NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

OMG!!!!! Ga ik die bh bestellen bij de Hennes kan ie pas begin juli geleverd worden. Arrrggghhh, ik word gek, ik heb dat ding 15 mei nodig. Nou ja, dan ga ik volgende week woensdag maar weer de stad in, naar Utrecht deze keer. Wie weet hangt ie wel gewoon nog in de winkel.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

NOu jaaa zeg :S , wat een streken..
    Snel naar de stad, wie weet weet je m te bemachtigen :D

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nou ik hoop t. Ik ga dan denk ik pas woensdag, zatertdag is t altijd zoooo onwijs druk bij de H&M.

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    bij de restpost in dokkum..hebben ze restpartijen van hunkemuller en ik heb er al evn een paar ingeslagen rond de 15 euro kosten ze nu..en is nieuwe collectie.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja dat is zo! Soms denk ik wel dat mensen verwachten dat er een oorlog uitbreekt zo staanze overal tussen te graaien haha..

Succes met je zoektocht naar de goeie bh

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

I Love restpost (soms) :)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja joh, heb je dat wel eens gezien als er een collectie van zo'n beroemde ontwerper bij de H&M is, allemaal van die hysterische wijven (ik hoop niet dat ik nu iemand van t forum beledig), rennen, trekken, duwen, graaien, echt ongelooflijk.

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    haha jah voor koopjes ben ik ook wel aardig graaierig maar ik ga niet duwen trekken of ruzie maken soms zie je viswijven !! :) ..maar bekende merken zeggen mij niks

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben wel bekend met de bekende merken, maar ik koop er nooit iets van ivm een ontoereikend budget ;) . Bovendien vind ik t veel leuker om veel kleren voor weinig geld te kopen dan andersom. Alleen aan schoenen geef ik veel geld uit.

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou indd ik heb het geld er niet voor en ook niet voor over...en schoenen ligt eraan ik wil wel goede schoenen hebben en als ik goede schoenen koop kan ik er ook wel 2 winters,of zomers mee...

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gossie, 2 van mijn 3 katten liggen bij me op de bank en die ene is nu de andere aan t wassen, echt zo schattig!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oww ik koop wel vaak bekende merken van bjorn borg en g star e.d. maar klinkt heel stom t zit voor geen meter, met als vervolg dat ik t weggeef aan me zus . Zonde, allen espirit zit me fijn en is nog niet zo verrekte duur ook

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen...
    Ik koop meestal kleding van H&M en Esprit, omdat dit me erg lekker zit !

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik sluit me ook definitief aan bij jullie na twee dagen overtijd. Zal me kort voorstellen want volgens mij geen bekenden hier.
    Januari 2008 gingen we ervoor en het was direct in ronde 1 raak!! Helaas verloor ik ukkie 1 waardoor het voor ons over was. Toen we echter bij de echo waren om te kijken of de mk volledig was, kwamen we ukkie 2 met kloppend hartje tegen!! Helaas trok ook dit ukje zich terug maar moest na een paar weken met een curretage verwijderd worden.
    Na de curretage werd ik niet meer ongi en gelukkig wist de gyn wat Asherman was. Ze waren er vlug bij en na twee operaties kan ik eindelijk vertellen dat we sinds een maand ' genezen' verklaard zijn en zou niks ons in de weg moeten kunnen staan om er weer voor te gaan.
    Al met al een zeer heavy tijd met gelukkig nog een kans op een ukje. Wie weet in ronde 2!

15. gemke

gemke Niet meer actief

hoi dames
    allemaal koninginnen dag vieren vandaag of blijven jullie thuis??

@bramtim: welkom meis

hier nogn steeds in onzekerheid zou ik te vroeg zijn is mijn nod gewoon een paar dagen later ofzo
    wel allemaal buikkrampjes gehad gisteren en vandaag maar geen duveltjes verder
    ik laat mijn banner zo maar lekker staan wie weet toch??

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    We gaan hier zo wel even het dorp in. Maar er wordt hier niet zoveel gedaan. Ze hebben geen Oranje-comite !!!

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dag Dames,

Nog steeds wat ongi pijn. Maar nu ook al de tweede ochtend op rij missellijk.
    Ik denk nog altijd dat het mijn darmen zijn die een spel met me spelen. Maar begin ook na te denken over de dag waarop ik voor het eerst ga testen.
    Misschien zaterdag? Al kan dat ook te vroeg zijn als eitje was maandag of disndag is geweest... of kan het dan ook al positief zijn? (allé als het al positief is he, ik geloof er nog niet in)

18. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje
    & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74& IKKE
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 &
    Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash
    8: Wgev & Mcellie & Zindy
    9: Caromama
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0
    & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82 & Nonja
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel
    19: Mijs & Janis
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie
    23: The Lady & 1984 & Bramtim
    24: Astrid85
    25: Chelle & Jo86 & Miza
    26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke
    27: Luuske & Ninoshka
    28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Naliey & Loesje13

TESTMARATHON:

* 4 Mei: IKKE
    * 8 Mei: Crash
    * 10 Mei: Wgev
    * 17 Mei: Susan27
    * 23 Mei: Mermaid
    * 28 Mei: Ninoshka
    * 29 Mei: Rapoenzel
    * ... Mei:

106 dames voor de ROZE HUMMER
    1 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    3 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

Hey allemaal,
    Ik had me gister al even gemeld maar was vergeten mezelf op de lijst te zetten, haha! Bij deze dan, ik sta op de 27ste. Ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen. Persoonlijk zeg ik: "gewoon op roze"!! Fijne koninginnedag allemaal!!
    X

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik had geen klachten, maar moest van mn internist vroeg genoeg een test uitvoeren, zodat ze er op tijd bij zouden zijn, mocht het zover komen... En nu heb ik volgens mij een streep.... raar he

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Even een banner check.

Deel Deze Pagina