Fijn, dat je die druk totaal niet voelt....Ik zou het denk ik wel hebben.... Ik hou van duimen draaien (houdt met van de straat hahahaha)....Dus graag gedaan! Tja, ik zie het nie zo positief in deze maand.....Hebben weinig geklust (hadden ff een dipje) maar we wachten rustig af....Scheelt dat ik volgende week op vakantie ben, geen zwp, totaal genieten en als ik terugben en nog niet ongie dan gooien we er eens een test tegenaan!
Go Surf!!! Jij bent lekker bezig..... Ook ik heb me net van de bank afgesleept......Was is opgehangen, bed verschoont....Heb ook al een lijstje klaar met dingen die we moeten meenemen op vakantie.....Nu nog ff mijn koninginnedag-outfit opsporen en ik ben er klaar voor!!! Succes met je 2e verslag.....voor je het weet ben je er klaar mee!!! SUCCES!
Ik doe mee.....Als ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonmoeder....totaal niet ideaal....Dus ik sla ff over (NOT)......Pfff, ga echt geen ronde overslaan omdat het dan niet ideaal uitkomt.....Het mag al een wonder zijn als je zwanger wordt, gaan we ook nog zelf bepalen wanneer.......Dus uhhhhh: Gewoon er voor gaan......!
He meiden, ik ben een zwangerschap op de voet aan het volgen, de poes van mijn vriendin is zwanger en het duurt nog ongeveer 3 weken tot de kleintjes geboren gaan woorden. zo ook ons kleintje. ff mijn gedachten ergens anders op zetten is ook wel fijn liefs
Even snel reageren. Ik denk dat m'n ei vroeg is geweest.... dus... helaas niet geklust... maar gisteren wel. Ik denk dat m'n ei namelijk maandag is geweest. Zou 't dan toch....?
Als je ei maandag is geweest en jij gisteren (dinsdag) hebt geklust, dan is het te laat toch.....Heb je toevallig zondag niet nog geklust......dan moet het wel goed komen......Hoop het voor je!
Dan spreken we het volgende af.....Over 3 weken komen de kleine poesjes en ben jij de opvolger, namelijk zwanger!!! Dat zou wel grappig zijn.......Neem jij het over......!
Ik ga maar eens de zon opzoeken....Heb er dagen op moeten wachten, moet ik nu niet binnen gaan zitten......Fijne middag nog dames.....Ben er waarschijnlijk zaterdag pas weer.....Druk druk druk! Motto.....we gaan voor ROZE!!!
pff nu heb ik geen zin meer... ik stop ermee, de rest doe ik volgende week weer, ga lekker mn mannetje halen en naar huis toe!
Hier schijnt het zonnetje wel maar niet zo dat je buiten kunt zitten. Krijg wel zin om te shoppen. Denk dat ik maar even naar de stad fiets. Fijne dag en Knorretje lekker genieten van de zon
Re: NOD Mei 2009 door knorretje84 op wo apr 29, 2009 11:58 am 3kats schreef: He meiden, ik ben een zwangerschap op de voet aan het volgen, de poes van mijn vriendin is zwanger en het duurt nog ongeveer 3 weken tot de kleintjes geboren gaan woorden. zo ook ons kleintje. ff mijn gedachten ergens anders op zetten is ook wel fijn liefs Dan spreken we het volgende af.....Over 3 weken komen de kleine poesjes en ben jij de opvolger, namelijk zwanger!!! Dat zou wel grappig zijn.......Neem jij het over.. Dat lijkt me een erg goed idee knorretje, leuk bedacht ook ha ha laten we gewoon afspreken dat we allemaal in mei op roze gaan!!! ik duim voor iedereen! liefs
@kirby: jeetje wat een tegenvaller dan, heel veel sterkte! @kris: ik doe mee, ik sla deze maand ook over, want dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van mn zwager (hihi) (kan eigenlijk niet meer overslaan....) maar mssn als ik het nu nog even heel hard roep heb ik binnenkort een posi test! *duimduimduimduimduimduimduimduimduim*
Ik ga mijn mannetje zo ook maar even achter op de fiets zetten en dan gaan we even de hertjes voeren. Fototoestel mee om wat leuke foto's te maken.
Blegh! Wat kan een mens t zat zijn zeg!!! Ik ben net de stad in geweest om nieuwe lingerie te kopen, maar ik heb gewoon niets gekocht. Ik wilde iig een goeie halterb.h. hebben voor onder het jurkje dat ik aan doe naar de bruiloft van een vriendin en eigenlijk ook nog een paar mooie dingen. Nou, ik heb 7 (!) b.h.'s gepast en er was er geen 1 naar mijn zin. Ze waren of te saai, of de bandjes waar je de halter mee maakt waren te kort, of de maat was niet goed (en de goeie maat, 70C, hadden ze dan weer niet), of t was geen push-up. Tjongejonge wat een gedoe zeg een b.h. kopen. Nou ga ik volgende week maar weer verder zoeken.
70 C dat valt nog wel te doen maar een halterbh in maat 75F bestaat gewoon niet. Echt een super leuk jurkje gekocht vorig jaar heb hem nog niet aangehad omdat ik er geen bh onder kan vinden.Strapless bestaat al helemaal niet. En van die doorzichtige bandjes snijden weer teveel. Heb ook niks gekocht in de stad kon niks vinden naar mijn zin. BAH baal met je mee Mermaid