@ricmar over dat eiwit: je moet het tussen je duim en wijsvinger nemen (een hoopje) en dan die 2 vingers uit elkaar trekken. Als er tussen die vingers een redelijke "draad" (zo lang mogelijk) blijft hangen is het vruchtbaar slijm. Ze zeggen vaak dat vruchtbaar slijm doorzichtig is maar het kan goed zijn dat er wat wittige vlokjes inzitten ook... als het goed rekbaar is tussen je vingers kan het goed zijn dat je je ei nog moet krijgen OF je hebt gewoon nog afscheiding NA je ei, dat kan ook. liefs!
het kan niet mijn ei zijn dat wordt bepaald door testen en die zijn altijd duidelijk en precies, het vruchtbaar slijm had ik eerder deze week wat waterig en rekbaar, dat is dit niet. Het ruikt zoet (sorry)
hmm ja, ik begrijp wat je beschrijft... wittig, niet erg rekbaar en zoetig , heb dat ook vaak na m'n ei! vind het trouwens echt niet erg om daarover te praten, phu! geen schroom! (toch op zwpagina niet, in real life is het wat vreemder ) liefs!
Ja ik zal me zo ff op de lijst zetten...hihihihih en volgens mij komt er nu niemand meer in april Zag Muurtje er nog wel even..maar ik zag haar hier ook al hihihii Nee ik hoop ook dat het geen cyclus meer is...zou wel mooi zijn Maar wil wel eerst nog een paar dagen overtijd zijn voor dat ik ga testen Ben nou ook al haast de hele middag gewoon moe...en iedere keer na het eten misselijk Dus het klinkt hoopvol maar moet nog ff van mezelf afwachten
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74& IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23& Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke 27: Luuske & Ninoshka 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 108 dames voor de ROZE HUMMER 3 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
@senna, goed meid! duimen omhoog voor je! ps: de eerste vlieg gespot en ze is zwaar irritant!!!! grrr stom beest, van m'n scherm af! *mep*
Vamiddag lekker op het terras gezeten. Nieuwe zomerschoenen gekocht en mijn vriend nette teenslippers dus wij kunnen er weer mee door deze zomer.
Hé moppies, t is rustig hier vergeleken met een paar maandjes geleden. Ik heb eigenlijk ook niet zo veel te melden. Ongi is voorbij, dus we kunnen weer , hopen dat t deze ronde raak is, want ik begin serieus ongeduldig (en stiekem ook een klein beetje verdrietig ) te worden. IK WIL EEN BABY!!!! sorry voor de meiden die al veeeeel langer bezig zijn, in dat opzicht heb ik natuurlijk nog helemaal geen recht van klagen .
He Mermaid, Er is hier idd weinig te beleven de laatse tijd. Toen ik nog in Feb. zat moest je in 1 dag soms wel 20 pag. teruglezen. Hier zijn het er vaak maar 3. Ik zit nog maar in ronde 3 maar roep nu al steeds dat ik een kindje wil. Heb al sinds mei ei een ongie gevoel. Dus heb geen idee. Jij weer van je ongi af? Succes met klussen deze ronde
Ik denk ook dat t hier een stuk rustiger is omdat t nu elke x zulk mooi weer is. Toen ik pas een week vrij had vond ik t ook veels te mooi weer om de hele dag achter de laptop te zitten. Ja, ongi weer over dus we kunnen weer aan de klus. En jij nog 9 dagen tot je NOD. Spannend dus! Ik duim voor je.
Ja de spanning begint nu te komen maar wil wachten tot 17 mei. Heb een dubbel gevoel deze keer. Ik hou in mijn achterhoofd toch de optie dat het niet raak is. Maar blijf wel klachten houden, maar ja kan ook nog ontpillen zijn misschien.
Nou ja dan ga ik ook maar weer eens. Kom morgen vroeg nog wel even kijken of het dan wat drukker is. Fijne avond allemaal die dit nog lezen en alvast slaap lekker en misschien klusze
@Senna Nou hier is t een beetje raar! Had voor mn NOD vage streepjes op meerdere testen, zaterdag en zondag zelfde testjes gedaan dacht ik dat die van zondag toch iets donkerder was.. (HEEEL Licht dat wel!) Zondag ineens ongi en heeeeele erge ongipijn! en dat heb ik nooit.. Dus ik dacht jammer maar helaas, maandag nog even getest en die bleef wit dus klaar he.. maar nou heb ik dus sinds gister af en toe dingetjes dat ik begin te denken dat mn lichaam in de war is! t lijkt alsof mn lichaam denkt zwanger te zijn heb een landkaart op mn borsten, ze zijn gevoelig.. een opgezette buik en snel vol/misselijk.. dusja.. keek ik trouwens gister op die "witte" test.. zie ik nu dus wel een heel licht streepje.. nou weet ik dat ongipijn en bloedverlies 1+1 is.. maar toch.. je zou haast gaan denken! En ik heb vandaag echt EXTREME last van mn PDS.. al heel lang niet meer zo erg gehad.. ben al vanaf 6 uur bezig met zeer erge buikpijnen en krampen en kan echt geen kant op! Dus al met al een beetje raar! hihi En ik duim voor je meis! tis een hele lange cyclus ineens dus wie weet! wanneer wil je testen????
