NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

oh en trouwens ik heb 95 c d of e is overal verschillend word er gek van ook
    waarom kan niks in het leven nou eens gewoon simpel zijn

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Gemke,

De eerste ronde na het stoppen met de pil voelde ik ook van alles had allerlei symptomen maar na 55 dagen werd ik toch echt ongi met 6 dagen bruin verlies.
    Die week er op nog een test gedaan maar die was echt negatief.
    Kan dus erg lang duren met veel symptomen en soms een dagje bloedverlies.
    Ik zou gewoon wachten op meerdere dagen bloed en dan pas weer gaan tellen

Succes

3. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    gemke als je er zo verward van word, is het dan misschien niet handig om ovutetjes te gebruiken, dan kun je in ieder geval je ei op gaan speuren, en weet je ook wanneer je extra moet klussen :) bij mij hebben ze goed geholpen de vorige keer, anders was ik mijn ei misgelopen.

liefs

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pfff, ik ben moe. last van mn rug, (.)(.) doen weer zeer en constant krampen in mn buik, dus mn ongi komt er weer aan, elke maand dezelfde klachtjes, dus wel fijn dat dit duidelijk is. maar ben ook nog een mega chaggie, op zoek naar een goed en passend krediet en dat is ook nog niet makkelijk (hebben een kleine hypotheekschuld, wat we zo moeten gaan ondervangen).... bleeeeeeehhhhhh!

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He ik zie onder aan de blz. staan dat The Lady in tha house is.
    Waar ben je Lady??????

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nou ja niemand hier meer.
    Dan ga ik ook maar afsluiten en lekker tv. kijken
    Mijn vriend is nog aan het motorlezzen komt over 30 minuten ook thuis denk ik.

Allemaal een fijne Koninginnedag

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he gekkerds!

@gemke en kirby... balen meiden, dat is niet fijn!

@suus, ik was aant bijlezen en zie nu pas je berichtje :) daar gaan we wéér.

@bh-maten; ik heb 80D en vind meestal wel mijn maat maar bij mij is er dan weer een ander probleem: die verdomde trend van die "mousse" die ze in zowat ELKE bh steken.. daar word ik nu echt een lastig van! Ik kan die echt niet aandoen!! Lijkt alsof ze gewoon op m'n borsten "plakken" en vind ze vreselijk!
    Ik wil gewoon een slap stofje met een beugel in... wat is er gebeurd met de goede oude bh's??
    Ik shop meestal bij hunkemöller, daar vind ik wel m'n ding. Maar ook zij gaan overboord met die moussen... uh, een diepgewortelde HAAT!
    En ik ga echt geen oma-bh's kopen, weetjewel, van die huidkleurige :)

ahja, wat een vrouw lijden kan!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo allemaal!
    De hartelijke groetjes uit Zweden!!!

Liefs Muurtje!

ongi gevoelens zijn aanwezig. Ik verwacht het elk moment... helaas.
    Maar des ondanks is het hier schitterend en vol op genieten. Echt een aanrader!!

9. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Nou ja muurtje weer hier helemaal vanuit Zweden!! Geniet lekker van je vakantie!!!

Ik probeer nu even niet zo bezig te zijn met zwanger worden erg lastig maar ik wil er even niet zo een druk achter zetten. Maar ja ik weet al dat het moeilijk word. de duiveltjes zijn net weg nu flink klussen, hou toch wel mijn ei in de gaten, en als mijn NOD dichter bij komt dan ben ik hier weer elke 10 minuten!!!!

Anyway tot snel!!

Groetjes Bolle Buik

10. Bongo

Bongo Lid

15 mrt 2009
    28
    0
    0
    Nou dames, sluit me bij jullie aan......spannend!
    Het is voor mij de 3de ronde (1ste ronde na 5 wkn een MK).
    Had in januari mijn Marena verwijderd. Ik ben druk bezig met duimen
    draaien, ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet voor 15 mei ga testen, wil niet weer te vroeg zijn of een teleurstelling, dus geduld.....

Op de oude site kon je zelf op een NOD lijst je datum invullen, bestaat deze niet meer?

