@Gemke: wat irritant zeg . Ik zou het ook heel vervelend vinden, maar het is misschien toch wel normaal na de mirena. Ik slikte zelf de pil, dus weet niet zeker of je bij de mirena ook zo'n periode hebt dat je lichaam weer even op gang moet komen zeg maar. Ik zou er voorlopig maar even niet vanuit gaan dat je zwanger bent, gewoon uit zelfbescherming. Het is denk ik waarschijnlijker dat je lichaam gewoon nog even van slag is. Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt en dan het liefst in de vorm van een mooie tweede streep natuurlijk !Sterkte! @Pampapilio: Schijnzwanger zijn komt maar heel weinig voor hoor, dus daar zou ik me niet al teveel zorgen over maken. De eerste dagen van je nieuwe cyclus is het vrij normaal dat je nog allerlei klachtjes en kwaaltjes hebt, omdat je hormonen nog flink aan t jojo-en zijn. Als het je een gevoel van zekerheid geeft doe dan nog 1 maal een testje, maar als je na een half uur nog geen streep ziet gooi em dan gewoon weg (als je te lang wacht is ie toch niet meer valide). Probeer ook het idee dat je eventueel zwanger kan zijn gewoon even uit je hoofd te zetten, die adertjes kunnen echt gewoon van de hormoonschommelingen komen. Hoop dat je deze maand echt eens op roze mag! *Knuffel* Over dat het zo rustig is: ik denk ook dat het door het weer komt hoor. Zit zelf nu ook veel minder achter mn pctje - wil liever al die eerste zonnestraaltjes opvangen Maar het is ook wel weer makkelijk, dan kunnen we alles lekker bijhouden! Ik ga zo even filmpje kijken met mn mannetje. Fijne avond allemaal! @Mermaid & Loontje: Meiden ik herken het heeeeelemaal. Wil ook zo graag en vindt het allemaal veel te lang duren . Het wordt elke maand een beetje moeilijker, vooral omdat ik geen flauw idee heb wanneer het nou eens lukt. Als iemand me vandaag vertelt dat ik over 5 rondes zwanger ben dan zou ik dat ok vinden, maar nu denk ik steeds wat als er echt iets is en het nooit lukt Moet niet zo doemdenken, dat weet ik, maar goed dat is op sommige momenten makkelijker gezegd dan gedaan. Maar goed punt is, we begrijpen elkaar
hmmm ik heb zin in een heerlijk belgisch biertje... maarja... mag dat wel hahah, moeten jullie proberen in Nederland: Westmalle Tripel *kwijl* tot later dames, ik ga dansen! liefsxxx
@desi23: 2 eitjes kan hoor als ze allebei bevrucht raken krijg je een tweeling dat had ik dus hihihi alleen wist ik dat toen nog niet natuurlijk
dank je wel desi!! Nog even over je pijntjes... misschien was je ei aan het twijfelen wanneer ie wilde springen... een valse start dit weekend? of misschien waren het toch de darmpjes... jaaah wie geraakt er nog wijs uit?! Die lichamen altijd liefs en terusten!
tuurlijk mag dat 1tje kan zoiezo geen kwaad je zit zoiezo nog voor je ei en die westmalle trippel is toch bruin bier dat is toch juist gezond of was dat nou voor borstvoeding whahahaha nee sorry weet ookw el dat in een tripple meer alcohol in zit hihi maar ik zou der gerust 1tje drinken have fun met dansen
ik ga nog effe x factor kijken en proberen mijn buikpijn iets te laten zakken (hoe weet ik ook niet) misschien tot later en anders alvast weltruste xx
hoi gem!ahhaah het zou wat zijn hahaha, het komt wel voor in onze familie!naaste familie!!hahahaha dus ja wie weet... of zoals the lady zegt: dat mij lichaam me voor de gek heeft gehouden kan natuurlijk ook!! nou lady!ben je nog niet weg hahahahaha fijne avond en truste!! liefs
hehe gemke, het is geen bruin bier, eerder een beetje als blonde leffe... maar dan zwaarder... en oh zo lekker Ik kon er vroeger wel 3 op, en dan helemaal teut.. maarja dat doe ik nu al lang niet meer , zoals je zei, eentje kan wel geen kwaad denk ik lekkerrrr dag dag !
hey meiden..hoe staat het met de symptoompjes? Hier vandaag lichtbruin kloddertje slijmverlies...en puisten...jeees breek ineens helemaal uit...heb nog wel een buikpijn of rugpijn..maar vermoed de duivels weer...lijkt zo op andere maanden...bleeeehhh... Groetjes, MIranda
hoi dames heb sinds vannacht licht a donker bruin roze afscheiding slijm geen klodders had gister wel wat buikpijn maar anders dan ongie pijn dus weet niet goed wat ik hiermee moet ben bang dat het men ongie is hoop het niet maar kijk het effe aan en zie het dan wel oohhhhhww wordt hier ook zo moe van dus meiden ik weet precies hoe jullie je voelen x x x
Huh over twee dagen kan ik testen banner klopt niet!!!! 3 mei is mijn NOD!!!!!! XXXXXXXXXXXXX Breezer
Wordt ik nu gek 3 mei is toch over twee dagen!!!!! Rare banner.... Nu ga ik echt slapen moet morgen om 6.00 opstaan .....