Hoi meiden! wat is het nog druk voor koninginnedag, ik dacht iedereen zal wel buiten zijn. Wij gaan vanmiddag pas even de stad in, ik wordt altijd zo gek van die vrijmarkt, is mij veeeeels te druk. Heb gisteravnd wel tot laat een alcoholoze koninginnenacht gevierd. Was super gezellig! @Bramtim: Och wat een heftig verhaal! Ik hoop dat je in mei gewoon weer op roze mag, heel veel succes! @Ricmar: fijn dat de inseminatie weer is gelukt alleen vervelend dat je zo'n pijn had. Kom er maar weer gezellig bijzitten hier op de wachtbank! @Ladyjoey: Waaaaattttt?!? Als in een 2e streep Zien zien zien! Mag ik je dan feliciteren? waarom ben je zo verbaasd, zit je nog heel ver voor je nod? nou, ik ga je dan stiekum tovch alvast heeeeeel voorzichtig feliciteren! @Suus: Hi meis! Leuk dat je weer ff om een hoekje kwam piepen! 8 weekjes alweer - dat buikje moet nu langzaam zichtbaar gaan worden . Tja, mn gevoel over deze ronde: niet echt positief, maar misschien toch wel iets positiever dan over de laatste 2 rondes. Ik heb weer niet zoveel gevoeld, maar wel net iets meer dan de vorige 2 rondes. Had 2 a 3 dgn na mn ei wat krampen. Heb inmiddels een klein beetje een opgeblazen gevoel. Verder verbeeld me ook dat mn tepels iets donkerder zijn, maar mn mannetje zegt dat ik gek ben . Verder geen symptomen, maar ben al wel lekker zenuwachtig . Temp is nog steeds hoog, maar meestal begint ie pas te zakken op 11 of 12 dpo (morgen of overmorgen...). Ach, we zullen het wel weer zien, mn nod is pas over 5 dagen, maar als ik ongi wordt dan weet ik dat vaak al wel 3 dagen voor mn nod door die tempdaling, dus dit weekend weet ik vast meer. [-o< [-o< [-o< Veel liefs! Fijne koninginnedag allemaal!
Ik heb 2 fo'to's in mn album, maar daar zie je t niet zo goed op. Hier zit ik inderdaad te kijken naar een redelijk duidelijke streep. Hoef geen moeite te doen om m te zien, laat ik het zo zeggen... En verbaasd... jah, eerste maand waarop we het hebben laten rusten, niet gericht geklust... en eerlijk gezegd hebben we geloof ik maar twee of drie keer geklust door de verkoop van ons huis, het inpakken en mijn vermoeidheid van mn nieuwe baan :-$..... Dus ik ben nog behoorlijk overrompeld...
@LadyJoey: Jaaaaa, het is nog wel erg vaag (maar dat komt misschien ook omdat de foto best van ver is genomen), maar ik zeker wat . Wat geweldig voor je! Je moet natuurlijk nog wel een beetje voorzichtig zijn, omdat je nog voor je NOD zit, maar het lijkt er toch echt op dat je straks gewoon lekker op ROZE mag! Super, dit wordt een mooie koninginnedag voor jou! Weet je mannetje het al?
Ja, omdat ik zo overrompeld ben, zei ik het maar zo terloops tegen hem... Morgen dan maar meteen een verwijsbrief aanvragen bij de huisarts, bloed laten prikken en mn internist op de hoogte stellen... Als het echt zo is, ben ik toch pas gerustgesteld na de 6 weken, want dan krijg ik al een echo ivm mn miskramen en bbz... dus waarschijnlijk zal ik mn banner ook nog niet veranderen... beetje bijgeloof denk ik, sinds de vorige keren...
@LadyJoey: kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar als je straks je NOD voorbij bent, kun je gerust alvast een beetje blij worden . Het kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar elke dag dat je verder bent wordt die kans een beetje kleiner. Doe het nu gewoon maar even rustig aan tot je NOD, maar het gaat dit keer vast goed! Ik duim heel hard voor je!
wauw Joey! en dat 4 dagen voor je NOD dus nog geen 14 dagen na je ei?! Dat ziet er goed uit zeg! Proficiat!!!!!
thanks.... en dat te bedenken dat we over een maand gewoon geen huis meer hebben... we moeten nu echt tempo gaan maken met alles, haha....
Even een heel kort ego berichtje.. Hoe leg je aan je borsten uit dat je niet zwanger bent?! en dat een routebeschrijving/landkaart van nederland in blauwe aders dus totaaaaal zinloos is!
Eehmmm, ik heb zo'n ongi gevoel en mn boobs zijn gewoon irritant gevoelig, last van mn rug en vaak toilet enzo, maar dacht echt dat dat mn ongi symptomen waren... Ik duik de stad maar eens in, op zoek naar een cb digitaal...
Hallo dames Ik schrok vanmorgen ineens wakker en ik moest overgeven. Toen ik eenmaal klaar met spugen was verscheen er een glimlach op mijn gezicht zou ik dan toch???? Nog even en we weten of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet!!! Dikke kus Breezer
Gefeliciteeeeeerd LadyJoey!! @allemaal: Nederland 1 aanzetten op de tv! ongeluk gebeurt in Apeldoorn bij de koningklijke stoet!
ladyjoey GEFELICITEERD ook hier is het even stil in het dorp, alle mensen voor de buis. ik vind het echt erg, maar voor ik iets zeg over die vent, je weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, het kan opzet zijn, maar misschien is hij wel onwel geworden. ik ben er echt even stil van. liefs
Proficiat aan alle zwangeren! Morgen beginnen we allemaal af te tellen he meiden! Mei is onze maand! Liefs