NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Arka: die ongipijnen kunnen ook iets anders zijn he. En dan is het ineens niet meer zo erg als je ze steeds voelt ;) . Mijn duimen draaien hier hard!

@Brigit: Welkom meis. Ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn! Wanneer je je NOD even doorgeeft zetten we je erbij op de lijst.

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Tja mijn NOD is een beetje onduidelijk. Nu zou het tussen (vandaag) 1 mei en 5 mei moeten zijn, alleen deze keer ben ik nog niet zwanger. We hebben het met condoom gedaan. Hopelijk is het met de volgende eiyump gelijk raak (hihi dat hopen we toch allemaal, maar ga er niet vanuit. Pff gek he dat maak ik mezelf wijs maar hoop toch stiekum dat het snel lukt) en die verwacht ik tussen 23 en 27 mei. Mijn cyclus is tussen de 21 en 25 dagen vandaar.
    24-25-21.5-23-23-20-13-25-tot nu toe 21
    Ben in oktober gestopt met de pil, heb een half jaar de tijd genomen om te ontpillen. Laatste 2 maanden heb ik het behoorlijk gemerkt, kreeg zelfs symptomen van een zwangerschap. Daarna cyclus gehad van 20 en 13 dagen nu is het helemaal stabiel en heb ik eindelijk (sinds 2 maanden) weer zin in seks. =D> We deden het wel hoor, alleen niet zo vaak. Zo zie je maar wat de pil kan doen.

Bye

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Brigit: Ok, ik zou dan als ik jou was van mn langste cyclus uitgaan dan test je in ieder geval niet te vroeg. Zal ik je dan voor de 27ste op de lijst zetten?

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey lady's!!
    ik kom even overgewaaid en neem wat mee:
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh

De maand is begonnen, dus zet em op meiden!!! ik duim voor jullie!!
    liefs

5. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    HOi allemaal! lees al tijdje mee, maar reageer niet zo veel
    nu zouden mijn man en ik eerst een maandje me cyclus afwachten...maar hij wil er toch deze maand al voor gaan! jeeuh :)
    Ik stond er al op voor 25 mei :) wel een raar idee dat je deze maand gewoon een kindje kan maken!
    We hopen natuurlijk allemaal dat het de eerste ronden lukt...maar ja die kans is wel klein :)

veel succes allemaal en voor degene die al zwanger zijn gefeliciteerd!!
    hopelijk zijn er veel zwangere in mei!

groetjes,

jo86

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang *

Hee zwangere Maaiyb! Dank je, je timing is perfect! :D Hoe gaat met jouop je wolkje? Ben je er al een beetje aan gewend? En veel last van kwaaltjes?

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Jo: Super dat jullie nu "voor het echie" gaan :D . Heel veel succes!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

Altijd handig zo'n oude post he :) Succes ermee :)

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Echt lief van je nana dat je dat zegt. Ik laat je snel wat weten. Heb er niet echt ene positief gevoel bij, misschien wat zelfsbescherming?

Dikke kus

10. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @ Elegance: veel sterkte, wel goed dat je zo positief blijft, ik ga voor je duimen!!

@ Maakyb: ik heb het gevangen hoor dat HCG :) Hoe gaat het met je ? voel je je goed?
    Grappig dat je je kleintje 'wokkel' noemt, deden wij ook in het begin toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Later in de zwangerschap werd het spruitje en toen ze geboren was werd het muisje. Ze was veel te vroeg geboren (10 weken) en was echt zo'n pasgeboren muisje hihi. Ze piepte ook echt als een muisje. ..

@Knorretje: gefeliciteerd met je huis! Fijn gevoel is dat he, een eigen huis. Afgelopen januari hebben wij ook een huis gekocht en ik vind het nog altijd een apart gevoel als ik door mijn huis loop; 'dit is allemaal van ons'. Blijft speciaal!

