NOD Mei 2009

Discussion in 'NOD forum' started by ipad, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi meiden!
    wat is het nog druk voor koninginnedag, ik dacht iedereen zal wel buiten zijn. Wij gaan vanmiddag pas even de stad in, ik wordt altijd zo gek van die vrijmarkt, is mij veeeeels te druk. Heb gisteravnd wel tot laat een alcoholoze koninginnenacht gevierd. Was super gezellig!

@Bramtim: Och wat een heftig verhaal! :( Ik hoop dat je in mei gewoon weer op roze mag, heel veel succes!

@Ricmar: fijn dat de inseminatie weer is gelukt alleen vervelend dat je zo'n pijn had. Kom er maar weer gezellig bijzitten hier op de wachtbank!

@Ladyjoey: Waaaaattttt?!? Als in een 2e streep :D Zien zien zien! Mag ik je dan feliciteren? waarom ben je zo verbaasd, zit je nog heel ver voor je nod? nou, ik ga je dan stiekum tovch alvast heeeeeel voorzichtig feliciteren!

@Suus: Hi meis! Leuk dat je weer ff om een hoekje kwam piepen! 8 weekjes alweer :D - dat buikje moet nu langzaam zichtbaar gaan worden :D . Tja, mn gevoel over deze ronde: niet echt positief, maar misschien toch wel iets positiever dan over de laatste 2 rondes. Ik heb weer niet zoveel gevoeld, maar wel net iets meer dan de vorige 2 rondes. Had 2 a 3 dgn na mn ei wat krampen. Heb inmiddels een klein beetje een opgeblazen gevoel. Verder verbeeld me ook dat mn tepels iets donkerder zijn, maar mn mannetje zegt dat ik gek ben :rolleyes:. Verder geen symptomen, maar ben al wel lekker zenuwachtig ;) . Temp is nog steeds hoog, maar meestal begint ie pas te zakken op 11 of 12 dpo (morgen of overmorgen...). Ach, we zullen het wel weer zien, mn nod is pas over 5 dagen, maar als ik ongi wordt dan weet ik dat vaak al wel 3 dagen voor mn nod door die tempdaling, dus dit weekend weet ik vast meer. [-o< [-o< [-o<
    Veel liefs!

Fijne koninginnedag allemaal!

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik heb 2 fo'to's in mn album, maar daar zie je t niet zo goed op. Hier zit ik inderdaad te kijken naar een redelijk duidelijke streep. Hoef geen moeite te doen om m te zien, laat ik het zo zeggen...
    En verbaasd... jah, eerste maand waarop we het hebben laten rusten, niet gericht geklust... en eerlijk gezegd hebben we geloof ik maar twee of drie keer geklust door de verkoop van ons huis, het inpakken en mijn vermoeidheid van mn nieuwe baan :-$..... Dus ik ben nog behoorlijk overrompeld...

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @LadyJoey: Jaaaaa, het is nog wel erg vaag (maar dat komt misschien ook omdat de foto best van ver is genomen), maar ik zeker wat :D. Wat geweldig voor je! Je moet natuurlijk nog wel een beetje voorzichtig zijn, omdat je nog voor je NOD zit, maar het lijkt er toch echt op dat je straks gewoon lekker op ROZE mag! Super, dit wordt een mooie koninginnedag voor jou! Weet je mannetje het al?

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ja, omdat ik zo overrompeld ben, zei ik het maar zo terloops tegen hem... Morgen dan maar meteen een verwijsbrief aanvragen bij de huisarts, bloed laten prikken en mn internist op de hoogte stellen... Als het echt zo is, ben ik toch pas gerustgesteld na de 6 weken, want dan krijg ik al een echo ivm mn miskramen en bbz... dus waarschijnlijk zal ik mn banner ook nog niet veranderen... beetje bijgeloof denk ik, sinds de vorige keren...

5. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @LadyJoey: kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar als je straks je NOD voorbij bent, kun je gerust alvast een beetje blij worden :D . Het kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar elke dag dat je verder bent wordt die kans een beetje kleiner. Doe het nu gewoon maar even rustig aan tot je NOD, maar het gaat dit keer vast goed! Ik duim heel hard voor je!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Thanks... ;) Blij dat ik vandaag toch ff snel mn "ei" kwijt kon... Jij heel veel succes ook he!

Kus

7. Arka

Arka Fanatiek lid

Feb 2, 2007
    3,132
    0
    0
    wauw Joey! en dat 4 dagen voor je NOD dus nog geen 14 dagen na je ei?!
    Dat ziet er goed uit zeg!
    Proficiat!!!!!

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    thanks.... en dat te bedenken dat we over een maand gewoon geen huis meer hebben... we moeten nu echt tempo gaan maken met alles, haha....

9. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @LadyJoey: Dank je! Ga nu even douchen en straks maar even buiten kijken :D

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    veel plezier vandaag!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even een heel kort ego berichtje..

Hoe leg je aan je borsten uit dat je niet zwanger bent?! en dat een routebeschrijving/landkaart van nederland in blauwe aders dus totaaaaal zinloos is! :)

12. Arka

Arka Fanatiek lid

Feb 2, 2007
    3,132
    0
    0
    joey: voel je iets: misselijk, buikpijn, ....?

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Eehmmm, ik heb zo'n ongi gevoel en mn boobs zijn gewoon irritant gevoelig, last van mn rug en vaak toilet enzo, maar dacht echt dat dat mn ongi symptomen waren...

Ik duik de stad maar eens in, op zoek naar een cb digitaal...

14. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo dames
    Ik schrok vanmorgen ineens wakker en ik moest overgeven.
    Toen ik eenmaal klaar met spugen was verscheen er een glimlach op mijn gezicht zou ik dan toch????
    Nog even en we weten of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet!!!

Dikke kus Breezer

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Het is echt zo, heb er een digitale test tegenaan gegooid!

Kus

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gefeliciteeeeeerd LadyJoey!!

@allemaal: Nederland 1 aanzetten op de tv! ongeluk gebeurt in Apeldoorn bij de koningklijke stoet!

17. gemke

gemke Niet meer actief

pfff tis toch niet normaal wat een zot zeg zomaar door die mensen heen rijden echt niet normaal

18. wgev

wgev Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    1,620
    0
    0
    ladyjoey GEFELICITEERD

ook hier is het even stil in het dorp,
    alle mensen voor de buis.
    ik vind het echt erg,
    maar voor ik iets zeg over die vent,
    je weet natuurlijk niet wat er is gebeurd,
    het kan opzet zijn, maar misschien is hij wel onwel geworden.
    ik ben er echt even stil van.

liefs

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ladyjoey, gefeliciteerd!! :D

20. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Proficiat aan alle zwangeren!
    Morgen beginnen we allemaal af te tellen he meiden! Mei is onze maand!

Liefs

Share This Page