Hallo dames, Het is al wat al het zwanger worden. Ik begin er ook wel een beetje van te balen dat het niet opschiet zeg maar Mermaid, dus je bent niet de enigste. Al weet ik natuurlijk ook dat we nog niet zo lang bezig zijn. Maar ja, als je iets wilt is het nu en niet morgen natuurlijk. We zitten in de klusperiode al heb ik nog geen positieve ovutest gehad helaas. Toch maar zoveel mogelijk klussen. Als het deze maand niet raak is, ga ik volgende maand ook maar eens temperaturen. Hopen dat dat beter werkt. Heeft goed gewerkt bij een vriendin. Nou ben er weer vandoor. Moet morgen weer werken.
hey dames hier eentje helemaal met zichzelf bezig sorry voor het ego bericht volgens mijn oude cyclus ben ik nu 3 dagen overtijd nog niks te bekennen alleen wel sinds gisteren dus buikpijn en hoofdpijn nu alleen nog buikpijn maar geen ongesteldheidspijn ofzo tis anders verder vanochtend hier nog effe aan de pc gezeten en werd toen misselijk ben toen gauw onder de douche gaan staan en toen ging het over gelukkig maar voor de rest van de dag dus wel die buikpijn nou zou het kunnen dat ik me gewoon heb vergist in mijn cyclus en mijn banner nu wel klopt en mijn ei eraan komt maar als dit mijn ei is dan heb ik het zo nog nooit eerder gehad pfff (heb ook geen vruchtbaar slijm ofzo) de vorige zwangerschappen wel hoofdpijn maar nooit geen buikpijn althans niet op deze manier tepels zijn ook nog steeds goed aanwezig en ik heb een buik joh het lijkt wel of ik 6 maanden zwanger ben ik had vanmiddag een verjaardag en heb geprobeerd mijn buik in te houden maard at lukte gewoon niet gelukkig weet mijn zusje dat we ermee bezig zijn (is ook de enige) dus die zei ook al straks is het gewoon al raak joh dus net nog tegen mijn ventje gezegd misschien moet ik vandeweek toch nog maar effe een testje doen ofzo hij haat het als we testjes verspillen (geld verspilling) en zei als ie weet negatief is heb je ruzie hoor hahaha (geintje tuurlijk) hij vind eigenlijk dat ik minstens een maand moet wachten maar ik voel me gewoon nog steeds zwangerder worden (oh help straks ben ik schijnzwanger ofzo) maar we gaan dus vandeweek ik denk 4 mei om het zekere voor het onzekere te nemen toch nog een keer testen deze banner zou ook nog zomaar kunnen dat ik er gewoon een paar dagen naast zat vandaar dus dat ik 4 mei wil gaan testen nogmaals sorry voor dit ego bericht
@ gemke... ja zou wel eens willen zien dat je vriend een maand zou kunnen wachten als ie 'n vrouw zou zijn... niet dus! Klinkt allemaal erg hoopvol hoor... ik duim voor je! @pampapillio wat een rare dingen allemaal... heb je nog testen liggen? echt vreemd toch liefs
hoi gem! jeetje wat verwarrend he voor je!ik hoop dat een test je meer duiddelijkheid gaat geven!! hier heb ik het ook niet meer helemaal op een rijtje hahaha had gister ook wat geschreven maar niemand gehoord, maar ja misschien kan niemand mij duidelijkheid geven hahahaha, snap het zelf ook niet! ik had zondag en maandag positieve ovu test! maar kreeg woensdag avond giga buikpijn en donderdag was dat ook nog, dus test gedaan(ovu) en die was weer positief....hoe kan dat nou??kun je 2 keer een eisprong hebben?of houdt mijn lijf me voor de gek??me temp schommelt ook alle kanten op ahahha don 23/4 36.7 vrij 24/4 36.3 zat 25/4 36.6 zon 26/4 36.4 pos ovu ma 27/4 36.5 pos ovu din 28/4 36.8 woe 29/4 36.5 don 30/4 36.7 pos ovu vrij 1/5 36.7 weten jullie misschien iets meer als jullie dit zo lezen en zien?? liefs dees
@desi volgens mij geven ovutesten positieve resultaten 3 dagen voor je ei ofzo... neen? dames? En wat je temp betreft: ik vermoed dat je je ei gehad hebt op woensdag... Heb 80% gehaald op de test van FF... dus... grote kans dus als je't mij vraagt: jouw ei was woensdag! liefs!
hoi the lady dank je voor je snelle antwoord! ja ik ga er dan vanuit wat je zegt dat ik woensdag mijn ei heb gehad... maar is zo vreemd want zondag en maandag had ik echt buikpijn en dus positieve testen dinsdag en woendag overdag geen klachten en ineens woensdag laat opnieuw buikpijn pffffffffff en had ik dus donderdag weer positief!hahaha het gekke is wel dat ik dinsdag negatief heb getest!hahahahah