Hier verder niets bijzonders. Ik baal er van dat mijn NOD blijkbaar een week later is dan dat ik dacht. Vind het echt vreemd, meestal kan ik mijn ovulatie wel redelijk voorspellen aan de hand van mijn afscheiding en buikpijn enzo, en dat was toch echt afgelopen woensdag zo'n 2 weken geleden. Die week hebben we ook flink geklust maar die week erop zijn we toch iets minder fanatiek geweest ivm drukte op het werk enzo..Het zal dus wel niet raak zijn deze maand. Ach, ik mag niet zeuren, is nog maar de 1e ronde maar had stiekem toch een beetje gehoop dat het net als bij mijn dochtertje weer snel raak was.. Toch realiseer ik me goed dat er genoeg meiden zijn die dat geluk niet hebben en maanden dan wel niet jaren op een kleintje moeten wachten, dus we gaan met volle moed verder. Ik hoop alleen dat die cyste die ik schijn te hebben (als gevolg van een keizersnede') geen roet in het eten gooit. Een maand geleden is die bij toeval ontdekt en volgens de gyn kon dit 'fertiliteitsproblemen' veroorzaken, maar hoefde niet. Zucht..daar heb je dus helemaal niets aan. Ik merk wel dat ik daardoor veel meer bezig ben met 'zwanger raken', en dat was ik met mijn dochter helemaal niet en dat was binnen een maand raak.
    Zo, sorry voor mijn ego-berichtje maar ik moest het ff kwijt.
    Meiden geniet van het mooie weer en we gaan voor veel roze deze maand!

11. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Nana33: Dank! Sorry, ik bedoelde of iemand mij bij de testmarathon van 28 mei wou neerzetten (ik sta namelijk al op de NOD lijst bij 22 mei) nou sta ik er 2 keer op haha!

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dank je, ik hoop echt dat mei onze maand wordt...
    begin nu toch echt me twijfels te krijgen of wij ooit een beebje in onze armen mogen sluiten...

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hie meiden,

@elegance.. wat jammer meid... je bent sterk hoor! knuffel!

@ichtus(bruisje) waarom heb je'n andere naam meid?

@naliey, ook weer een ronde verder? de hoop niet opgeven meid, komt vast wel!!

@de rest.. gelukkige 1 mei!!

liefs!

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik had cyste, daardoor werd ik niet ongi en heb ik een hele maand over moeten slaan :evil: :evil:
    nu ben ik ongi en ik weet niet of er iemand verstand van heeft van cyste bij de eileider/eierstokken??
    als je dan ongi bent geworden is de cyste dan weg, kleiner of verplaatst??

xxx

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @naliey... al sla je me dood, ik heb er geen benul van!

x

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    geeft niet...maandag maar ff de gyn weer bellen...
    tussen 8 en 10 kun je ze persoonlijk bellen en daarna krijg je de telefoniste...

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @Arka, hier ook al vanaf mijn ei zeurend eongi pijn.
    Ik moet helaas nog iets langer wachten met testen.

Duim met je mee.

Kom maar heel even spieken straks lekker met mijn mannetje naar de stad even terrasje pikken.
    't Is hier zulk mooi weer.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Ik hier ook maar ff mee kletsen
    Niet omdat ik ongie ben geworden...maar het is wel heel stil in april hihihhii

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Sennnaaaa wat zie ik? lange cyclus ineens? heb je je ei gespot of niet?

Spannend hoor! ;)

En Elegance.. wat erg meis! pffff... dat jou dit nou een tweede keer moet gebeuren, bah! dikke knuf van mij..

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hallo, kom ook weer ff spieken. hier is het ook schitterend weer! de hele dag al lekker aan het knommelen/klussen in en rond het huis. nu even hobbyen voor mezelf...
    komende dagen zullen hier in het teken staan van het 'klussen', haha mijn vriend begint eindelijk aan het woord 'klussen' te wennen.

Deel Deze Pagina