zijn doorgebroken dan waag ik nog eens een testje en dan neem ik een maand vanaf nu of ik moet wel zo'n duidelijke sympthomen gaan krijgen (een groeiende buik ofzo) wil ik eerder testen maar goed dan is een test ook wel weer overbodig eigenlijk hahahaha nee geen testjes meer voor mij de vorige zwangerschap heb ik heel lang mezelf gek zitten maken (6 maanden) en toen ik daar mee stopte toen bleek ik zwanger te zijn zonder het zelf echt te weten dus dat is echt wel waar voor veel mensen (dan heb ik het niet over mensen die de medische molen in moeten he) dat als je er niet mee bezig bent het van zelf gebeurt ik snap mezelf ook niet hoor ben immers al 2 keer zwanger geweest ik zou beter moeten weten
hallo allemaal, @ gemke wat balen van je test, maar je bent nog niet ongi, en officieel 1 dag overtijd, dus er kan nog van alles gebeuren. ik hoop dat je ongi weg blijft en dat je over een paar dagen alsnog positief test. ben de laatste dagen niet zo heel erg actief op het forum, en dat is volgens mij ook wel beter even voor me, even niet alle dagen bezig zijn met zwanger worden. ging redelijk goed moet ik zeggen, totdat mijn schoonzus gisteren belde, ze is zwanger!!!! we zijn tegelijk gestopt met de pil in november vorig jaar, in de hoop dat we samen zwanger kunnen zijn. ik ben echt zo blij voor haar, en hoop dat het een goed voorteken is voor mij, dat ik over 2 weken ook positief mag testen. o, ja ik heb trouwens iets heel raars, ik eet s'morgens nooit, daar word ik misselijk van, maar nu eet ik al 3 dagen smorgen brood, slaatjes en danoontjes, om 7 uur smorgens al!!!! ik zal niet weten waar dat zo ineens weg komt. xx
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 & Redirosoe 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke 27: Luuske 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik 30: 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 102 dames voor de ROZE HUMMER 1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Mmmm, das idd een beetje vreemd. Als je nooit ontbijt en nu ineens wel....Oke dat kan....Maar als je dan om 7 uur slaatjes en danoontjes naar binnen gaat werken naast je brood.....Das een beetje vreemd..... Moet er niet aan denken.....Ben altijd al blij als ik 1 beschuitje naar binnen werk!!! Het zou wel een supervroeg teken zijn......haast onmogelijk.....maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Hoop het voor je, dat het een voorteken is!!!
Oke dan.....is voor mij 10 minuten fietsen (Centraal Station)..... Ik woon bij Marconiplein.....Kom jij officieel ook uit R'dam??? Ik namelijk nie.....Woon er nu 2 jaar....Kom eigenlijk vanuit de andere kant van het land! Maar vind het een superstad...Altijd wat te doen.....Zeker al die zomerfestivals, heb er nu alweer zin in!!!
[/quote] Het zou wel een supervroeg teken zijn......haast onmogelijk.....maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Hoop het voor je, dat het een voorteken is!!![/quote] nou dat dacht ik dus ook al, dat kan haast niet zo vroeg. nou ja, ik probeer tegen mezelf te zeggen dat ik me niet gek moet maken en gewoon nog een paar daagjes moet afwachten, maar nu mijn schoonzus gister belde, zit ik weer midden in ach, ik hou het wel vol hoor, nog een paar daagjes!!!! x
Jammer Gemke van je nega-test. Maar misschien ben je nog te vroeg. Ik duim nog even voor je verder. Ik ben vanochtend even bij de dierenarts geweest met de konijntjes. We hebben ze meegekregen als twee vrouwtjes, maar het zijn dus een mannetje en een vrouwtje. Ze gaan met een paar weekjes voorlopig uit elkaar. Tot het mannetje is geholpen. Een aantal weken daarna ga ik ze weer koppelen.
