oeps ik vergat die 2 kids van mijn schoonzusje erbij te tellen hihi dan word ik dus voor de 7e keer tante hihih mijn broertje heeft er 4 mijn zusje dan bijna 1 en mijn schoonzusje 2
hallo dames! mei is officeel begonnen!! Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen deze maand! Ik zelf ga gelijk door naar juni en sla deze maand over.. maar ik zal vast en zeker hier nog vaak komen meelezen!!
het is mei!!!!!! hopen dat we deze maand veel roze krijgen!!! ik ga straks aan het werk, maar ben gelukkig op tijd vrij, heb helemaal geen zin vandaag.. liefs
elegance, ik heb je stukje even gelezen bij december mama's. ik wil je veel sterkte wensen, en hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn, en dat het dan allemaal wel goed mag gaan. hier trouwens allemaal rare dingetjes, en ik mag het nog niet zeggen, maar krijg steeds meer het idee dat het deze ronde gelukt is, maar wil er natuurlijk niet teveel op hopen, straks is het niet zo. steken in mijn buik al vanaf mijn ei, veel meer eten, vooral smorgens, en gisteren was ik niks vermoedend aan het computeren, en aan het praten met mijn schatje, zegt ie ineens, volgens mij ben je zwanger!!!!zo uit het niets. dus ik vraag hem waarop hij dat baseerde, nou zegt hij, je gedraagt je anders!!?? zelf niks in de gaten hoor! nou 1 voet natuurlijk al heel hoog de lucht in, maar die andere staat tot nu toe vrij stevig op de grond, moet nog 8 dagen geduld hebben , dus een beetje lijm is niet overbodig hier!!! tot later x
1 mei, een prachtige dag!!! Heb straks bruiloft en wat een stralend weer!!! Gisteren was ik in a'dam....Niks meegekregen van Apeldoorn. Zat in de trein toen mijn moeder belde......Jeetje. Gisteravond de beelden gezien. Kippenvel en een traan gelaten.....Pfff, ik ben ook echt een emo-muts.......Wat een drama!!! @ Ladyjoey en Suekes: GEFELICITEERD!!! Supertof!!! @ hier: Mmmm, had gisteren een bruin/rozige veeg na het plassen op mijn papiertje....Mmmm, wat kan dit zijn. Verder beginnen mijn tepels op te spelen (auwieee).....Verder voel ik me zoals anders......Ben benieuwd.... Oja, ook super nieuws: HEB EEN HUIS!!! Eindelijk, na maanden zoeken, bezichtigen, bieden, afgewezen worden, weer opnieuw zoeken enz is het nu dan toch gelukt!!! Nu nog een beeb en mijn geluk is compleet!!!
@de zwangeren;gefeliciteerd!! geniet er maar lekker van en strooi maar flink met de hcg hier. hier weer wachten en wachten tot moederdag.. pff wat duurt dat lang.
Bericht aan de NOD politie: Geachte, Gelieve te noteren dat Arka zéér flink geweest is en nog niet heeft getest! Tot morgen! Met vriendelijke groeten, Arka
@elegance, lees net wat er aan de hand is... veel sterkte!!!!! @hier, wil eigenlijk van die online testen kopen zodat ik op moederdag kan testen, zou wel geweldig zijn, maar aan de andere kant heb ik zoiets van tja,,, het zal toch wel niet raak zijn en als ik eenmaal testen in huis heb dan kan ik ze niet laten liggen.
Oh jullie zijn lief dames, echt iedereen trouwens.. ja balen he dat het weer zo moet lopen.. ik kon me al niet voorstellen dat het deze keer wel goed zou gaan en dat ik zo snel zwanger was.. nou ja dan sluit ik gewoon weer gezellig aan bij de meiden van de NOD.. nou hoop ik niet dat als het mei is jullie allemaal in het mama topic zitten he!! GRAPJUH! ik hoop voor jullie dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn, het is zo onbeschrijflijk apart te weten dat er een klein mensje in je zit dat gaat groeien tot een beeb.. Ook ik hoop het ooit mee te mogen maken.. moet natuurlijk eerst bewijzen dat ik geduld genoeg heb :S had mezelf ook nooit miss ongeduld moeten noemen En zoals bij de vorige mk gezegd, ik kan maar beter proberen positief te blijven he.. het valt toch allemaal zwaar op mijn dak vooral nu nog moet blijken of ik een curetage moet krijge ofdat het vanzelf nog komt.. maar wil wel hoop houden op een gezonde beeb..
Goedemorgen meiden! Elegance: sterkte meid!(heb het gelezen) Vraagje, kan iemand mij opde testlijst neerzetten voor 28 mei?
Goeiemorgen meiden, @Elegance: NEE!!! Meis wat ontzettend erg voor je dat het weer is is gegaan . Bah, wat een slecht begin van de maand op deze manier. Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je in juni eindelijk eens meer gelukt hebt. Je wete het he, drie maal is scheepsrechts. *Hele dikke knuffel* @arka: goed hoor! De NOD-politie neemt haar petje voor je af @Knorrteje: spannend, misschien een beetje innestelingsbloed... Ik duim voor je! @Suekes: JIPPIE!!!! Super dat het gelukt is, gefeliciteerd! @wgev:spannend, ik duim voor je! @all: Hier alweer 11 dagen na ei. Temp is een beetje gezakt vanmorgen, ik hoop dat ie niet verder zakt [-o< [-o< [-o<
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74& IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23& Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke 27: Luuske & Ninoshka 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje & Love child 30: Naliey 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 108 dames voor de ROZE HUMMER 3 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu @Love child: Je staat erbij, heel veel succes!
Goedemorgen allemaal, Ik kom jullie vergezellen. Wij gaan als het goed is voor de 1e ronde (nadat ik ongestel ben geweest en dat zou vandaag moeten gebeuren). Vriendlief is er nog niet helemaal uit of hij deze maand of over 2,5 maand (gaan we trouwen) er voor wil gaan Hij weet dat ik heel graag wil en van het weekend gaan we het er eens goed over hebben. We hebben het een paar dagen geleden al zonder condoom gedaan dus het gaat de goede kant op (nu was ik helaas niet vruchtbaar, hih maar dat wist hij niet ) Ik wil graag zwanger worden maar het enige wat ik bij hou is mijn cyclus, ik weet niet goed wanneer ik mijn eisprong heb, waarschijnlijk wanneer ik ineens onder de pukkels zit en steken in mijn buik heb Mijn wens is om zwanger te zijn tijdens onze grote dag, dat we samen een heel mooi geheim hebben. Niemand weet het, want wij wilden immers nooit kinderen Dus je begrijpt mocht het lukken zullen we een hoop mensen verrassen en blij maken. Vooral onszelf Brigit Succes allemaal