3 zwangeren zie ik op de lijst, wat super zeg! aledrie van harte gefeliciteerd!!! dit moeten we volhouden meiden! GO GO GO!
Ik had hele erge steken op 18 april...dag 13...en mijn temp is op die dag ook als een gek omlaag gegaan en een dag later weer omhoog! Dus ik ben heel benieuwd...en wat langere cyclus zou ik niet eens erg vinden... Mar ja dat is elke ronde weer afwachten... Hoe is het met jou?
hier gaat het goed ik probeer op die wolk te klimmen, begin het te geloven! de kwaaltjes vallen erg mee, alleen al vanaf 4uur gapen en elke keer weer heeel vroeg wakker heb net een "babybel" gekocht, vond die dingen altijd al zo mooi en zwitsal voor mama (wist niet eens dat het er was, en ruikt lekker!! prcies als de gewone) Ik duim voor jullie meiden!! **maaikyb strooit nog wat hcg rond voor de wachters**
Hier nog geen teken van ongy,normaal gesproken zou ik zondag ongesteld worden. Nu maar hopen dat dat niet gebeurt!! Dikke kus Breezer
@mermaid toevallig in dokkum was ook om 22.00 vuurwerk gepland maar is ook afgelast...en er zijn ook nog mensen die dat raar vinden nou ik vindt het wel logisch @joey hele mooie tattoo...heel emotioneel geladen maar wel heel erg mooi... @wgev& Arka...heel veel succes zal voor jullie duimen.. @elegance heel sterkte.. [-o< @liedel wat een rotnieuws...en weet je al of je er geopereerd aan kan worden of wachten ze het eerst af?? @naliey het kan zijn dat hij langzaam leeg lekt of met de ongi verdwijnt dat kunnen ze controleren met een inwendige echo. @breezer je moet testen als jij daar aan toe bent...maar toegegeven ik ben schieuwnierig..
Haai! Ben even hier.... helaas geen tijd om bij te lezen. Ik piep er namelijk af en toe tussen uit om hier te zijn. Ik moet namelijk gewoon mijn verhaal ff kwijt. En hier is er nietmand behalve mijn man enne tja... hij is een man... Ik snapte niet waarom men bang kon zijn om te testen.... maar ik snap het nu. Ik ben n.l. bang om te testen... voornamelijk omdat mijn ongi klachten overeen komen met zwangerschapsklachten... En misschien is het alleen maar mijn lf die langer wordt door dat ik nu Etos zwanger word pillen gebruik... Ik plas me wel het hart af. En ik ben af en toe duizelig en of misselijk. Gister bijna flauw gevallen in een winkel in Stokholm. Ik wacht tot zaterdag. Ben ik dan nog niet ongi dan ga ik testen... Vind het echt wel eng. grappig... eigenlijk. Maar ja, ik heb natuurlijk al een aantal negatieve testen gehad... Misschien herkennen andere dit ook wel Verdere klachten... links en rechts voel ik af en toe mijn eierstokken, lijkt wel. En af en toe steken in baarmoeder regio. Ik hou jullie op de hoogte! Heel erg veel liefs!!! Muurtje!
Hey Arka, Ik had ook ongikramp en nu nog steeds. Maar toch echt een vette streep en zwanger, dus ik zou zeggen morgen testen! Spannend ik duim voor je! xxx
HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Muurtje! Alles goed in Stokholm??? Je hebt geen test bij las ik ergens, foei, nu moet je wachten! Hoe voel je je? Ben zo benieuwd! xxx
Haai, Sue, Lees maar ff hierboven hoe ik mij voel. meet vlaagjes misselijkheid aan toe. Maar helaas ben ik vaker voor mijn nod misselijk... Dus...
@ Knorretje, Nana, Yootje en alle andere meiden: Thanks!! Oh Yootje, ik zie dat JustFem voor jou heeft gependeld en Bootsy ook, bij mij hadden ze gelijk en ik heb ze al 2 rondes geleden laten pendelen! Dus toitoitoi! @ Senna: Lieve schat, aangezien je al overtijd bent kom je toch gezellig hier op de lijst? Is een stuk gezelliger dan in April want daar is maar weinig actie nu! Oja deze zijn voor jullie, ik ga ervan uit dat ik wel genoeg aanmaak: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcgh hcg hcg hcg hcg hcg hcg Dikke kus!
@Muurtje: Ja, die test angst ken ik wel hoor! T is ook niet leuk om steeds van die stomme witte testen te krijgen, daar weet ik alles van . Dus vandaag gewoon nog ff volhouden en dan morgen hier melden graag . Mijn duimen draaien overuren! *vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang* @Suekes: dank je! Dit is al m'n 2e portie hcg vandaag, dus het kan haats niet mis gaan (was het maar zo simpel helaas...). Alles goed met je? Besef je het al een beetje?
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74& IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23& Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke 27: Luuske & Ninoshka 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 107 dames voor de ROZE HUMMER 3 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu @Love child: heb het gecorrigeerd hoor
@senna, hoi meid, kom erbij!! een lange cyclus voor jou is goed nieuws!!! misschien is het wel helemaal geen cyclus meer @muurtje...oehhh... kom gauw terug! liefs!
Hey Muurtje, heb het gelezen, en begrijp percies wat je bedoelt! Ik had ook echt angst voor de test, negatief is niet leuk, maar dat je na NOD zit is al wat toch.! Ik ben vooral klunzig, heb al 2 keer op 12 uur mijn hoofd en neus gestoten, inschattingsfoutjes, verstrooid hihi. Ik duim voor je! Voor iedereen overigens!
Allemaal thanks! Ik ga zaterdag testen als de duveltjes niet door zetten. Allemaal een hele dikke knuffel! ik moet helaas weer stoppen... tot snel! (stiekem tussen door... hihi. ik wil nog niet dat mijn ouders het weten dat we bezig zijn voor een beep... KUS!) liefs Muurtje!
Hallo dames even een kort vraagje ik had waarschijnlijk woensdag mijn ei, nu heb ik afscheiding wat er uitziet als zachtgekookt eiwit, (het is erg veel) Voelt vies weet iemand wat dat kan zijn?/ en dit het ei wit wat FF bedoeld met eiwit?