@ wgev: Dat wachten van je ei tot NOD gaat zo tergend langzaam.....Zeker omdat je er dan ook veel meer mee bezig bent (heb het over mijzelf)......Het lijkt echt niet op te schieten....Daarnaast heb ik nu vakantie, vent is weg.....dus ja, tijd om hele dag op zwp te kijken....Heb mijn klusjes allemaal gedaan, dus nu ook echt tijd over! Vriendinnetjes zijn allemaal hard aan het werk, dus die computer staart me de hele dag aan..... Kan me wel voorstellen dat je nu extra zenuwachtig bent, het zou supergaaf zijn om samen met je schoonzus zwanger te zijn.....Zeker nu jullie tegelijkertijd zijn gestopt met de pil....lijkt me ook wel lastig, je voelt nu wel een soort druk lijkt me, nu het haar gelukt is en jij nog afwacht......Ik hoop het voor je meid (*knorretje duimt zich te pletter voor wgev*)
Hmmmm, das wel een verschil he..... Komt meteen een vraag bij mij op: zouden dieren ook last kunnen hebben van het feit dat voortplanting niet lukt??? Op een of andere manier denk ik van niet.......Zeker bij konijnen en dat soort dieren, het is niet normaal hoe die dieren fokken.....Maar toch: zou het kunnen?
@ knorretje ja het wachten na je ei tot nod ervaar ik ook als niet prettig, ik heb wel een korte cyclus, maar het duurt me toch te lang. die druk voel ik gek genoeg helemaal niet, ik ben echt zo blij voor haar, misschien dat die druk wel komt als het deze ronde niet lukt hoor. en ook hier lijkt het allemaal niet op te schieten. ook zo naïef om te denken dat het zo even lukt. (dit dacht ik echt een half jaar geleden) maar toch heb ik vrij goede hoop voor deze ronde. ook omdat dit de 2e cyclus is die gelijk loopt aan mijn vorige cyclus, gewoon netjes 27 dagen in plaats van 46. wel heel erg lief dat je je duimen overuren laat draaien voor mij, de mijne draaien hier ook voluit hoor, en ook voor jou, zie dat jij een dag voorloopt op mij, het word nu weer spannend, mei komt eraan. liefs
whuhahahaha, ik zie die konijntjes al voor me, en maar klussen en maar klussen. ik weet alleen dat ze vruchtbaar zijn vanaf 4 maanden, ook al anders als bij ons
O jammer Gemke dat je niet positief getest hebt. Over een tijdje nog maar een keer proberen. En wgev, ik hoop dat je idd snel positief test en zo samen met je schoonzus zwanger bent. Daar had ik ook stiekem op gehoopt. Mijn schoonzusje is nu 28 weken (zij zijn al wel veel langer bezig als wij). Maar ja, het kan nog alleen is zij dan al bijna uitgeteld en ik net zwanger. We moeten het maar afwachten. Hier morgen starten met ovutesten en hopen dat het deze maand raak is. Zou zo leuk zijn. Maar ja, voor wie niet. Ik ga zo werken en dan lekker 2 dagen vrij met mijn mannetje rond mijn ei dus het moet goed komen deze maand. . Hoop ik....
Ha! Mijn schoonzus loopt ook rond met een dikke toeter! Kei leuk! Mijn broer die pappa gaat worden!! Nu wij nog. Krijgen opa en oma het druk Wij slaan deze maand even over (NOT) omdat mijn uitgerekende datum dan zou vallen op de verjaardag van mijn broer. Zo'n uitspraak heeft vorige maand 3 keer geholpen bij NOD April ("wij slaan deze maand over ivm met feestdagen") want alle drie zijn zwanger!! Dus......nogmaals: wij slaan deze maand over!!! Wie doet ermee??
Meiden, ik zal me hier maar afmelden, we hebben maandag niet zo'n goed nieuws gehad bij de gyn en daardoor besloten dat we er momenteel toch niet voor gaan. Wil jullie allemaal veel succes wensen en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!! Ik kom af en toe nog wel eens spieken hoe het met jullie gaat!