11. gemke

gemke Niet meer actief

ha die muurtje we miste je al joh
    gisteren vroeg ik nog waar is ze toch hahaha was effe vergeten dat je op vakantie was
    hoop dat het fijn is daar en dat je trug komt met een positieve test meis

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    so meiden, ik ga slapen... brr moe!

liefs en tot morgeeeeuh!!

xxx

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Slaap lekker Lady ;) Kom ik er net achter dat je online bent haha!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier nog zo eentje.. Ik ben ook altijd opzoek naar die ouderwetse BH's zonder extra opvulling. Gewoon simpel. Bij hünkemoller zijn ze verkrijgbaar. Ik ben af en toe zo erg dat ik van dezelfde meerdere neem. Ook als er geen andere kleuren zijn dan neem ik dezelfde kleur.

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zijn er trouwens nog dames wakker??? Of is iedereen aan t klussen behalve ik?
    Het bloeden is gestopt, dus ik denk dat ik straks ga klussen. Ben alleen een beetje bang dat het morgen weer opkomt en dat ik dan een infectie krijg. Raad???

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!

Hoe is het hier? Loopt de spanning al op voor de 1 mei-testers? Nog 2 nachtjes slapen!!!!

Ik wens jullie heeeeeel veel succes de komende maand, dat ie maar lekker ROZE mag worden! En ik hou het in de gaten!

@nana; hoe is het? nog een paar dagen wachten! Heb je een goed gevoel deze keer? Het word bij jou ECHT tijd dat het raak is hoor!

@ricmar; hoe is het bij jullie? Zeg maar tegen je mannetje dat ie deze maand heeeeel goed moet mikken!

@alle andere oude bekenden: voor jullie natuurlijk ook allemaal heeel veeel succes he!

Liefs Suus

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

even een update

Gister de inseminatie, ging prima geen problemen (ook het samen nog gezellig gehad) :oops:
    Vandaag was de inseminatie erg pijnlijk, was net of de baarmoedermond geheel samen trok, na ca 10 minuten
    leek heel erg op de pijn die ik voelde bij de mk. :cry:
    was dus niet leuk.
    Had de hele dag al wat ovu pijntjes

kruik op mijn buik gekregen van mijn mannetje.
    Maar het blijft gevoelig en mijn buik is erg hard en lijkt dik (darmen die opspelen?)
    al met al geen leuke ervaring maar we hopen dat de pijn ergens goed voor is..

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oww Ricmar Ik duim voor je dat het raak is!!! Spannend.

Hier haha, wat moet je ervan zeggen??? Heb al een aantal dagen eipijn, vanmorgen had ik tel consult met gyn. Had geen eisprong gehad, dus gaf aan dat ik eipijn had (wat ik de vorige keer ook voelde) en haar woorden waren DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT. Ik kreeg ruim 2 uren daarna een enorme steek. En daarna zakte de pijn steeds verder af. Daarnet nog ffkes goed geklust :D . Ben zo trots op mijn lichaam :) .

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ricmar: Gatsie, balen zeg. Misschien dom van mij, maar ik wist niet dat een inseminatie pijnlijk kon zijn :oops: . Nu maar hopen dat t voor een goed doel is geweest en t raak is deze ronde. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!

@ bh's: Nadat ik vanmiddag bloedje chagerijnig uit de stad thuis kwan, heb ik inmiddels het hele internet afgestruind op zoek naar een bh naar mijn smaak. Nu heb ik eindelijk een halterbh bij de H&M gevonden die ze ook in 70C hebben. En dit is echt een halterbh en niet een gewone bh waarvan je ook een halter kan maken. Die vind ik namelijk vaak ook echt waardeloos, omdat die bandjes dan te kort zijn en je een hartstikke zere nek krijgt en bovendien zit de bh dan ook niet meer mooi. Ik ga zo dus ff die bh bestellen en geljk nog wat andere lingerie bij de Hennes, ze hebben leuke dingen daar en ook in de goeie maat. Dan kan ik t tenminste gewoon rustig op mijn gemakkie thuis passen. Ideaal!!

Volgens mij is t rustig hier....

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ow ow ow over BH's wat een hel zeg pfff!!
    Ik heb dan wel gewoon 85E of F ligt er aan waar ik ze haal, maar meestal zijn ze op :S en komen ook niet meer terug in de winkel.

Ga meestal gewoon naar Hunkenmoller in Sneek of Leeuwarden in Leeuwarden zijn ze vaak sneller op dan Sneek. Maar goed me ouders wonen In Sneek dus ja dagje uit :)

Deel Deze Pagina